Verrassingsdag

29-09-2013 18:20 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn vriend is binnenkort jarig en ik wil als cadeau een verrassingsdag voor hem organiseren. Ik wil dus een leuke stad uitkiezen waar we de hele dag kleine leuke dingen gaan doen. Ik dacht aan den haag, den bosch of utrecht. Met eten bezig zijn is iets wat mijn vriend graag doet, daarom zat ik te denken aan bijv. een sherry proefmomentje en 's avonds een Indiaas restaurantje (dat vindt hij heerlijk).

Natuurlijk moet de dag nog wat opgevuld worden en ik dacht dat jullie misschien wel wat ideeën zouden hebben waar ik nog niet aan gedacht had. Alle ideeën zijn welkom. Alvast bedankt voor de input!
Naar Amsterdam geen optie? Kun je in het donker uit eten en naar Dungeon.
Rondvaart, wandeling met of zonder gids, museum.
quote:Bosbes81 schreef op 29 september 2013 @ 18:24:

Naar Amsterdam geen optie? Kun je in het donker uit eten en naar Dungeon.

In het donker eten kan je toch ook in Utrecht. Dungeon lijkt mij niet leuk. Maar TO misschien wel.

Het is handiger om te melden wat jullie nog meer leuk vinden. Ik zou een een dagje Belgie ook leuk vinden met een rondleiding bij een bierbrouwerij of andere brouwerij, je kan ook kijken wat er hier in NL te vinden is daarvan. Wat ik niet weet het leuk is, en het is iets verder bijv in Alkmaar of het kaasmuseum leuk is.

bij Leukedingendoen.nl kan je veel opzoeken op culinair gebied.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Totaal andere hoek... Maar ik heb ooit vriend geblinddoekt en naar de zwarte markt meegenomen, (was hij nog nooit geweest) hij is geen shopper ( wel van de gadgets) maar vond dit geweldig!!! En heeft echt van leren jas tot schoenen gehaald... Mooie dag! Erna naar t strand want das daar kwartiertje rijden ofzo en daar wat gegeten in een strandtent. Hij heeft het er nog steeds over..

Ps. Misschien vond hij het leukste aspect dat ik hem bij de entree cash geld gaf ;).
Ik ben voor Den Haag

Maar goed, ik ben dan ook een beetje bevooroordeeld
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat ik ooit met mijn man gedaan heb, ik allemaal nostalgische plekken uit onze jeugd bezoeken. Dus het speeltuintje waar je met je lagereschoolvriendinnetjes kwam, het parkje, de plek waar je ging schaatsen, waar je vriendinnetjes woonden, je oude school, daar waar je buiten speelde, de route die je altijd liep naar school etc. Was echt superleuk om te doen en ook echt een trip down memorylane.

Maar dan zou je vriend daar vooraf misschien wel over na moeten denken. Misschien voor een andere keer.
"een sherry proefmomentje"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 29 september 2013 @ 18:56:

Het is TO haar idee jij hoeft mag niet mee.

Laat een mens in zijn waarde.

Ik moest er ook wel een beetje om grinniken eigenlijk

Maar goed, ik heb dan ook niets met Sherry!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 29 september 2013 @ 19:05:

[...]

Ik moest er ook wel een beetje om grinniken eigenlijk

Maar goed, ik heb dan ook niets met Sherry!

Nee wie wel! Zie je het voor je, kom je in Utrecht of De Haag met je vent moet je hem vertellen dat de dag begint met een sherry proefmomentje.

Ik had geen relatie meer als ik hem al had.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

"een sherry proefmomentje" Hahahaha!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.wereldskoken.com/culinaire-r ... inaire-dag
http://www.dagjeweg.nl/culinair
Ik had ook nooit iets met sherry, tot onze vakantie in Andalusie, Jerez de la Frontera.

Daar sherry leren drinken, lekker hoor!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Een culinaire solex-tocht op Texel

Een dagje Texel is een mini-break op zich. Al snorrend op een Solex, met de wind door uw haren, kunt u heerlijk genieten. Na een korte instructie over de Solex is het tijd om op te stappen en Texel te ontdekken. Vervlogen tijden herleven op de Solex en het Waddeneiland trekt rustig aan het oog voorbij. Tuffen en toeren met regelmatig een culinaire tussenstop. Van een rondleiding op de bio-boerderij (met koffie en gebak) tot verhalen bij de schapenboer. En natuurlijk gaan we een heerlijk bereide lunch van echt Texels lam proeven. Hierna tuffen de Solexjes naar een aardbeien kwekerij om zelf aardbeien voor thuis te plukken. Aan het eind van de dag is er gelegenheid om, voor het diner, uit te waaien op het strand van Texel. Per bus wordt er naar de boot vertrokken. Na de overtocht Texel-Den Helder rijdt de bus via Purmerend naar Amsterdam terug.

- See more at: http://kweker.nl/culinaire-reizen/#sthash.qiNuB4yF.dpuf
Vis, zoet en gezelligheid in België

Een reisje voor lekkerbekken! Deze tweedaagse reis met overnachting in Antwerpen is lekker divers. Van een workshop bij Callebaut, tot een proeverij bij Altoni-pasta. Na het inchecken in een hotel in het centrum van Antwerpen is er tevens de optie om mee te doen aan een culinaire trendwandeling. De dag wordt afgesloten met een diner in een Antwerpse stadsherberg. Dag twee krijgen we een rondleiding bij Diddes en op de terugreis proeven we oesters in Ierseke. Bij onze kruidenleverancier in Rotterdam gaan we zelf mosselen bereiden en daarna lekker opeten. De reis eindigt die avond weer in Amsterdam.

- See more at: http://kweker.nl/culinaire-reizen/#sthash.qiNuB4yF.dpuf
http://www.dagjeweginregi ... 822/Culinair-arrangement/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven