VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Even snel, want ik spijbel op het werk. Spannend vanavond, het voetbal. Ik gok ook op gelijkspel, want ooooh, nog een keer winnen zou te mooi zijn om waar te zijn!

Lien meid, hebbie gaatje in je hoofd of zo ? Ik ga geen kosten declareren hoor, volgende keer als jij 'n mooi schijfje hebt, mag jij het weer voor mij rippen en bakken.

Ik hoop vooral dat je kinderen hem net zo leuk vinden als de mijne!

Grappige lamp Wind, zoiets zou ik ook nog wel eens willen voor boven onze eettafel!
O en vent krijgt een CD die hij graag wilde hebben, een of ander maf ding om de barbeknoei mee aan te blazen (kwamen mijn ouders mee aanzetten) en een tuinslang op haspel, want ik ( ) word gek van het gedoe met de losse slang.

En nog geknutselde meuk van de jongens. Best veel, maar het is een wereldvent en -vader en ik kwam het allemaal zomaar tegen, dus vooruit .
Zorro krijgt een klein ipodje met daarin gegraveerd, ' omdat je de allerliefste papa bent...'

Kan hij gebruiken met hardlopen straks.

En de Playboy Da's best lief van me toch

Kinderen hebben natuurlijk geknutseld en ik heb alles in huis voor een heerlijk ontbijtje
Oh ja, Mini heeft een gedichtje ingestudeerd en een bladwijzer gemaakt met een voetafdrukje (heel schetig, die kreeg ik ook met moederdag ). Zeer toepasselijk cadeau voor iemand die in de 10,5 jaar dat ik hem ken nog nooit een boek heeft gelezen
Eén - nul!!!

1 - 0

Ely, vind je die Boulharouz écht lekker?
Wind, ik weet welke lampenzaak je bedoelt. Hier in de stad dus. Lunchen kan, Pebbeltjes blijven altijd over en met stagiair erbij zijn we ook wat flexibeler op de zaak.

Lamp met glazen bollen niet in ons assortiment, maar wellicht wel in dat van onze leveranciers (wij maken ook maar een slectie). Zal morgen eens voor je kijken.

Die die je op plaatje laat zien vind ik zelf ook leuk.

Pebblo kijgt een zelfgemaakte medaille in doosje van Klein Pebbeltje en een tegeltje met geschilderde handafdruk en zelf geschreven 'voor papa, van GP' van Groot Pebbeltje.

En ik heb een boek gekocht over tuinieren van maand tot maand en een boek met voetbalverhalen van Hugo Borst. Die geven de Pebbeltjes ook nog. En een uitgebreid ontbijt.

Slanghaspel heeft hij vorig jaar gekregen. Echt zo'n typisch vaderdagkado vind ik, net als broodrooster dat ik voor moederdag kreeg.

En met mij gaat het wel. Lief van jullie. Maar niet meer zoveel forummen op werk, want ook niet bedoeling dat stagiair dat doet en 's avonds moe. Bovendien schrijf ik nu ook af en toe op topic 'rouwverwerking' op pijler psyche en ben ik daar ook al een en ander kwijt.

Ja! 2-0!
3-1

Wat een wedstrijd!!!
Fijn dat je dan iig elders ook een uitlaatklep hebt gevonden Pebbles!

Hier zitten weer een hoop mensen die bij elk doelpunt schreeuwen en verbijsterd waren dat ik tijdens 1e helft proefwerken na zat te kijken

Het boeit me gewoon echt niet.

Vent krijgt frutsels van kinderen en nog iets wat ik snel nog moet bedenken en aanschaffen morgenochtend. Geen tijd en inspiratie gehad deze week.
Pfff. Hier zit Pebblo in zijn eentje te schreeuwen en ligt een Groot Pebbeltje op de bank mee te kijken. Hij wil graag, maar trekt het eigenlijk niet. Klein Pebbeltje stortte aan het einde van de 1e helft al in.

Mij boeit het ook niet zo. ik zie de tv als ik over mijn scherm heen kijk en doe dat als ik het idee heb dat het spannend wordt.

Tv staat hier loeihard. Volgens mij denkt Pebblo dat hij het dan beter ziet. De dwaas.
Groot Pebbeltje slaapt met Kefpep als kussen.
4 - 1 !!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Pebbles schreef op 13 juni 2008 @ 22:27:

Tv staat hier loeihard. Volgens mij denkt Pebblo dat hij het dan beter ziet. De dwaas.

Moest hier erg om lachen. Heb het voorgelezen aan mijn moeder en GW en vonden het ook leuk

Peb, over twee weken ben ik er weer. Dan samen eten?

En lamp heet volgens mij "bright seven .... "

Als je wil kijken, graag! We willen hem in de slaapkamer hangen.
Whiehaaaaa, 4-1 \\:-)// ! DAG Frankrijk. Doe ze vooral de oranje groeten thuis. Wat een wedstrijd. Hebben hier weer eens ouderwets in oranjemeuk met zusje en zwager gekeken, leuk man.
Zo, wat een stilte hier. Zal ik de boel maar weer eens openen dan? En dat terwijl we mochten uitslapen; pas om 8:15 waren de jongens wakker. Lekker hoor.

Goedemorgen!

Ook onze knullen lieten ons lekker slapen tot 08.00 uur.

En nu snel opschieten want moet om 10.00 uur op school zijn.

Laterrrrrrrrrrr!
Hm, die van mij stonden al om 7u aan mijn bed. Niet leuk.

Ik heb gisteravond de tv wel aan gehad en heb zodoende iedere goal meegemaakt, maar ben ondertussen andere dingen aan het doen geweest. Maar zelfs ik vond het beeld van onze Oranjevoetballers met hun kroost op de arm na de wedstrijd wel erg mooi om te zien! En ik deel wel mee in de euforie. Mooi man. Vent heeft als het goed is in de VS gekeken, via een sportzender aldaar.
quote:Wind schreef op 13 juni 2008 @ 23:18:

Peb, over twee weken ben ik er weer. Dan samen eten?

En lamp heet volgens mij "bright seven .... "

Als je wil kijken, graag! We willen hem in de slaapkamer hangen.

Over 2 weken, vrijdag de 27e, ben ik hulpmoeder bij spelletjesdag op school. Jammer.

Lamp ga ik nu kijken.
Nee, niet gevonden.

Die met die gaasbolletjes is ook erg leuk hoor.
Mav hoefde pas om 9 uur te beginnen vanmorgen dus ik heb lekker tot half 9 in bed gelegen. Voel me niet zo fit de laatste paar dagen, dus sleep me deze dag door (hopenlijk) en ga lekker vroeg naar bed vanavond.

Oe Peb, ik wil wel wat advies. We hebben een heel groot koloniaal dressoir, 60 cm diep en meer dan 2 meter breed. Groot dus. Nou wil ik nog een tafellamp op dat ding. Maar ik weet niet wat ik moet kiezen. Een grote rustige lamp (zo'n papieren Ikea-geval ofzo, of een mooie melkglazen lamp) of juist een eye-catcher, iets kitcherigs ofzo... Jij ideetjes? Ik had al wel gekeken bij jullie, maar nog niet dé lamp gezien.
He jakkes Meave, grieperig? Ik loop al dagen met een vervelende verkoudheid rond, vroeg naar bed klinkt als een goed idee.

Potverju, ik probeer kaarten te bestellen bij theater hier, maar er is een enorme wachtrij vanwege oudejaarsconference van Youp. Tenminste, ik hoop dat het daardoor komt; wil kaarten bestellen voor kindervoorstellingen. Heb mijn mobiele nummer moeten opgeven en sta nu in de online wachtrij en moet wachten op een sms. Vervelend, ik wil boodschappen gaan doen met de kinderen.
Wachtrijen zijn nooit leuk.

Hier hebben we keelpijn en pijn bij slikken. Bij mij is het over, Pebblo heeft het nu.

Meave, ik ben erg van symmetrie. Ik zou op een dressoir van die lengte sowieso dus 2 lampen doen. Verder is er uiteraard heel veel mogelijk, maar is het ook afhankelijk van de rest van je interieur. Maar da's modern, maar niet heel strak en met kleur, toch?

Deze lampjes zijn schattig, decoratief wel klein maar favoriet bij Pebblo en mij:

Deze zijn stijlvol modern met kap:

Of Art-deco, Made in Holland met mondgeblazen glas:

Eigenlijk kan er heel veel en is het juist leuk om koloniale van dressoir te combineren met iets straks. Ik vind het niet zo zeer van je dressoir als wel van je gehele stijl afhangen.

Kom anders eens in mijn showroom kijken.
Sohee, heb sinds tijden een katertje moeten overwinnen dankzij de spannende wedstrijd van gister. Nicht en haar vriend kwamen kijken en hadden een Mojito set bij zich, was erg gezellig!

Ik vind die eerste lampjes erg leuk, Peb! Leuk contrast met die kast denk ik en dan zou ik er zelf ook twee doen

Wij hebben gister onder onze redelijk klassieke chaise longue de pootjes vervangen door grote wielen. Echt leuk geworden!

Echt grappig trouwens: gister heeft Japie geslapen als een roos terwijl het daarvoor dus elke avond prut was. Aap en ik hadden juist gezegd dat hij als het moest de hele avond beneden mocht blijven en dan juist slaapt hij goed. Had eerder moeten klagen
Aloha, wat een rust hier. Vandaag druk geweest en nu toch wel beetje gevorderd met baby-kamer, althans: Kiloknaller slaapt voor het eerst op zolder, nog zonder gordijnen, maar dekentjes halen ook wel wat licht weg. Kamer Kiloknaller is dus ontruimd en nu nog babyspullen naar binnen.

NL-Frankrijk was leuke wedstrijd gisteren, ben nooit zo van voetbal, zeker niet vroeg in EK/WK, maar nu ben ik wel om .

Athena, je bent een lieverd en ik ga morgen toeren met kids in nieuwe bolide met nieuwe CD .
Ik baal als een stekker. Ben ongesteld geworden en voel me dus moddervet, lelijk, heb hoofdpijn en buikpijn.

Wat is het toch dolletjesfijn om vrouw te zijn....

Wind, ik vind Boula niet lekker hoor, maar gewoon een geweldige voetballer (wel errug mooie benen, dat dan weer wel)

Maar hij is by far mijn favoriet.

Meaveje, beterschap!!

Lien, klinkt goed, de vorderingen. Ik ben benieuwd hoe het KK het zal vinden, op zolder.

Vandaag gewerkt, was mijn laatste zaterdag voor de vakantie. Over twee weken heb ik vrij genomen, lekker!!

Ik heb trouwens maandag gesprek over reorganisatie. Heb dan nog geen zekerheid, maar wel wat meer duidelijkheid. Dus duim maar met me mee.
Ely, ik ben niet ziek hoor. Ik voel me gewoon een beetje belabberd. Eigenlijk zo ongeveer zoals jij beschirijft. En dan moe er nog bij. Ik geloof alleen niet dat ik ongesteld ben, al voelt het wel zo (Mirena).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven