Afknappers
maandag 23 september 2013 om 08:23
maandag 23 september 2013 om 08:42
maandag 23 september 2013 om 08:55
quote:stokske schreef op 23 september 2013 @ 08:47:
Ooit in de trein zag ik een jonge vent die een plastic bakje bij zich had met plakjes geschilde komkommer.Die was hij aan het eten als snack.
Ik vond het zo seksloos staan.. Trouwens de mannen met fietshelm vind ik ook erg.Nu pas heb ik hem door : jij wilde zeggen dat hij beter een grote, ongeschilde komkommer in zijn handen kon hebben en daar op knabbelen, af en toe schalks rondkijkend ?
Ooit in de trein zag ik een jonge vent die een plastic bakje bij zich had met plakjes geschilde komkommer.Die was hij aan het eten als snack.
Ik vond het zo seksloos staan.. Trouwens de mannen met fietshelm vind ik ook erg.Nu pas heb ik hem door : jij wilde zeggen dat hij beter een grote, ongeschilde komkommer in zijn handen kon hebben en daar op knabbelen, af en toe schalks rondkijkend ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
maandag 23 september 2013 om 09:00
Hondenwandelwagens. Met honden erin die helemaal niet te oud of ziek zijn om te lopen, maar die gewoon toch rondgereden worden!
Zijn overigens meestal vrouwen die ze rondduwen.
Mannen op fietsen met kinderkarren er achter zie ik dan weer geen probleem in.
Afknappers: roken, stinken, gierig zijn, ongeëmancipeerd zijn, een zooitje maken van je huis(houden), ongezond leven.
Zijn overigens meestal vrouwen die ze rondduwen.
Mannen op fietsen met kinderkarren er achter zie ik dan weer geen probleem in.
Afknappers: roken, stinken, gierig zijn, ongeëmancipeerd zijn, een zooitje maken van je huis(houden), ongezond leven.
Zeg maar Spijker.
maandag 23 september 2013 om 09:01
maandag 23 september 2013 om 09:04
Ik zie regelmatig hier een vrouw lopen met een echte kinderwagen.
Daar zitten haar twee hondjes in. Kussentjes, dekentjes, helemaal compleet.
Ze praat met hen alsof het kinderen zijn.
Dit is geen afknapper hoor, maar ik vond het leuk even te vertellen.
Daar zitten haar twee hondjes in. Kussentjes, dekentjes, helemaal compleet.
Ze praat met hen alsof het kinderen zijn.
Dit is geen afknapper hoor, maar ik vond het leuk even te vertellen.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
maandag 23 september 2013 om 09:05
quote:guillaumette schreef op maandag 23 september 2013 08:55 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="stokske in "Afknappers"" class="messagelink">stokske schreef op 23 september 2013 @ 08:47</a>:</b>
Ik vond het zo seksloos staan.. Trouwens de mannen met fietshelm vind ik ook erg.</div></blockquote>Nu pas heb ik hem door : jij wilde zeggen dat hij beter een grote, ongeschilde komkommer in zijn handen kon hebben en daar op knabbelen, af en toe schalks rondkijkend ? Haha ja bijvoorbeeld!! Nee ik weet niet eet gewoon een appel of een boterham. Maar niet zon tuttig bakje met komkommer.
Ik vond het zo seksloos staan.. Trouwens de mannen met fietshelm vind ik ook erg.</div></blockquote>Nu pas heb ik hem door : jij wilde zeggen dat hij beter een grote, ongeschilde komkommer in zijn handen kon hebben en daar op knabbelen, af en toe schalks rondkijkend ? Haha ja bijvoorbeeld!! Nee ik weet niet eet gewoon een appel of een boterham. Maar niet zon tuttig bakje met komkommer.