Ja hoor, dat heb ik weer...

23-09-2013 08:50 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
En de week is nog maar net begonnen.

Ik sta hier nu stil met mijn auto. Het begon te haperen en te stotteren. Dus heb ik de wegenwacht gebeld.

Krijg ik na 40 min een sms, dat ze weten dat ik sta te wachten, maaarrrrr ik moet dus gewoon nog langer wachten dan dat ik al doe.

En dat terwijl ik in het weekend nog mijn dynamo heb laten vervangen!!

Noujaaaa, dat heb ik dus weer X-)

Hebben jullie ook een "ja hoor, dat heb ik weer" momentje??
quote:Cateautje schreef op 23 september 2013 @ 11:51:

[...]

Ja heerlijk, maar ik moet zeggen, de lach en het goede humeur vandaag, komen van jou, je hebt me laten schateren en dat op de vroege ochtend. Nog bedankt, mijn dag kan niet meer stuk.

Nou, fijn te weten dat je dag in ieder geval niet meer stuk kan en dat ik daar de schuldige van ben

Hier nog een bakje koffie

Proost.
Gelukkig alles opgelost!!
Noem dat maar alles... ik heb per ongeluk toch de Eneco monteur binnen gelaten en nu is het hier in huis 27 graden omdat de verwarming op LOEI staat...
Koppijn van de hitte, noodmonteur net gearriveerd. Wat een lekker hapje... dat dan weer wel
Goedemorgen!

En Silver hoe is het nu? Zit je er nog warmpjes bij?

Cateautje smaakt de koffie weer als vanouds?

Iemand nog een leuk oh dat heb ik weer momentje??
Goedemorgen, doordat de eerste monteur een stekker was vergeten in te pluggen zat ik vannacht om kwart voor vier rechtop in bed omdat het alarm af ging.... Verzin je toch niet!

Sorry hoor Silver, maar als dat geen "ja hoor, heb ik weer" moment is dan weet ik het ook niet meer!!

Ik hoop dat je vannacht in alle rust en op de juiste temperatuur lekker normaal in je bed kunt liggen en slapen
Durf het bijna niet te zeggen maar het is nog niet over.... Heb me vanmorgen ziek moeten melden, met dekbed op de bank maar wat tv kijken. Had nog een aantal dingen opgenomen en in plaats van de serie te verwijderen heeft het high tech apparaat ALLE opnames verwijderd...
En de kat is net opgehaald door de dierenarts hier in de buurt, lelijke bijtwond in zijn nek...

Wil iemand wat geluksstraaltjes hier naar toe sturen?
De halve nacht niet geslapen doordat er een kat voor het kattenluik zat te miauwen.

Niemand geluksstraaltjes over?
Och och lieve Silver...

Hier:

Dank je, het gaat hier gelukkig weer beter. De kachel doet normaal, de kat zijn wond zit dicht, ik voel me beter en door een foutje in de administratie van mijn werk krijg ik 150 euro terug.

Het helpt meteen!

Ik ga je vaker inschakelen
Nou, blijkbaar moet ik mezelf wat vaker inschakelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven