Entertainment alle pijlers

Ik zoek leuke games!

01-10-2013 15:18 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vakantie en zin om te gamen, maar het lukt me even niet om iets te vinden waar ik verslaafd aan raak

Qua pc heb ik vroeger veel tycoon games gedaan, en de sims natuurlijk. Maar behalve de games van toen heb ik het gevoel dat het tycoongenre het niet meer zo is (behalve die free to play facebook meuk). Sims 3 vind ik te groot en sloom worden, zeker met een paar uitbreidingspakketten. RPG (Skyrim ed) vind ik echt niks aan...

Op de xbox speel ik nu alleen call of duty, tsja, wel leuk maar wordt af en toe een beetje saai. Verder weet ik niet zo goed wat ik leuk zou vinden, mijn vriend heeft bv ook Halo 4 maar dat vind ik minder. Op xbox zijn ook veel RPG spellen te koop maar dat genre kan me niet boeien.

Oh en ik heb een wii, doe ik vrij weinig mee, mn mario kart daarop gedaan.

Iemand leuke suggesties? En misschien ook suggesties voor games om met z'n tweeen te doen? En dan meer dat je moet samenwerken ipv dat je samen mee doet in online multiplayer? Ik hoor graag van jullie!
quote:Elmira schreef op 01 oktober 2013 @ 18:35:

Oh ik zie veel mogelijkheden, ik ga straks eens even kijken naar die civilization en anno spellen voor de pc zijn misschien wel wat... tropico heb ik trouwens ook gedaan, maar weet niet meer of het nou 2 of 3 was die ik heb gedaan, was wel leuk iig!

Ik zie dat ze bij wehkamp voor een tientje een pakket met civ III en IV met alletwee de uitbreidingen hebben.
Ik ben laatst een erg leuk spel tegen gekomen voor de iPad. En dat is Big Business.

Dingen hangen van grondstof -> product aan elkaar.

Stel, ik wil in een Milling Plant, Coconut Flakes maken. Ik heb daarvoor nodig 1 Coconut en 1 Sugar.

Voor de Sugar heb ik dezelfde Milling Plant nodig. Ik heb daarvoor nodig 1 Sugar Cane en 1 Polyethylene.

Voor de Sugar Cane heb ik een Farm nodig.

Voor de Polyethylene heb ik een Paper Mill nodig.

Stel ik wil Bread maken. Ik heb daarvoor nodig 1 Butter en 1 Dough.

Voor de Butter heb ik een Dairy Factory nodig.

Dat is wat ik nog moet bouwen maar dat kost 45.000 Coins. Sparen dus. Wat ik daarvoor nodig heb weet ik niet.

Voor de Dough heb ik een Confectionary Plant nodig. Ik heb daarvoor nodig 1 Milk en 2 Flour.

Voor de Milk heb ik een Ranch nodig.

Voor de Flour heb ik een Milling Plant nodig. Ik heb daarvoor 1 Grain nodig.

Voor de Grain heb ik een Farm nodig.

Een hele mond vol: een lang proces.

Dat soort spelletjes vind ik leuk om te spelen.

http://www.youtube.com/watch?v=hw2sgsBzICA
World of Warcraft: Legion
zijn er nog tips voor leuke spellen?

Het liefst spellen die ik online kan spelen of downloaden want ik kan niet naar de winkel om een te gaan kopen
Ik heb de nieuwe call of duty maar die moet je wel gaan kopen in de winkel (voor xbox dan), of bestellen!

Twijfel nog steeds over GTA V, maar heb niet zoveel vrije tijd meer dus misschien nog even niet doen...
Skylanders. Ik blijf het een onwijs grappig spel vinden
Ik vind zelf 2D platform games het leukste, en dus helemaal fan van Rayman Origins!

http://www.youtube.com/watch?v=hQX_6ovlPdU

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven