Entertainment alle pijlers

Hoe duur was de suiker?

25-09-2013 11:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze film is de openingsfilm van het NFF vanavond.

http://www.youtube.com/watch?v=IEhbgSiT-Fo

Is er iemand die daar heengaat toevallig? Het lijkt me een mooie film, ben benieuwd of het die verwachting ook waarmaakt.

Ik ga niet zo vaak naar de bioscoop meer, maar voor een goede film zou ik zeker een uitzondering maken.
Heb gisteren stukjes gezien bij Umberto tan talkshow. Lijkt me idd mooie indrukwekkende film.

Wil er wel nog heengaan. Ga ook weinig naar de bios overigens
Ben héél blij met je topic want die film wil ik heel graag zien maar was t alweer vergeten. Bedankt dus! Ook ik ga nog maar zelden naar de film.
Vond het wel een goed boek.

Ga dus niet naar de film. Bruidsvlucht viel ook enorm tegen.
quote:noreservations schreef op 25 september 2013 @ 12:14:

Vond het wel een goed boek.

Ga dus niet naar de film. Bruidsvlucht viel ook enorm tegen.Erg he! Vriendinnen die het boek niet kenden vonden het een mooie film, ik zat met kromme tenen. Hetzelfde dus!
Oh, ik heb dit boek niet gelezen, dus dat scheelt waarschijnlijk. Ik draai het meestal om.
Het voorstukje ziet er veelbelovend uit, niet het soort filmhuisfilm waar ik op afknap.
Komt vanzelf wel 'n keer op dvd.
Het lijkt inderdaad op het eerste gezicht meer op van die Engelse kostuumdrama's. En die vind ik meestal heel mooi, alleen al om de setting.
De recensies zijn slecht lees ik.. Overgeacteerd wordt er geschreven. Al met al niet echt een indrukwekkende film schijnt.
Het boek was mooi en ik ben bang dat de film tegen zal vallen.
Ik leg het nog een keer uit, het boek is altijd beter! En Nederlandse films daar geeft ik heel lang mn geld niet meer aan uit
quote:Nemesis. schreef op 25 september 2013 @ 13:10:

De recensies zijn slecht lees ik.. Overgeacteerd wordt er geschreven. Al met al niet echt een indrukwekkende film schijnt.Ik ben geen filmcriticus, maar heb wel de trailer gezien. Overgeacteerd was het eerste dat ik dacht.
Waar zit de any-key?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven