Jouw grootste droom
zaterdag 28 september 2013 om 00:28
Soms hebben mensen echt grote dromen, ze gaan auditie doen voor iets en de jury is overduidelijk tevreden.
Of een kind moet iets afleggen, je ziet in de ogen van de moeder dat zij gewoon met tranen in de ogen en trillende handen staat van blijheid dat het het kind is gelukt.
Of iemand staat voor een groot podium, hij wilde altijd al voor zo een grote groep spreken met deze belangrijke boodschap. Het is hem gelukt, men gaat aan de slag met zijn boodschap.
Wat is jouw grote droom?
Even los van een huisje, boompje, beestje hebben, want ook dat is erg prachtig en dat wilt (denk ik) iedereen. Ik bedoel jouw eigen grote droom.
Of een kind moet iets afleggen, je ziet in de ogen van de moeder dat zij gewoon met tranen in de ogen en trillende handen staat van blijheid dat het het kind is gelukt.
Of iemand staat voor een groot podium, hij wilde altijd al voor zo een grote groep spreken met deze belangrijke boodschap. Het is hem gelukt, men gaat aan de slag met zijn boodschap.
Wat is jouw grote droom?
Even los van een huisje, boompje, beestje hebben, want ook dat is erg prachtig en dat wilt (denk ik) iedereen. Ik bedoel jouw eigen grote droom.
zaterdag 28 september 2013 om 03:45
Emigreren was al heel lang, van kinds af aan, mijn grote droom, gelukkig wilde man ook en zo zijn we 10 jaar geleden naar Canada geëmigreerd.
Verder ook een "groot" gezin (4 kids), en ook dat is "gelukt", ben een gelukkig mens met veel dromen die zijn uitgekomen.
Ben nu bijna 50 en droom nog van veel avontuur , ben wars van saaiheid.
Verder ook een "groot" gezin (4 kids), en ook dat is "gelukt", ben een gelukkig mens met veel dromen die zijn uitgekomen.
Ben nu bijna 50 en droom nog van veel avontuur , ben wars van saaiheid.
Optimist tot in de kist!
zaterdag 28 september 2013 om 06:55
Mijn droom is om zo'n mooi strandhuis langs de Californische kust te hebben. Ergens richting Los Angeles, waar het altijd lekker weer is. Disneyland en six flags om de hoek, camper erbij om rond te kunnen trekken door Amerika. Mooie natuurparken bezoeken en alle staten van Amerika aan doen. En dan niet meer te hoeven werken
Strandhuis :
http://www.vrbo.com/172477
Strandhuis :
http://www.vrbo.com/172477
zaterdag 28 september 2013 om 09:07
Goed kunnen leven van reisfotografie, of gewoon heel veel geld winnen zodat ik zorgeloos en comfortabel kan leven en reizen.
En ik zou graag de maanden december t/m maart aan de andere kant van de wereld willen kunnen doorbrengen. Vind Nederland vreselijk als de bomen kaal zijn en het nat, koud en guur is.
En ik zou graag de maanden december t/m maart aan de andere kant van de wereld willen kunnen doorbrengen. Vind Nederland vreselijk als de bomen kaal zijn en het nat, koud en guur is.
zaterdag 28 september 2013 om 11:04
zaterdag 28 september 2013 om 21:59
zaterdag 28 september 2013 om 22:13
quote:sehnsucht schreef op 28 september 2013 @ 21:59:
[...]
Lapland is koud en baby rendieren zijn echt heel cute!
de link naar bubbelbad thahiti zie ik niet helemaal(?)
Zou graag allebei willen Maar Lapland heeft voorrang, zou zo graag de Poolnacht eens meemaken en het Noorderlicht zien. Sowieso is het ook een droom om naar IJsland te gaan en dan een vakantiechalet met hot pot.
En ik hou van kou!
[...]
Lapland is koud en baby rendieren zijn echt heel cute!
de link naar bubbelbad thahiti zie ik niet helemaal(?)
Zou graag allebei willen Maar Lapland heeft voorrang, zou zo graag de Poolnacht eens meemaken en het Noorderlicht zien. Sowieso is het ook een droom om naar IJsland te gaan en dan een vakantiechalet met hot pot.
En ik hou van kou!
zaterdag 28 september 2013 om 22:18
Mayhem, ik woon in een land waar het in de winters heerlijk koud is, vind het veel fijner dan dat ik ooit had verwacht, het voelt zo schoon en "crisp", gek he. En de heerlijke blauwe luchten erbij. Echt genieten vind ik het, soms duurt het wel wat lang maar zoals nu kijk ik er toch weer naar uit, naar de strakke blauwe luchten, de sneeuw en de bevroren neushaartjes of de koffie die je voor de suupermarkt in de auto laat staan op de parkeerplaats en dan terugkomen en een coffee milkshake te hebben of zelfs ijs
Ik vind het altijd reuze leuk om mensen over de vloer te hebben uit NL, ben heel trots en blij met mijn nieuwe "plekkie"
Belle, en ik meen het echt! Er is altijd plek vooral voor mensen die moedig zijn en hun angsten durven te zien en hebben kunnen overwinnen.
Ik vind het altijd reuze leuk om mensen over de vloer te hebben uit NL, ben heel trots en blij met mijn nieuwe "plekkie"
Belle, en ik meen het echt! Er is altijd plek vooral voor mensen die moedig zijn en hun angsten durven te zien en hebben kunnen overwinnen.
Optimist tot in de kist!