Al die afkortingen???
zaterdag 28 september 2013 om 23:03
woensdag 2 oktober 2013 om 11:13
quote:boerderijgeit028 schreef op 28 september 2013 @ 23:36:
De dont's op t forum
Noem sex gewoon sex en geen klussen
Schrijf nooit me als je mijn bedoelt
Schrijf nooit mijn mannetje, ventje, kereltje tenzij je met een lilliputter date.
Even verder denken nog hoor.....
Doe dan gelijk seks, zit je helemaal goed.
( Is lid van de TP)
De dont's op t forum
Noem sex gewoon sex en geen klussen
Schrijf nooit me als je mijn bedoelt
Schrijf nooit mijn mannetje, ventje, kereltje tenzij je met een lilliputter date.
Even verder denken nog hoor.....
Doe dan gelijk seks, zit je helemaal goed.
( Is lid van de TP)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 2 oktober 2013 om 11:15
quote:WellieB schreef op 29 september 2013 @ 08:12:
De taalpolitie is nog niet genoemd, dit zijn forummers die in elk topic over taalfouten zeyken.
Dan hebben we nog de forumgehova's, de moraalridders op het forum.
En de zure pruimen, zij die topics komen verstieren.
De laatste 2 categorieën hebben vaak ruzie met elkaar.Nooit van gehoord
De taalpolitie is nog niet genoemd, dit zijn forummers die in elk topic over taalfouten zeyken.
Dan hebben we nog de forumgehova's, de moraalridders op het forum.
En de zure pruimen, zij die topics komen verstieren.
De laatste 2 categorieën hebben vaak ruzie met elkaar.Nooit van gehoord
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 2 oktober 2013 om 12:18
quote:christiane schreef op 02 oktober 2013 @ 12:03:
Kom net ergens een reply tegen waarin iemand een zin begint met T.
Waarom niet gewoon het woord Het?
Net als K, dan denk ik aan het zogenaamde verboden woord (kanker) maar bedoelen ze Ik.Dat is hopelijk een uitzondering, heel irritant en zeker niet de gewoonte hier.
Kom net ergens een reply tegen waarin iemand een zin begint met T.
Waarom niet gewoon het woord Het?
Net als K, dan denk ik aan het zogenaamde verboden woord (kanker) maar bedoelen ze Ik.Dat is hopelijk een uitzondering, heel irritant en zeker niet de gewoonte hier.
zaterdag 5 oktober 2013 om 23:45
quote:christiane schreef op 05 oktober 2013 @ 23:37:
En wat is de bedoeling van die hoofdletter t (T) achter een woord?
Dat is denk ik een vorm van 'forumslang'' en dit wordt zoals ik het lees vooral gebruikt om iets bijzonders/grappigs/idioots een soort van humoristische kracht bij te zetten.
Wat een mafklapperT.
Dat is denk ik een vorm van 'forumslang'' en dit wordt zoals ik het lees vooral gebruikt om iets bijzonders/grappigs/idioots een soort van humoristische kracht bij te zetten.
Wat een mafklapperT.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 5 oktober 2013 om 23:59
Ja nou ja, dat is de vraag want het is mijn interpretatie en het kan best dat er een volkomen andere reden achter zit waarbij ik niet present was hè?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 7 oktober 2013 om 12:31
quote:christiane schreef op 05 oktober 2013 @ 23:37:
Volgens mij is dat als quasi Rotterdams slang bedoeld.
Rotterdammers in reclames gebruiken dat vaak. Martin van Waardenburg: "de echte klusserT ken niet zonder de Gamma".
Dit weekend stond in het Rotterdam-katern van het AD te lezen dat die extra T door volbloed-Rotterdammers zelf nauwelijks gebruikt wordt.
Volgens mij is dat als quasi Rotterdams slang bedoeld.
Rotterdammers in reclames gebruiken dat vaak. Martin van Waardenburg: "de echte klusserT ken niet zonder de Gamma".
Dit weekend stond in het Rotterdam-katern van het AD te lezen dat die extra T door volbloed-Rotterdammers zelf nauwelijks gebruikt wordt.
maandag 7 oktober 2013 om 13:50
Het is me al opgevallen dat die T ook in niet grappige uitspraken gebruikt wordt.
Eigenlijk is het meer om een beetje stoer (rotterdams --dat schijnt stoer te zijn) over te komen.
Wat had ik er een tiefthekel aan als we weer eens in R'dam gingen stappen en dat iemand uit ons gezelschap met een R'dams accent gaat spreken tegen een portier of wie dan ook. Hoe boerser wil je overkomen dacht ik dan.
Eigenlijk is het meer om een beetje stoer (rotterdams --dat schijnt stoer te zijn) over te komen.
Wat had ik er een tiefthekel aan als we weer eens in R'dam gingen stappen en dat iemand uit ons gezelschap met een R'dams accent gaat spreken tegen een portier of wie dan ook. Hoe boerser wil je overkomen dacht ik dan.