dames jullie voorkeur..

20-09-2013 21:21 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo even een vraag vast al vaker voorbij gekomen maar toch..

Wat heeft jullie voorkeur besneden of onbesneden?

De reden van deze vraag zal ik voor het nette ook geven.

Ik laat mij binnenkort om persoonlijke redenen besnijden ( het waarom precies zit vast niemand op te wachten maar zo wel hoor ik het vast )

Maar goed nu ben ik dus nieuwsgierig... als je wil vertel ook ff waarom

Thanks alvast
Besneden.

Hygiënischer, hoewel dit vooral aan de man in kwestie ligt.

Je kan onbesneden zijn en ook hygiënisch.

Als vrouw vind ik het makkelijker voor orale seks. Niets hangt er te veel aan.

Aftrekken is lastiger, maar als hij oraal zowizo fijner vindt, waarom dan nog aftrekken?
Eigenlijk is het een verminking. De voorhuid bestaat uit heel gevoelig weefsel en houdt de eikel vochtig.Als het medisch niet nodig is en je bent niet gelovig waarom zou je dat dan vrijwillig doen?

Ik dacht altijd dat besneden mannen het langer konden volhouden omdat hun eikel minder gevoelig was, tot ik iemand tegen kwam die besneden was en het niet kon uitstellen, drie minuten was het maximum. Dus die mythe klopt ook niet.
Besneden.

Hoewel ik in het verleden nooit moeite heb gehad met de hygiëne van onbesneden mannen, is naar mijn mening een besneden man toch schoner (zn penis dan )

Wat de sex betreft, ik zou niet eens meer weten hoe ik een onbesneden man zou moeten plezier met hand en/of mond
Het maakt mij persoonlijk niet echt uit of een man onbesneden of besneden is.

Het wordt een ander verhaal als de man zich zelf daar niet schoon houd. Dan wil je als vrouw echt niet pijpen hoor. Dan heb ik liever besneden.
quote:Apollon schreef op 20 september 2013 @ 21:28:

Besneden.

Hygiënischer, hoewel dit vooral aan de man in kwestie ligt.

Je kan onbesneden zijn en ook hygiënisch.

Als vrouw vind ik het makkelijker voor orale seks. Niets hangt er te veel aan.

Aftrekken is lastiger, maar als hij oraal zowizo fijner vindt, waarom dan nog aftrekken?

Dat besneden per definitie hygiënischer is, is een fabeltje.

Ik ben weliswaar een man, maar vind onbesneden nog altijd meer voordelen hebben. Al is het alleen al het feit dat de gevoeligheid van de eikel minder snel afneemt en aftrekken/penetreren fijner voelt.

Maar dat is ieder voor zich.
Ik dacht eerst altijd besneden, omdat ook ik dacht dat dit hygiënischer was. Nu maakt het me niet meer zoveel uit.

Maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar jouw reden als ik eerlijk ben.
Had je trouwens op je vorige topic niet genoeg reacties?

Of is het toch een werkstuk voor school?? Vorige maand postte je dit:

besneden of onbesneden
Onbesneden.

Gewoon omdat wel besnijden wat mij betreft pure verminking van het lichaam is, onnodig en waarschijnlijk nadelen heeft, simpelweg omdat de natuur het niet zo bedoeld heeft. Het lijkt me onhandig, stroef en onprettig, maar ik zou er vooral somber van worden omdat het naar mijn mening onnodig beschadigd is.

Met hygiëne heeft het wat mij betreft niets te maken. Ik vind dat een man zich sowieso netjes moet wassen.
quote:Ravati schreef op 20 september 2013 @ 21:40:

Ik dacht eerst altijd besneden, omdat ook ik dacht dat dit hygiënischer was. Tot ik mijn huidige vriend tegenkwam en er achterkwam dat dit bullshit is. Nu maakt het me niet meer zoveel uit.

Maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar jouw reden als ik eerlijk ben.

Hoe mogen we dit interpreteren? Je vriend is besneden maar niet hygiënisch?

Ach, grapje, ik snap het wel.
Mensen die beweren dat besneden mannen verminkt zijn of whatever, praat eens met een besneden man. Schaaf daarna even je mening bij.
Wat een onzin pingu.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:pingu_ schreef op 20 september 2013 @ 21:49:

Mensen die beweren dat besneden mannen verminkt zijn of whatever, praat eens met een besneden man. Schaaf daarna even je mening bij.Feit is en blijft dat het geen natuurlijke handeling is. Het wordt in 90% van alle gevallen uit een bepaald geloof of standpunt toegepast. Die andere 10% procent vindt plaats bij mensen met een vernauwde voorhuid.
quote:pingu_ schreef op 20 september 2013 @ 21:49:

Mensen die beweren dat besneden mannen verminkt zijn of whatever, praat eens met een besneden man. Schaaf daarna even je mening bij.Verminking is het wat mij betreft vooral wanneer het zonder medische reden bij kinderen wordt gedaan. Als mensen het zelf vrijwillig laten doen, zou ik het nog niet aantrekkelijk vinden, maar dan is het wel anders. Als iemand vrijwillig oorgaatjes laat schieten spreek ik tenslotte ook niet van verminking.
quote:femke_leest schreef op 20 september 2013 @ 21:45:

Onbesneden.

Gewoon omdat wel besnijden wat mij betreft pure verminking van het lichaam is, onnodig en waarschijnlijk nadelen heeft, simpelweg omdat de natuur het niet zo bedoeld heeft. Het lijkt me onhandig, stroef en onprettig, maar ik zou er vooral somber van worden omdat het naar mijn mening onnodig beschadigd is.

Met hygiëne heeft het wat mij betreft niets te maken. Ik vind dat een man zich sowieso netjes moet wassen.

+1

Ik zie het net een bril of een been amputatie ofzo. Als iemand dat heeft om medische redenen wordt hij er verder niet minder van ofzo. Maar een voordeel is het zeker niet.

Iemand die zijn been afhakt om religieuze of andere niet medische redenen is m.i. geschift en die hoef ik niet als partner, En of het nou een voorhuid of een been is maakt me niet zoveel uit.
quote:m_1985 schreef op 20 september 2013 @ 21:52:

[...]

Feit is en blijft dat het geen natuurlijke handeling is. Het wordt in 90% van alle gevallen uit een bepaald geloof of standpunt toegepast. Die andere 10% procent vindt plaats bij mensen met een vernauwde voorhuid.En als het om medische redenen gebeurt, proberen ze meestal zo min mogelijk weg te halen. Na een gedeeltelijke besnijdenis om medische redenen proberen ze ervoor te zorgen dat het, als dat kan, nog zoveel mogelijk eruit ziet en voelt alsof het gewoon onbesneden is. Alleen als dat echt niet mogelijk is halen ze de hele voorhuid weg.
quote:Apollon schreef op 20 september 2013 @ 21:28:

Hier zit een degelijk verschil tussen. Vooral qua druk op de eikel. Aftrekken met voorhuid is daarbij ook niet vergelijken met aftrekken zonder voorhuid.

Het lijkt wel alsof het tegenwoordig 'hoort' dat je besneden bent...
Besneden, ik vind t ook hygiënischer en stiekem ook mooier
Blijkbaar is er vraag naar meer uitleg althans van ravati

Zijn er meerdere?
Besneden, vind het veeel mooier.
quote:tcontc schreef op 20 september 2013 @ 22:01:

Blijkbaar is er vraag naar meer uitleg althans van ravati

Zijn er meerdere?Bij hoeveel verzoekjes geef je het antwoord?
quote:tcontc schreef op vrijdag 20 september 2013 22:01 Blijkbaar is er vraag naar meer uitleg althans van ravati

Zijn er meerdere? Vertel?
quote:Nikkie79 schreef op 20 september 2013 @ 22:05:

[...]

Bij hoeveel verzoekjes geef je het antwoord? vroeg ik mij ook al af....
Onbesneden. Niet vanwege de pielemoos an sich, maar ik heb liever ook niet een partner/schoonfamilie die het vanuit religieuze afweging nodig vind om zo met piemels om te gaan.
Het maakt me niet uit zolang er maar geen slurfje aan zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven