***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
quote:esan schreef op 12 juni 2008 @ 22:27:

Draakje gefeliciteerd!!!!!!

He meiden dan de majorettes. feline mag op alle sporten maar er is een uitzondering .... de majorettes. Ik heb haar ook verteld als we die net iets te dikke meiden in van die flatterende pakjes zagen dat ze dat ook in de winter aan hebben en het dan wel heeeel koud is.Helemaal mee eens! Ik had een jaar of 10 geleden een collega en die zat ook bij de Marjorettes, een onooglijk klein dik propje om te zien. Ik vroeg ook altijd hoe het bij de Marionetten was geweest als ze weer eens opgetreden had in het weekend.
Haha Majorettes!!!

Fachat, ik hoorde laats van iemand dat er peuter boksen / judo bestaat, waarbij de kinderen heel zacht leren slaan en vooral vallen. Dat schijnt eigenlijk wel goed te zijn. Vind ik eigenlijk wel een goed idee, maar je hebt wel gelijk dat het niet te ver moet gaan.

Layla, het huis staat sinds vandaag weer ter verkoop.

Die mensen (een stel Denen) zijn overgeplaatst naar de andere kant van de wereld, daarmee mogen ze dus onder hun contract uit. Anders had het twee jaar lang niet gemogen, vandaar dat we accoord zijn gegaan met de meubels.

Ik baal er nu wel van, vooral omdat we nu dus echt niet zelf daarheen kunnen, moeten we echt kamperen.

Heeeeeeeel misschien proberen we toch eind july begin Aug een weekje te plannen. Daar zou ik namelijk wel zin in hebben. Eens kijken of we wat camping-meubels kunnen lenen.

Lara, heb je geen oppas? Even scheuren kan toch wel (breng de babyphone naar de buren).
Swissie, kleuterjudo vind ik iets heel anders als boksen, sterker nog Kaj zit op judo. Judo draait om zelfverdediging / weerbaarheid, boksen is juist een aanvallende / agressieve sport.

Kleuterboksen heb ik ook werkelijk nooit van gehoord (neem aan dat je kleuter en niet peuter bedoeld), kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat echt bestaat!
Ha, wij wilden Steijn en Hugo ook op peuterjudo doen! A. heeft jarenlang met veel plezier aan judo gedaan en heeft er naar eigen zeggen veel aan gehad.

Fach, het is bij ons niet zo dat ze niet op voetbal mogen, maar ik ga het ook zeker niet aansnijden. Als ze heel graag willen, dan mag het echt wel! (en sta ik langs de kant om ze aan te moedigen) Uit eigen ervaring weet ik wat hoe vervelend het is om iets te moeten doen waar je totaal geen zin in hebt! Ik moest als acht-jarige kiezen voor een instrument (had er twee jaar blokfluit op zitten, verschrikkelijk) en ik wilde op saxofoon. Nou, dat werd hem dus niet. Saxofoon was "geen instrument" en "het zou niet goed zijn voor mijn muzikaliteit" (???), dus ik mocht (jawel) kiezen tussen viool of piano. Doe dan maar piano. Vanaf dag 1 had ik er echt een pesthekel aan, maar ik heb toch acht (ja, acht) jaar lang op die stomme toetsen zitten rammen in de hoop het een keer goed te doen! Dit zal ik Steijn en Huug nooit aandoen, dus ze mogen best op voetbal als ze willen. Ik zou het alleen minder leuk vinden, aangezien ik denk dat er leukere sporten bestaan. Overigens zal ik niet tegen ze zeggen dat ik voetbal niet leuk vind, aangezien dat mijn probleem is en zij daar niets mee te maken hebben.

Trouwens, ik zat op klassiek ballet (twintig jaar lang! Vond het leuk), maar ik wilde als kindje graag op majorette. (vond dat gezieperdezwap met die stokjes zo leuk) Zo dwingend als mijn ouders waren en zo vervelend als ik dat vond, zo blij ben ik achteraf dat ik niet op majorette mocht! Mijn vader zei dat "op majorette alleen maar Penny's en Priscilla's zaten en dat ik Muis heette. Ik paste er dus niet tussen". Gek genoeg nam ik zijn argumentatie aan en heb nooit meer gezeurd of ik op majorette mocht. Apart, want ik was een drammerig kind.

Hee, er is wat wakker! Hugo knerpt!
Haha, wat een goede reden om niet om ,majorette' te mogen :-)

Ik vind voetbal wel leuk. Het leuke aan voetbal is dat het overal gespeeld wordt! Iedereen doet het overal. Veel clubs, veel teams, veel vriendjes in de buurt die ook op voetbal zitten. Hockey in Zwitserland is eerder zelden. Je hebt in Luzern een kleine club, ik weet niet eens of die kinderteams hebben! Heb vroeger ook eeuwen hockey gespeeld, maar denk niet dat Robbie dat gaat doen vanwege moeilijke bereikbaarheid.
Hier ook geen sportvoorkeuren. Ik vind vooral dat Koen er plezier in moet hebben en het is handig als vriendjes en vriendinnetjes het ook doen. Verder is hier ook niet heel veel keus. Voetbal, tennis, badminton, volleybal, judo, schaatsen, maar dan houdt het volgens mij wel op. Anders moet ik verder weg en dat lijkt me niet heel handig.

Over duo-wagens. Hier wel iemand die voor de buikdraagoptie gaat. Ik heb Koen heel veel in de buikdrager gehad toen hij klein was (en vorige week nog een keertje, maar dat was wel wat zwaar). Ik wil nu een extra frame bij mijn bugaboo kopen (ruim 100 euro). Kan ik met Koen in de wandelwagen of baby in de wieg wandelen. Als ik dus met beide op pad wil baby in de buikdrager en Koen in de wandelwagen. Ook kopen we een buggy erbij voor achter de hand.

Zwemmen gisteren was heerlijk. Koen vond het helemaal prachtig en kroop de hele centerparcs door.

Draakje: Gefeliciteerd!! Spannend om zwanger te zijn en de bad feelings zijn ook hier bekend hoor!

Mich: Fijn dat de fysio goede tips had. Hier gaat het eigenlijk wel weer iets beter met mijn bekken. Ik moet ook gewoon niet te gek doen. Misschien scheelt het stoppen met bv ook wel. Scheelt weer een paar hormoontjes.

Zo ga ff wat doen voor vandaag.
Haha, ik heb nog nooit zo'n goede redenatie gehoord om niet op de majorettes te mogen! Oh en Puk mag heus wel op voetbal als hij heel graag wil hoor, maar ik moedig hem er gewoon niet in aan.

Swiss: Ik zit even te denken wat wij nog aan spullen hebben (hoewel het nogal uit de richting is), maar verder dan een campingtafel kom ik ook niet geloof ik...

de buren waren niet thuis gisteren. Irritant!

Nou, dat engelachtige gedrag van Puk was volgens mij stilte voor de storm. Hij is vannacht wel 4 keer wakker geweest. Hij ging wel zelf en snel weer slapen (liefst als ik net uit bed was gestapt om te gaan kijken), maar toch. Vanmorgen had hij dus een ochtendhumeur, fijn.

Op de creche bleek dat zijn vriendje hetzelfde ritme had gehanteerd vannacht en ze waren ineens wel gezellig toen ze elkaar zagen. Grapjassen.

Verder word ik echt een beetje gestoord van het feit dat hij niet meer op het aankleedkussen wil liggen, maar staand aangekleed wil worden. Ik krijg die luier amper netjes recht om. Ik hoop dus dat ik het gauw in de vingers krijg, want het is best lastig.
Haha, Lara wat een nachtbrakers kunnen het zijn he.

4 keer wakker worden is behoorlijk irri, hoop voor je dat het vanavond beter gaat.

Campingspullen kunnen we wel regelen hoor, als we event naar NL komen is iedereen zo blij dat de ouders het huis zo volzetten met meubels. Mijn ouders hebben tafels en stoelen en we hebben zelf van die mega luxe luchtbedden van 50cm hoog. Lekker kramperen in eigen huis!

Dat niet op het aankleedkussen willen is zo irri, ik weet er alles van.

Oh, Finn alarm, ff spelen
Daarnaast is Robbie ook echt een voetballers-naam en is hij al uitgehuwelijkt aan een Frans meisje die werkelijk de perfecte voetbalvrouw neerzet, jong als ze is :-) (de dochter van een vriendin van mij, we hebben al tijden geleden besloten dat Robbie en haar dochter moeten trouwen, Robbie wordt prof-voetballer en zij kan dan voetbalvrouw worden :-)

Lara: Up & Go niet de wonderluiers die je daarvoor nodig hebt? Robbie blijft altijd nog lief liggen op het kussen.

Buitenmeisje: 'scheelt ook weer een paar hormoontjes' :-)) Moest er erg om lachen.

Swis, wat irritant van jullie huis. Maar er zijn toch zo nieuwe huurders te vinden? Of was er een reden dat dat moeilijk was? Ben het vergeten, sorry.

Ik blijf vandaag nog thuis. Heb nog steeds erg pijn in mijn holtes bij neus en voorhoofd, en ben ongeloveloos MOE. Zo moet een burn-out voelen. Ik ben niet in staat ook maar iets te ondernemen. Hopelijk is dat morgen echt helemaal over!

Robbie moest vanmorgen minder hoesten. Vannacht nog wel erg, hij was ook een paar keer wakker. Heb nu een heel arsenaal aan keelverzachters gekocht, volgende keer bij verkoudheidjes gaan we direct in de verdediging, niet meer afwachten. Robbie's zwakke plek is zijn keel!
Vervelend dat je nog steeds niet lekker bent Xaloy, gelukkig heb je ook nog een weekend om een beetje aan te sterken.

Hopenlijk wordt Robbie ook weer snel beter.

Het probleem is dat het huis ¤ 2'000 per maand aan huur kost, da's een beetje te veel voor de meeste mensen.

Hopenlijk wordt de makelaar weer actief, we hadden net een nieuwe die wel een beetje goed was en echt zijn best deed. Hij deed zowaar enthousiast over het huis (anders dan de vorige die niet eens wist waar de lichtknoppen zaten).
Als we in Engeland hadden gewoond was Morris zeker een rugbyspeler geworden, hij is ervoor in de wieg gelegd! Lars zie ik meer op atlethiek zitten.

Xaloy en Robbie, nogmaals beterschap voor jullie! Gelukkig is het eind in zicht toch?

Wat een vervelend gedoe met je huis Swissie. Hopelijk levert de makelaar goed werk.

Lara, vier keer wakker??

Morris was al om half 6 wakker vanochtend en heel chagerijnig de hele ochtend. Nu ligt hij weer lekker te slapen. Ik ga ook even ontspannen.
He get Xaloy, nog steeds aan het kwakkelen? Ben je bang dat je een burn out hebt of was het een grapje? Misschien is het een beetje een stomme vraag, maar ik kan me indenken dat de emmer vol zit! Jullie hebben zo idioot veel meegemaakt het afgelopen jaar! (ik had denk ik al drie keer een burn out gehad, maar ik ben best wel een watje)

BM, is het niet loeizwaar om altijd een baby in de buikdrager te hebben? Ik heb een keer Steijntje in de BabyBjorn gehad toen hij drie maanden was en dat werd uiteindelijk toch best een sjouw. (hij woog toen een kilo of vier! Maar goed, ik ben zoals ik eerder al zei best een watje)

Swis, ik heb nog een paar stoelen over die je kan krijgen!

A. gaat vanavond naar de wedstrijd NL-FR. Hij heeft van een broker kaartjes gekregen en nu gaat hij dus in zijn brul-shirt dronken worden in het stadion. Eigenlijk baal ik wel, want ik had best meegewild! (vrouwen waren niet welkom...) Maar goed, ik heb bedacht dat de jongens en ik hem morgen aan het eind van de middag op gaan halen van Schiphol!

Lara, hoe heb jij het gedaan met de vingerverf? Ik laat Steijn en Hugo een mooie tekening maken voor vaderdag en ik weet niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Is het gewoon een klodder verf op een handje smeren en hop, op het papier drukken? Of moet ik nog iets anders doen? (A. wilde geen muismat, geen beker, geen helemaal niets! Vandaar een tekening voor op zijn werk)
Xaloy: bluh wat een gekwakkel daar. Is Compli wel in orde? Heel veel beterschap voor jullie beiden!

Ik wil ook naar NL-FR!!! Hee, gezellig dat je morgen naar Schiphol gaat. Hoe laat? Misschien kunnen we even een koffietje doen?

Vingerverf: je neemt een grote kwast en stopt die in de pot verf, snel het ene handje insmeren en op het papiertje drukken. Handje schoonmaken (billendoekjes werken het best) en het andere handje doen. Ik heb hem in de tripp trapp gezet, zodat hij niet weg kon.

(waarom heb je overlegd wat je zou doen? Het moet een verrassing zijn sufferd )

Ik ben moe en kan nu niet nadenken en het is ook nog eens koud. Even koffie halen.
Oh wacht, je laat ze zelf iets maken. Tafel met een plastic kleed bedekken. Kinderen in hun luier in de tripp trapp en een bakje werf neerzetten? Je kunt hun handjes natuurlijk ook sturen, maar misschien is het grappig als ze zelf aan de slag gaan?
O shit, vaderdag!!!

Heeft A. echt een brulshirt?? Ik krijg echt buikpijn van het lachen. Ik heb hem natuurlijk maar een keer gezien maar hij lijkt me zo rustig en dan zo'n shirt aan. Wel gaaf dat hij naar die wedstrijd gaat! Ik zit vanavond in m'n eentje voetbal te kijken (of misschien kijk ik niet), vriend gaat leuk ergens kijken.

Heeft de koffie gewerkt Lara? Ik heb net ook een heerlijke half decaf cappuccino voor mezelf gamaakt. Ik vind het ook koud! Was vanmorgen in jurk en op slippers naar buiten gegaan om Lars weg te brengen naar de psz en voelde me zo brak!
Volgens mij is A. rustig tussen een stel kleppende meisjes en rondhobbelende dreumesjes, maar komt er een heel ander soort type boven tussen zijn vrienden (lees: aan de bar/ pokertafel of iets anders waar veel alcohol en mannendingen bij komen kijken). Of zit ik er helemaal naast?

Oei, je jurk en slippers? Hier op kantoor heb ik al koude voeten in mijn ballerina's... (en nee, de koffie helpt niet, maar dat komt vanzelf bij de volgende ofzo)
Hihi Mich, A. is inderdaad een heel rustig iemand, maar af en toe heeft hij zijn momenten en springt hij uit de band, zoals met dat stomme brulshirt. (ik heb het echt met fikse tegenzin gekocht. Stom ding)

Lara, het is eigenlijk wel een heel leuk idee om morgen een koffie te doen! Ik ga even kijken hoe laat A. aankomt.
Ik snap niet zo veel van het vluchtschema, maar volgens mij komt hij om 16:30 aan op Schiphol. Ik zou rond een uurtje of twee met de jongens in A. kunnen zijn. Komt dat voor jou ook uit?

Hee Mich, heb jij anders morgen ook nog even tijd?
Ja, moet lukken volgens mij. Gezellig!
Beetje suf, maar heb je misschien een routebeschrijving voor mij? Ik ben echt een ei als het op de weg vinden aankomt!
Maak ik voor je! Stuur ik je vanmiddag even op. (koffie doet eindelijk zijn werk, dus moet even aan de slag )
Nee hoor, geen burn out. Gewoon erg moe van virus, je moet weten dat ik me nog nooit langer dan 2/3 dagen ziek gemeld heb vanwege een verkoudheidje :-) Kan je nagaan hoe beroerd ik ben! En daar word ik gewoon Heel Erg Moe van. Maar vandaag gaat het al iets beter, ik heb zowaar maar 3 uur geslapen in plaats van 5 uur of meer (naast de gebruikelijke 8 uur 's nachts dus he?) Heb net lang gebadderd en heb zowaar minder watten in mijn hoofd. Wel nog tand-/wang-/kaakpijn - maar dat gaat vast snel over. Nu even lunchen.
Fijn dat je je weer wat beter voelt Xaloy. Geniet nog lekker even van je middag.

Wij zijn weer terug van de kinderarts. Finn doet het heel goed. Hij is 80cm en weegt 11.4 kilo. Heel netjes (hij is een lijn naar beneden gegaan).

Hij loopt goed, is zeer geinteresseerd, ziet dingen (die ik niet zie) op een zwart/ witte blokjes kaart, is leergierig, kortom alles gaat goed.

Hij heeft wel nog steeds salmonella in zijn lichaam, maar dat was normaal. Over een maandje weer testen.
Trouwens, wie had er nou laatst de mazelen? Hoe gaat het daarmee?
Xaloy, fijn dat het beter gaat!

Ik ben me net een aap geschrokken! Ik ging met de jongens naar mijn zusje, waar we het vaderdagcadeautje zouden gaan maken. Nou, dat is een beetje in het water gevallen. Ik smeerde wat vingerverf op Hugo's handje, hij stopte het in zijn mond en ik schoot in de paniek! Ik heb de huisarts gebeld en volgens hem kon het geen kwaad, maar kon Huug wel misselijk worden. Als dat alles is, dan ben ik blij! (het was namelijk best veel)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven