Afknappers

23-09-2013 08:23 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie nou echt afknappers bij mannen (of vrouwen)? Natuurlijk is niemand perfect maar ik ben benieuwd waar mensen echt op afknappen.

Ik trap af: ik zie elke ochtend een groepje mannen in pak fietsen met een fietshelm op. Elke man heeft een karretje achter zijn fiets met daarin een kind.
Een groepje mannen?????????

dat vind ik nou ook een afknapper zeg! jezus!
Eens met badmeester, zoals altijd
Afknapper : mensen die een groepje mannen zien fietsen met elk een karretje achter de fiets gespannen en daar een kind in en die dat een afknapper vinden.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Een karretje, prima, een kind ook prima

Maar inderdaad zeg, een karretje EN een kind is zóóóóóóóóó 2011
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mannen die het over 'de vrouwtjes' hebben (las ik net ergens in een topic..jakkes).

Mannen die bij alles wat je verteld je willen verbeteren, je willen uitleggen hoe het precies zit.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Mannen die je willen afbreken en opnieuw opbouwen-:)
Nog erger : een man die zegt : mijn vrouwke.

Onbeschaafde mannan/vrouwen : boeren, winden...
Ooit in de trein zag ik een jonge vent die een plastic bakje bij zich had met plakjes geschilde komkommer.Die was hij aan het eten als snack.

Ik vond het zo seksloos staan.. Trouwens de mannen met fietshelm vind ik ook erg.
Een man met 'n kind: afknapper nummer 1!

Rokers zijn ook afknappers.
Mannen die hun benen scheren (komt voornamelijk voor bij wielrenners) afknapper nr 1.
Ik vind mannen in trein die hun plastic zakje met boterham openen en beginnen te eten een beetje eng, weet niet waarom hoor.
Mannen die hun vrouw, ook als de kinderen al in bed liggen, 'mamma' noemen.
Iemand die je intelligentie onderschat.
Mannen die 'hihi' schrijven.
quote:Chartreuse schreef op 23 september 2013 @ 08:53:

Mannen die 'hihi' schrijven.Oef ja, vreselijk!
quote:stokske schreef op 23 september 2013 @ 08:47:

Ooit in de trein zag ik een jonge vent die een plastic bakje bij zich had met plakjes geschilde komkommer.Die was hij aan het eten als snack.

Ik vond het zo seksloos staan.. Trouwens de mannen met fietshelm vind ik ook erg.Nu pas heb ik hem door : jij wilde zeggen dat hij beter een grote, ongeschilde komkommer in zijn handen kon hebben en daar op knabbelen, af en toe schalks rondkijkend ?
Hondenwandelwagens. Met honden erin die helemaal niet te oud of ziek zijn om te lopen, maar die gewoon toch rondgereden worden!

Zijn overigens meestal vrouwen die ze rondduwen.

Mannen op fietsen met kinderkarren er achter zie ik dan weer geen probleem in.

Afknappers: roken, stinken, gierig zijn, ongeëmancipeerd zijn, een zooitje maken van je huis(houden), ongezond leven.
Zeg maar Spijker.
quote:guillaumette schreef op 23 september 2013 @ 08:55:

[...]

Nu pas heb ik hem door : jij wilde zeggen dat hij beter een grote, ongeschilde komkommer in zijn handen kon hebben en daar op knabbelen, af en toe schalks rondkijkend ?
Zeg maar Spijker.
Mannen die moeilijk doen over geld. Ja, dat zal wel heel oppervlakkig zijn, maar toch.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Mannen die je vanaf moment nummer een 'schatjuh' noemen.
Ik zie regelmatig hier een vrouw lopen met een echte kinderwagen.

Daar zitten haar twee hondjes in. Kussentjes, dekentjes, helemaal compleet.

Ze praat met hen alsof het kinderen zijn.

Dit is geen afknapper hoor, maar ik vond het leuk even te vertellen.
Oehhhh die komkommer in de trein...killing

Gewoon de kneuterigheid is al zo een afknapper.
quote:guillaumette schreef op maandag 23 september 2013 08:55 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="stokske in "Afknappers"" class="messagelink">stokske schreef op 23 september 2013 @ 08:47</a>:</b>

Ik vond het zo seksloos staan.. Trouwens de mannen met fietshelm vind ik ook erg.</div></blockquote>Nu pas heb ik hem door : jij wilde zeggen dat hij beter een grote, ongeschilde komkommer in zijn handen kon hebben en daar op knabbelen, af en toe schalks rondkijkend ? Haha ja bijvoorbeeld!! Nee ik weet niet eet gewoon een appel of een boterham. Maar niet zon tuttig bakje met komkommer.
Mannen met baarden / snorren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven