Hoe doen jullie dat?

18-04-2008 19:02 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft het financiele? Want ik heb nl een meningsverschil met mijn vriend (geen ruzie). Al zijn geld gaat op aan het huis, de auto, sigaretten/shag en zijn wiet. Hij houd per maand niks over. Komt eigenlijk telkens een stukje verder in de min.

Ik hou meer over van mijn salaris. Ik kan beter sparen (altijd al gekund). Mijn geld gaat voornamelijk op aan boodschappen.

Nou wil ik in oktober verlengen van abbo. En dan is als het goed is de N96 uit. Die wil ik heel graag. Ik wil geen 2 jarig abonnement meer, want ik kan niet zolang wachten totdat ik een nieuw mobieltje mag. Dit betekent ook dat mobieltjes iets duurder worden. Ik kan dit best betalen. BIjv 150 euro bijleggen bij een verlenging van 1 jaar. En ik wil niet met een mobieltje lopen waar ik niet blij mee ben.

Maar mijn vriend vind dit niet goed. Hij gaat dan zeiken over dat het ons geld is, en dat hij niet wil dat ik daar zoiets duurs mee koop. Ik denk dat het gewoon jaloezie is, dat hij niet kan kopen wat hij wil.

Ik vind het mijn geld, waar ik mee mag doen wat ik wil. Hierbij rekening houdend met wat ik aan vaste lasten heb! Ik heb m ook al gezegd: Wat als ik nu ervoor spaar, en dat ik dan -ook al is het 150 euro- bijleg? Vond ie ook niet goed.

Hallo het is nog altijd MIJN geld, waar IK voor werk! Ik mag helemaal niks van mijn geld kopen. (Ja alleen eten, of wiet als meneer zijn geld op is. Wat ik niet doe. Ik heb hem uitdrukkelijk gezegd dat van mijn geld geen wiet meer word gekocht.)

Terwijl ik in feite zo een mobieltje gewoon kan kopen, zonder verlenging van abbo.

Wat vinden jullie? In hoeverre is het "jullie" geld? Wat mag bij jullie wel en wat mag (liever) niet.
Single White female!!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 juni 2008 @ 11:50:

En ? Al wat meer bekend ?

( zit hier gewoon voor lul met mijn klapstoel ) ook een colaatje dan maar? *biedt BGB plaatsje op de bijgetrokken sofa aan*
quote:fleurtje schreef op 13 juni 2008 @ 12:21:

Single White female!!!Ja die film is het, wil het typen maar zie dat jij er al op was gekomen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin,

ze noemen mij wel meer dan eens een hartsvriendin...

Ik ben altijd maar het broertje, waarmee ze praten kan,

een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man

Ik ben altijd de glijer, slik, dat ben ik!

Ik ben altijd maar de coole, ik doe alles voor mijn kik

Ik ben altijd maar de macho, de latino de DeNiro

Ik ben altijd maar de stoere, maar nooit een keer de nono

Ik wou dat ik jou was, gewoon een keertje jou was, dat ik ook eens met een vrouw was, niet het kussen maar het matras was..

ik wou juist dat ik jou was

gewoon een dag zozo was

en ook een beetje vrouw was (vrouw was)

En klein was (klein was)

niet de pint was maar het wijnglas

Maar ik wou juist

dat ik jou was

gewoon een dag niet mezelf was

dat ik alles was wat jij was

en jij was dan wie ik was

en wij dan nog steeds wij was

en ik een dagje vrij was

ik niet eenzaam maar een club was

ik niet de regen maar de drup was

ik niet de mits maar de tenzij was

ik niet de kiezel maar de kei was

ik niet de honing maar de bij was

ik niet de modder maar de klei was

ik niet het bed maar juist de sprei was

ik niet de maan maar juist het tij was

ik niet de kassa maar de rij was

ik niet de ragout maar de pastei was

ik niet zo gesloten maar gastvrij was

ik niet het kind maar de voogdij was

ik niet zo stoer maar een zacht ei was

ik niet de plank maar juist de strijk was

ik niet zo super maar loodvrij was

ik niet de knuffel maar het konijn was

ik niet de klus maar de karwei was

ik niet alleen maar allebei was

ik niet zo ver maar juist dichtbij was

en dat ik dan Jim uit idols was

en ik dan die dikke uit de jury was

Gewoon een dag niet mezelf was

dat ik alles was wat jij was

en jij was dan wie ik was

en wij dan nog steeds wij was...

en jij dan nog steeds.......

jij dan nog steeds...

quote:ElleMichelle schreef op 13 juni 2008 @ 12:15:

Hoe heet die film ook alweer waarbij iemand andermans leven overneemt?

Nou ja Brummetje maakt zeker nooit wat in haar leven mee,en zit achter de geraniums,dan neemt ze toch gewoon het leven van een ander over,ze wilde vroeger actrice worden?

Ik zou juist als ik Vroem was dan het leven van Brummetje hier op het forum zetten.zoals:Ik zit achter de geraniums en verveel me dood,tips om de dag door te komen? :D Ik heb Fleur net een mailtje gestuurd... Sorry dat ik zo 'laat' was met ontmaskeren van Brummetje.. Maar ik had nogal moeite om te geloven dat iemand dit echt zou doen.

Oh, als die IP check is geweest, mag ik het adres dan ook hebben?
Nou Brum, wees een vent en reageer ook eens..
laat maar had niet alle pagina's gelezen. Mijn reactie sluit er geheel niet bij aan
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 juni 2008 @ 11:50:

En ? Al wat meer bekend ?

( zit hier gewoon voor lul met mijn klapstoel )
hmm....Ik word nu ook wel nieuwsgierig.

Ik zou bijna ook vroem mailtje sturen.
quote:iry schreef op 13 juni 2008 @ 13:21:

hmm....Ik word nu ook wel nieuwsgierig.

Ik zou bijna ook vroem mailtje sturen.Ga je gang.. ik heb Fleur net een ander mailtje gestur dat mijn bericht te lang was.. dus als je een extra e-mail adres hebt dat je wel voor dit soort idiote dingen wilt gebruiken.. laat het even weten.
Nee,ik heb geen extra e-mail adres.

eigenlijk wil ik ook niet toegeven aan dit soort soaps.

maarja,ik blijf een vrouw natuurlijk!

Mischien wint mijn nieuwsgierigheid en maak ik er een aan.

jeetje,ik verbaas mij gewoon over het gebeuren.

Kan je de persoon niet irl aanspreken?

Je denkt immers te weten wie het is.
*schuift een klapstoeltje bij*
quote:iry schreef op 13 juni 2008 @ 13:41:

Nee,ik heb geen extra e-mail adres.

eigenlijk wil ik ook niet toegeven aan dit soort soaps.

maarja,ik blijf een vrouw natuurlijk!

Mischien wint mijn nieuwsgierigheid en maak ik er een aan.

jeetje,ik verbaas mij gewoon over het gebeuren.

Kan je de persoon niet irl aanspreken?

Je denkt immers te weten wie het is.Ja, ik denk dat ik weet wie het is. Maar zoals deze persoon hier niet reageert na de ontmaskering, zo zal hij vast ook in het echte leven in alle toonaarden ontkennen dat hij het was. Een zwaktebod m.i. maar het is niet anders.
hij? vent?
quote:misschicken schreef op 13 juni 2008 @ 13:45:

*schuift een klapstoeltje bij*Popcorn? Na mijn boosheid vind ik het eigenlijk alleen maar grappig. Je moet toch een ziek persoon zijn om twee zulke lange topics te openen over iemand anders..
Vroem, ik heb je een ander adres gemaild!
Hij??

een ex?
Hm. Is Vroem de vriend van Broem?

Heeft Broem nog maar 2 topics geopend in haar forumtijd?
quote:iry schreef op 13 juni 2008 @ 14:05:

Hij?? een ex?Haha, zou hij willen! Ik denk dat mijn exen wel wat beters te doen hebben dan dit. Maar laat ik zeggen dat onze karakters botsen.

Ik ben absoluut geen vriendin van Brum, en na deze rotstreek hoeft degene ook niets meer van mij te verwachten. (als hij dat al deed.)

Brum mag in zijn sop gaarkoken.
anoniem_68126 wijzigde dit bericht op 13-06-2008 14:56
Reden: stomme woordspeling :]
% gewijzigd
Huh??? Ik snap er niks van. Waarom zou iemand jouw leven op een forum willen zetten en wat heb je er voor last van als dat zo is en niemand je verder herkent? En heb jij dan net zo'n rotrelatie als die van Brummetje schijnt te zijn (ook al blijft ze haar vriend bij hoog en laag verdedigen)?
Ik heb niet alles gelezen dus misschien al mosterd, maar overal waar de naam Brummetje verschijnt zijn er (of lijkt wel) trubbels.

Vroem, ik heb geen idee of het wel of niet waar is wat je zegt, maar ik begrijp niet dat je het hier neerzet ipv even de angels achter de schermen te mailen. Dan kan je van a tot z even je verhaal/vermoedens/beschuldigingen uiten, en die kunnen misschien meer voor je betekenen/uitzoeken.

Sterkte.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Capibara schreef op 13 juni 2008 @ 18:04:

En heb jij dan net zo'n rotrelatie als die van Brummetje schijnt te zijn (ook al blijft ze haar vriend bij hoog en laag verdedigen)?Nee Brummetje is in de huid van Vroem gekropen en heeft dus ook die vriend van haar overgenomen Maar zelf is Brummetje een man,volgens Vroem.Heeft hij een vriend of vriendin thuis zitten Vroem?
Zou het de buurman wezen?

Hij weet veel van haar dus misschien hoort hij alles door de muren heen...
quote:mylenevalerie schreef op 13 juni 2008 @ 18:17:

Vroem, ik heb geen idee of het wel of niet waar is wat je zegt, maar ik begrijp niet dat je het hier neerzet ipv even de angels achter de schermen te mailen. Dan kan je van a tot z even je verhaal/vermoedens/beschuldigingen uiten, en die kunnen misschien meer voor je betekenen/uitzoeken.

Dat heb ik al gedaan, ik heb een Angel gemaild.

Het is iig niet waar. Vroem verzint maar wat. [Toevoeging: Of ze denkt echt dat het zo is, omdat onze verhalen dan blijkbaar veel op elkaar lijken. Wat dan gewoon echt toeval is.]

Ik ben echt, ik ben absoluut geen fake persoon. [Het is niet iemand anders haar verhaal, wat ik hier typ.]

Alles wat ik typ is echt, ik verzin geen verhalen. En heb ook niemand in mijn omgeving die enigszins op mij lijkt wat betreft mijn leven.

Ik ben een meisje, sinds kort 24 jaar (moet er nog aan wennen), en woon al ruim 6 jaar samen met mijn vriend.
Even een reactie van mij/Viva:

Brummetje en Vroem komen niet overeen qua IP. Ook zijn de IP's ver van elkaar qua plaats. Denk aan zo'n 150 km ertussen.

1 forummer beweert dat een andere forummer haar imiteert, de vermeende imitator zegt dat ze echt is en haar eigen situaties beschrijft. Ik kan in deze niks meer voor jullie betekenen dan bovenstaande wat ik al noemde. Viva kan van beide forummers niet aantonen of ze (en hun posts) echt, dan wel nep zijn.

Wellicht kan ik nog jullie emailadressen doorgeven, zodat jullie het off-forum verder met elkaar kunnen uitzoeken?

Ik sta open voor suggesties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven