Jouw grootste droom

28-09-2013 00:28 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms hebben mensen echt grote dromen, ze gaan auditie doen voor iets en de jury is overduidelijk tevreden.

Of een kind moet iets afleggen, je ziet in de ogen van de moeder dat zij gewoon met tranen in de ogen en trillende handen staat van blijheid dat het het kind is gelukt.

Of iemand staat voor een groot podium, hij wilde altijd al voor zo een grote groep spreken met deze belangrijke boodschap. Het is hem gelukt, men gaat aan de slag met zijn boodschap.

Wat is jouw grote droom?

Even los van een huisje, boompje, beestje hebben, want ook dat is erg prachtig en dat wilt (denk ik) iedereen. Ik bedoel jouw eigen grote droom.
Ja en op de sneeuwscooter!
Oh en die sledetocht staat voor deze winter bij ons op de to do list
Optimist tot in de kist!
Leuk Olifantjeinhetbos!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 28 september 2013 @ 21:59:

Olifantje wat lief! Ik heb even tranen maar pas op...als ik weer kan hou ik je eraan!

Ik werk er hard aan en ik ga met ministapjes vooruit. Maar stapjes zijn het!

Dank je voor je lieve woorden, het helpt!

Ik wens voor jou dat het je gaat lukken.

Het is nl ook een deel van mijn droom voor mijn vriend. Dat hij van zij agorafobie afkomt.

Een ander deel van mijn droom is een huis kopen in het midden van de Yorkshire Moors. Niemand om ons heen.

Wat dieren en veel rust.

Mooie wandelingen maken.
Heerlijk, K=kou en blauwe luchten:

Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 28 september 2013 @ 22:19:

Oh en die sledetocht staat voor deze winter bij ons op de to do list

Pas op die honden schijten onder het rennen en spetteren in je smoel

Zou voor de sneeuwscooters gaan
Scamp, ik duim ook voor je vriend!

Ik heb momenteel gesprekstherapie en dat doet me goed. Ik heb nog een weg te gaan maar ik heb er wel vertrouwen in. Stiekem gaat het me niet snel genoeg.

Is je vriend ook ergens mee bezig en helpt het hem?
Huts!
Scamp, jij ook sterkte en vooral je vriend natuurlijk.

Sehn, nou ja dat zien we dan wel weer, scooters stinken naar gas, zo heb je altijd wat
Optimist tot in de kist!
Ik droom ervan om te emigreren naar een mooi plekje ergens in prachtig Afrika!! Met heel veel beestjes om me heen :Imao:
quote:BellatrixVanDetta schreef op 28 september 2013 @ 22:40:

Scamp, ik duim ook voor je vriend!

Ik heb momenteel gesprekstherapie en dat doet me goed. Ik heb nog een weg te gaan maar ik heb er wel vertrouwen in. Stiekem gaat het me niet snel genoeg.

Is je vriend ook ergens mee bezig en helpt het hem?

Mijn vriend kan er niet eens over praten want dat levert paniek op

Maar stiekem gaat hij erg vooruit.

Hij stapt heel heel soms in de taxi.

We zijn op vakantie geweest, dichtbij huis zodat hij erheen kon lopen.

We doen soms een boodschap in de supermarkt.

We gaan naar de pub.

Grote stappen voor hem.

Het niet praten en het zonder mij doen is voor mij erg moeilijk. Ik moet dat zien te accepteren. Lastig.

Maar ik ben zo ontzettend trots op hem.

Hij heeft hulp aangeboden gekregen van een therapeut maar afgeslagen.

Heel veel succes met je therapie! Echt ontzettend knap van je dat je die stap genomen hebt.
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 28 september 2013 @ 22:43:

Scamp, jij ook sterkte en vooral je vriend natuurlijk.

Sehn, nou ja dat zien we dan wel weer, scooters stinken naar gas, zo heb je altijd wat Dank je Olifantje. Hoe is het nu met je pijn? Gaat het wat beter met je?
quote:Kalliope schreef op 28 september 2013 @ 10:37:

Professor worden.En dan het liefst ook zonder al te veel zorgen over je aanstelling. En met een leuke groep.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
O ja, en dan in een door mijn gekozen land, het liefst in een door mij gekozen stad. En dat je door iedereen uitgenodigd wordt om te praten en daarbij veel van de wereld ziet.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Scamp, die paniek bij het erover praten herken ik. Dat durfde ik ook niet. Bang dat men het belachelijk zou vinden. Nu kan ik dat gelukkig wel.

Vorig jaar rond de Kerst kwam ik op het punt dat ik er genoeg van had en ben ik samen met mijn pa gaan kijken wat ik kon doen.

Maar als ik lees wat je vriend al doet...hij is goed bezig! Hij durft al te oefenen en ik bijna.
Huts!
Haha jij snapt het Daffodil.
Liever elitair dan een pauper!
Mijn grote wens is gelukkiger te worden met mezelf, dan zullen veel dingen makkelijker gaan.

Verder heb ik nog een soort idealistische droom om heel veel dieren te redden. Stel dat ik een flink geldbedrag zou winnen, zou ik zelf iets opzetten voor verwaarloosde, achtergelaten dieren.
Om er later net zo vitaal uit te zien als Tina Turner.
@Bella en Scamp:

Veel sterkte. Angststoornissen zijn moeilijk te overwinnen en daarom vind ik het zo knap dat jullie (Scamp: je vriend) hiermee aan de slag gaan. Ik heb van dichtbij gezien hoe ontzettend moeilijk het is om je angsten aan te pakken en vind het getuigen van veel moed om dit aan te pakken.
Om een New Yorker te worden.
Bella en Scamp: sterkte... zal allemaal niet makkelijk zijn.

Mijn droom als meisje was: een internationale carriere in een economisch vakgebied en moeder van 4 kinderen

Door ziekte (MS) ben ik gestrand in mijn studie en heb ik nu 'maar' 3 kinderen (maar wel de beste, mooiste, liefste van de hele wereld).

Mijn droom nu is: mijn kinderen groot zien worden.. ( )
quote:roodwitblauw schreef op 28 september 2013 @ 02:06:

Met een catamaran in mijn eigen tempo eiland hoppen in de caribbean. En als ik het daar gezien heb doorvaren naar micronesie, polynesie, etc.

I'll keep on dreaming.

2 weken geleden gedaan, met catamaran 5 dagen door de San Blas Islands in the caribbean... Prachtig.

En Polynesie... tja Fiji en omgeving heb ik al gezien...

Ben bezig met mijn 3e lange reis. 4 maanden / 1 jaar en nu 9 maanden....shit.... moet een nieuwe droom gaan zoeken

Om eerlijk te zijn wil ik nu gewoon weer naar huis, een leuk en betaalbaar huis zoeken voor mezelf en hopelijk een leuke vent ontmoeten waarmee ik ooit ga samenwonen. En nog vaak samen verre reizen maken.

En een grote droom is dat ik de vervelende dingen die ik meegemaakt heb, echt kan loslaten! Dat ze de beslissing die ik nu maak niet meer daardoor laat beinvloeden. Dat ik weer een enorm vertrouwen in iedereen heb zoals het hoort ipv altijd achterdochtig en onzeker zijn
Lieve Marjolein, die wens heb ik ook logisch, maar ik geloof er ook in dat dit gaat lukken, ik laat de MS mij er niet onder krijgen. Toch weet ik ook dat dit niet altijd mogelijk is en dat erin geloven niet altijd genoeg is, maar toch....ik ga ervoor. Ik kan me gewoon, en wil ook niet, iets anders bedenken.

Scamp, de pijn gaat maar is een soort van dagelijkse factor, die ik redelijk hanteren kan. De moeheid en dulligheid (prachtig woord blijf ik dat vinden) zijn lastiger. Maarrr vandaag een goede dag en dus lekker genieten

Vind dit wel een mooi topic, over al die wensen en hoe lastig het is om er te komen.
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven