Afknappers
maandag 23 september 2013 om 08:23
maandag 23 september 2013 om 11:59
Bij mannen:
Dunne mannen met van die kleine kippenkontjes.
Mannen in pak,
Mannen met rood haar.
Mannen met sproeten.
Mannen die met hun benen over elkaar zitten.
Mannen met vrouwelijke gebaartjes.
Mannen die bot zijn.
Mannen met een aanwezig accent (Tilburg, limburg etc)
Friese mannen.
Mannen die in een groepje op een terras zitten en bij elke jonge vrouw keihard JEUJJJ!!! gaan schreeuwen.
Mannen die te pas en te onpas winden laten op formule1 niveau.
Een type waar ik (qua uiterlijk) helemaal wild van word in positieve zin zijn Jarno Hams en Ice Cube.
Dunne mannen met van die kleine kippenkontjes.
Mannen in pak,
Mannen met rood haar.
Mannen met sproeten.
Mannen die met hun benen over elkaar zitten.
Mannen met vrouwelijke gebaartjes.
Mannen die bot zijn.
Mannen met een aanwezig accent (Tilburg, limburg etc)
Friese mannen.
Mannen die in een groepje op een terras zitten en bij elke jonge vrouw keihard JEUJJJ!!! gaan schreeuwen.
Mannen die te pas en te onpas winden laten op formule1 niveau.
Een type waar ik (qua uiterlijk) helemaal wild van word in positieve zin zijn Jarno Hams en Ice Cube.
maandag 23 september 2013 om 12:15
Ik knap af op onzekere mannen of mannen die steeds bevestiging willen. Op mensen in het algemeen (en eigenlijk zijn het op mijn FB vooral vrouwen)die van die vage dingen op FB plempen (en dan bedoel ik van die negatieve opmerkingen die nergens op slaan en om reactie vragen zoals: het leven is soms zo zinloos zucht en vervolgens niets meer). Op intolerante mensen. Mensen wiens mening is gebaseerd op onjuiste feiten en die mening dan presenteren als feit.
Qua uiterlijk vooral op onverzorgdheid zoals vieze nagels, of vieze tanden/adem.
Qua uiterlijk vooral op onverzorgdheid zoals vieze nagels, of vieze tanden/adem.
maandag 23 september 2013 om 12:29
Eigenlijk best gek omdat ik mij in alle afknappers kan vinden, maar! mijn eigen vriend laat 's ochtends ook weleens (nou ja, elke ochtend) een BELACHELIJK HARDE scheet in de badkamer. Waarom ik dan moet giechelen. En ik pluk ook weleens een verdwaalde haar van zijn rug. Laatst keek ik naar beneden in de AH toen we boodschappen deden, had ie zijn slippers aan. Met sokken erin. Hij peutert ook weleens in zijn neus, kan smakken als hij lekker eet en maakt ook stomme grapjes.
Maar daar tegenover staan zo ongeveer 10.000 mooie en leuke kakrakter-trekken en eigenschappen die het geheel een fantastisch mens maken.
Ik denk dat dit soort zaken meer een Eerste Indruk Afknapper zijn. Iedereen heeft zijn gekke trekkies. En als die niet bij de eerste kennismaking opvallen, dan vergeet iemand later wel een keer zijn vinger uit de neus te halen.
Dat door de vingers zien heet misschien wel liefde.
Verder erger ik mij ongelooflijk aan buitenproportioneel vergroeit zijn met de Smartfoon, onbeschoft gedrag, claimen, zeiken en onverzorgdheid.
Maar daar tegenover staan zo ongeveer 10.000 mooie en leuke kakrakter-trekken en eigenschappen die het geheel een fantastisch mens maken.
Ik denk dat dit soort zaken meer een Eerste Indruk Afknapper zijn. Iedereen heeft zijn gekke trekkies. En als die niet bij de eerste kennismaking opvallen, dan vergeet iemand later wel een keer zijn vinger uit de neus te halen.
Dat door de vingers zien heet misschien wel liefde.
Verder erger ik mij ongelooflijk aan buitenproportioneel vergroeit zijn met de Smartfoon, onbeschoft gedrag, claimen, zeiken en onverzorgdheid.
maandag 23 september 2013 om 12:42
quote:thorsson schreef op 23 september 2013 @ 12:03:
[...]
Afknappen op mannen in pak!! Dat hoor je niet vaak!
Ik ook vreselijk, misschien op een hele kleine uitzondering na.
Maar dan moet de combi pak met man zo een goed match zijn en dat zie je weinig.
En uitzonderlijk is het niet hoor vrijwel mijn hele vriendinnengroep vind mannen in pak niet aantrekkelijk.
[...]
Afknappen op mannen in pak!! Dat hoor je niet vaak!
Ik ook vreselijk, misschien op een hele kleine uitzondering na.
Maar dan moet de combi pak met man zo een goed match zijn en dat zie je weinig.
En uitzonderlijk is het niet hoor vrijwel mijn hele vriendinnengroep vind mannen in pak niet aantrekkelijk.
maandag 23 september 2013 om 12:52
Haha mijn vriend heeft ook wel wat eigenschappen die hier genoemd worden... Zoals "hihi" schrijven, scheten laten en het is echt altijd een vreselijke troep bij hem thuis. Hij ruimt ook nooit zijn ontbijt en avondeten op, soms staan er echt nog theekopjes met schimmel erin Maar gelukkig compenseren zijn goede eigenschappen het wel!
Ik knap af op mannen die smakken, mannen die zeuren om ieder klein pijntje en mannen die vies hun neus ophalen. En luie mannen die iedere avond op de bank ploffen of hele dunne mannen. Ik zag laatst een wielrenner in een strakke fietsbroek die zó dun was dat de fietsbroek om zijn benen (beentjes..) hing, zag er echt niet uit!
Ik knap af op mannen die smakken, mannen die zeuren om ieder klein pijntje en mannen die vies hun neus ophalen. En luie mannen die iedere avond op de bank ploffen of hele dunne mannen. Ik zag laatst een wielrenner in een strakke fietsbroek die zó dun was dat de fietsbroek om zijn benen (beentjes..) hing, zag er echt niet uit!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
maandag 23 september 2013 om 13:27
Grappig .. mijn vriendin heeft helemaal niets waar ik op afknap .. ik zou er wantrouwig van worden! quote:mafalda schreef op 23 september 2013 @ 12:42:
[...]
Vrijwel mijn hele vriendinnengroep vind mannen in pak niet aantrekkelijk.
Ach een net pak, dat is ook maar werkkleding moet je maar denken
Vaak grappig wat men dan in de vrije tijd draagt .. kan wel eens erg anders zijn!
[...]
Vrijwel mijn hele vriendinnengroep vind mannen in pak niet aantrekkelijk.
Ach een net pak, dat is ook maar werkkleding moet je maar denken
Vaak grappig wat men dan in de vrije tijd draagt .. kan wel eens erg anders zijn!
maandag 23 september 2013 om 14:59
quote:slekire schreef op 23 september 2013 @ 14:51:
Ow Guillaumette!
Vind je dat vreemd ?
Ik hou niet zo van zo'n pietluttig iemand die wil dat alles precies op zijn plaats staat, geef mij maar een beetje nonchalance, daar voel ik me beter bij.
Ow Guillaumette!
Vind je dat vreemd ?
Ik hou niet zo van zo'n pietluttig iemand die wil dat alles precies op zijn plaats staat, geef mij maar een beetje nonchalance, daar voel ik me beter bij.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
maandag 23 september 2013 om 15:28
quote:guillaumette schreef op 23 september 2013 @ 10:00:
[...]
Ja, dat bedoelde ik met boeren en winden. Zijn er nog andere ?Ook ergerlijke geluiden die uit een man kunnen komen zijn: altijd maar weer Donald Duck nadoen in het bijzijn van kinderen of op feestjes of met een hand onder de oksel afschúwelijke geluiden voortbrengen
[...]
Ja, dat bedoelde ik met boeren en winden. Zijn er nog andere ?Ook ergerlijke geluiden die uit een man kunnen komen zijn: altijd maar weer Donald Duck nadoen in het bijzijn van kinderen of op feestjes of met een hand onder de oksel afschúwelijke geluiden voortbrengen
maandag 23 september 2013 om 15:30
quote:chardonientje schreef op 23 september 2013 @ 15:19:
Mannen die slecht zoenen!
Toevallig had ik gisteravond een date met een hele leuke jongen, maar toen bleek dat hij echt voor geen meter zoent. Jammer dit! Maar hoe zeg je dat tegen hem? Zoenles voorstellen ?
Mannen die slecht zoenen!
Toevallig had ik gisteravond een date met een hele leuke jongen, maar toen bleek dat hij echt voor geen meter zoent. Jammer dit! Maar hoe zeg je dat tegen hem? Zoenles voorstellen ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.