Andere fora

22-09-2013 14:45 301 berichten
Ik lees al jaren mee op viva. Nu er geen duidelijkheid is of dit forum blijft bestaan ben ik aan het rondkijken naar andere fora.

Welk forum raden jullie mij aan?
Alle reacties Link kopieren
Hehe, google gaf bij mij niets weer en ik zat al alles in te typen met de tips maar het werkte maar niet ..

Wie heeft die gemaakt dan of mag dat niet gevraagd worden
quote:roza34 schreef op 22 september 2013 @ 16:36:

Ik mag toch trouwens aannemen dat de communitymanagers (geinig woord trouwens) niet in paniek raken. Zij zullen toch ook wel weten dat het hier gewoon om de jaarlijkse najaarsrel gaat, dat de verkiezingen voor het relcomite al in januari hebben plaatsgevonden en dat het subforum al sinds juni klaar stond om gelanceerd te worden.

Er is toch geen mens die echt gelooft dat Yas in 15 minuten een forum in elkaar knutselt?

Deze coup is uiterst vakkundig voorbereid.
quote:happiness-- schreef op 22 september 2013 @ 16:51:

Hehe, google gaf bij mij niets weer en ik zat al alles in te typen met de tips maar het werkte maar niet ..

Wie heeft die gemaakt dan of mag dat niet gevraagd worden Wie het forum gemaakt heeft is staatsgeheim. Maar als je nou even googelt op de naam van dit forum en die mevrouw van de 5 uurshow kom je vast een heel eind.

Wie heeft die gemaakt dan of mag dat niet gevraagd worden Happy, terg bladeren naar de post van Blyth

Wie heeft die gemaakt dan of mag dat niet gevraagd worden Een ander Viva topic.
Tussentijdse telling:

278 actieve leden!

Je gaat lekker Yas!

Zal ik doen bedankt !
quote:roza34 schreef op 22 september 2013 @ 16:57:

Tussentijdse telling:

278 actieve leden!

Je gaat lekker Yas!

Morgen ga ik naar de Grolsch. Ik ken daar wel wat mannetjes.

Ze mogen adverteren.
quote:yasmijn schreef op 22 september 2013 @ 16:58:

[...]

Morgen ga ik naar de Grolsch. Ik ken daar wel wat mannetjes.

Ze mogen adverteren.Stort je voordat je gaat investeren wel eerst die honderd euro even terug?
quote:roza34 schreef op 22 september 2013 @ 16:59:

[...]

Stort je voordat je gaat investeren wel eerst die honderd euro even terug?Met rente. Omdat jij het bent.
Ik heb me gisteren aangemeld op een forum waar vrouwen met een mening ook écht hun mening mogen geven. Een verademing, moet ik zeggen.
.
Jammer dat er geen links meer mogen worden geplaatst. Straks wordt dit topic ook verwijderd gemodereerd omdat we alsnog praten over bepaalde linkjes ensjoow
quote:yasmijn schreef op 22 september 2013 @ 17:01:

[...]

Met rente. Omdat jij het bent.

Dan nog even een puntje. Ik lees net op het modtopic dat BGB zich rot schrikt dat haar functie hier is opgeheven. Heb je haar niet even een briefje gestuurd dat ze is uitgekocht?

Best lullig!
Ik neem BGB over.
Ik ben er
.
quote:oddjobx schreef op 22 september 2013 @ 17:15:

Holts Gun Gum Exhaust Repair Bandage

Had ik vaak bij me. Die tape, potje water, wat ijzerdraad.

Wikkel je om de uitlaat, nat maken, stukje van een "fris"-blikje waarvan je de inhoud wegkieperde er overheen, dan dat ijzerdraad, en 't gaat weer een weekje goed.

(Moet je nog wel wat water overhouden om de hars van je handen te halen.)

Ik kan er helaas geen chocola van maken!

Wat bedoel je?
Leuk, initiatief Yasmijn :-). Ik hou wel van mensen die doorpakken! Ik kom ook eens kijken bij de site ' that shall not be named'.

Prima te vinden via de hints trouwens. Ik wist niet dat je op die manier forums kon maken. Leuk! Leuke naam ook, toch iets met 'Viva' en ondanks dat ik niet zo van 'viola' houd snap ik de link.
"Dan nog even een puntje. Ik lees net op het modtopic dat BGB zich rot schrikt dat haar functie hier is opgeheven. Heb je haar niet even een briefje gestuurd dat ze is uitgekocht?"

Dat is nog niet bevestigd he? Ik suggereerde alleen maar dat dat het risico zou kunnen zijn van het vage beleid dat ze nu geformuleerd hebben...

(En ik heb ook al sorry tegen BGB gezegd ;-P)
Heeee waarom als je in een topic reageert ga je weer terug naar de index :o en ik mis de plaatjes
Vragen graag in het wensentopic aldaar.

Off topics worden verwijderd en passende maatregelen zullen worden genomen.

We kunnen ook allemaal tegelijk een uur offline gaan. Schrikken de moderators zich wezeloos ;)
Het zijn niet de moderators die het beleid bepalen, neem ik aan? Daar staat toch vast een redactie boven die bepalend is? En die heel wat uurtjes spoed overleg voeren nu .
quote:Esfa schreef op 22 september 2013 @ 17:22:

Het zijn niet de moderators die het beleid bepalen, neem ik aan? Daar staat toch vast een redactie boven die bepalend is? En die heel wat uurtjes spoed overleg voeren nu .Dat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven