Expeditie Robinson 2013
dinsdag 30 juli 2013 om 12:15
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.
De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.
De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.
Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.
De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.
Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
maandag 30 september 2013 om 10:28
O wat erg zeg, wat is iedereen achterbaks. Ik zou het nooit overleven op deze manier! Ik moet zeggen dat ik wel dacht dat 'populair zijn' en 'in de groep liggen' meespeelde in de keuze wie er wel/niet weggestemd wordt. Maar als ik nu zien dat ze heel tactisch Geraldine eruit willen werken, omdat ze sterk is, dan denk ik: dat is op zich wel logisch. Sterke eruit werken, zelf meer kans om te winnen. Je ziet ook wel eens dat ze degene eruit willen hebben die ze het minst mogen. Enfin, enorm gekonkel en ik zou er zoooo niet goed in zijn, haha! Wel een opsteker voor het 'nerdenteam' dan zij gewonnen hebben. Pauline H. heeft weinig zelfvertrouwen valt me op. Robert is misschien irritant, maar hij werpt zich op als leider en in the end kan hem dat misschien meer opleveren. Ik vind het trouwens ERG onsmakelijk als hij zonder shirt rondloopt met z'n mannenborsten. Dat hoef ik echt niet te zien, bah.
maandag 30 september 2013 om 10:33
Zo, de oudjes hebben de jonkies dus mooi verpletterd met die proef.
De filosofie van Robert blijkt vooralsnog goed te werken. Zijn topsportser heeft volgens mij eigenhandig die ijzeren bal naar boven getrokken.
Die jonkies konkelen elkaar de tent uit, zit geen lijn in... stemmen ook een hele goeie eruit en laten die treurdiva Veronica erin. Nou op naar de volgende nederlaag met de proef.
De filosofie van Robert blijkt vooralsnog goed te werken. Zijn topsportser heeft volgens mij eigenhandig die ijzeren bal naar boven getrokken.
Die jonkies konkelen elkaar de tent uit, zit geen lijn in... stemmen ook een hele goeie eruit en laten die treurdiva Veronica erin. Nou op naar de volgende nederlaag met de proef.
maandag 30 september 2013 om 17:47
Ook maar eens terug gekeken.
Dit seizoen kan me nog niet erg boeien. Ik heb ook het idee dat er nu nog maar zo weinig mensen in zijn, maar volgens mij is het net zoveel als anders. Zal wel komen door al die complotjes die er nú al zijn!
Ik denk trouwens ook niet dat Geraldine eruit gaat... Misschien stapt Veronica wel op. Anders hadden ze wel laten zien hoe Geraldine afscheid nam en hoe haar verteld werd dat ze een duel gaat doen.
En ik kan me ook herinneren uit de voorstelaflevering dat Geraldine kwaad op de biechtstoel zat dat 'ze het beest in haar hebben losgemaakt' o.i.d.
Dus dat zal volgende aflevering wel komen.
Dit seizoen kan me nog niet erg boeien. Ik heb ook het idee dat er nu nog maar zo weinig mensen in zijn, maar volgens mij is het net zoveel als anders. Zal wel komen door al die complotjes die er nú al zijn!
Ik denk trouwens ook niet dat Geraldine eruit gaat... Misschien stapt Veronica wel op. Anders hadden ze wel laten zien hoe Geraldine afscheid nam en hoe haar verteld werd dat ze een duel gaat doen.
En ik kan me ook herinneren uit de voorstelaflevering dat Geraldine kwaad op de biechtstoel zat dat 'ze het beest in haar hebben losgemaakt' o.i.d.
Dus dat zal volgende aflevering wel komen.
maandag 30 september 2013 om 17:59
donderdag 3 oktober 2013 om 20:37
quote:waranaka schreef op 30 september 2013 @ 17:59:
Ik vind Veronica erg vervelend, maar ook onsportief. Als zij zich zo rot voelt om haar schouder, had ze ook de eer aan zichzelf kunnen houden en eruit kunnen stappen. Daarmee zou ze de anderen van haar team een kans geven om er (nog) niet uit gestemd te hoeven worden.Dat is dus net gebeurd... Wel beter denk ik. Ik vind het trouwens echt zó achterbaks tot nu toe, maar ik vind ook dat Geraldine wel heel overdreven reageerde.
Ik vind Veronica erg vervelend, maar ook onsportief. Als zij zich zo rot voelt om haar schouder, had ze ook de eer aan zichzelf kunnen houden en eruit kunnen stappen. Daarmee zou ze de anderen van haar team een kans geven om er (nog) niet uit gestemd te hoeven worden.Dat is dus net gebeurd... Wel beter denk ik. Ik vind het trouwens echt zó achterbaks tot nu toe, maar ik vind ook dat Geraldine wel heel overdreven reageerde.
donderdag 3 oktober 2013 om 21:11
donderdag 3 oktober 2013 om 21:42
Ik vind het afstotelijk. Echt afstotelijk. Dat lijf van valentijn.
Als kijker worden we wel weer flink geindoctrineerd. Al die van boven tot onder shots van anna en geraldine. Maar zo'n sanne, met toch een gemiddeld normaal figuur krijgt nooit een van boven naar beneden shot, of een mooie close-up. Die we van anna-alicia toch regelmatig voorbij zien komen...
En die mannen zie je al helemaal niet langs de kustlijn lopen, van tenen tot haarwortels door de camera opgenomen...ingezoomd oo hun buikspieren.
Terwijl ik de lichamen van anna en geraldine kan dromen.
Maar goed, wat een zaad serie is dit zeg. Echt weer een gemiste kans...
Als kijker worden we wel weer flink geindoctrineerd. Al die van boven tot onder shots van anna en geraldine. Maar zo'n sanne, met toch een gemiddeld normaal figuur krijgt nooit een van boven naar beneden shot, of een mooie close-up. Die we van anna-alicia toch regelmatig voorbij zien komen...
En die mannen zie je al helemaal niet langs de kustlijn lopen, van tenen tot haarwortels door de camera opgenomen...ingezoomd oo hun buikspieren.
Maar goed, wat een zaad serie is dit zeg. Echt weer een gemiste kans...
donderdag 3 oktober 2013 om 22:40
quote:elena1.0 schreef op 03 oktober 2013 @ 21:42:
Maar goed, wat een zaad serie is dit zeg. Echt weer een gemiste kans...Nou zeg, daar kan dat kind misschien toch ook niets aan doen? Ik snap ook nooit zo goed dat mensen denken dat ze het recht hebben om iets over een mager persoon te zeggen. Over een dik/obese persoon, is dat not done! How come?
Maar goed, wat een zaad serie is dit zeg. Echt weer een gemiste kans...Nou zeg, daar kan dat kind misschien toch ook niets aan doen? Ik snap ook nooit zo goed dat mensen denken dat ze het recht hebben om iets over een mager persoon te zeggen. Over een dik/obese persoon, is dat not done! How come?
donderdag 3 oktober 2013 om 22:46
Ik had het vermoeden dat Veronica haar schouderblessure overdreef. Dan heeft ze namelijk een excuus om niet goed te presteren en als ze eruit gestemd zou worden, kon ze het rechtpraten door het op de blessure te gooien. Nu is ze dan zelf opgestapt omdat ze naar een dokter moest. Naja, die hebben ze daar ook. De Expeditie Robinson dokter zei dat ze nog best mee kon doen, maar het verbaast me niks dat ze zegt dat het wel heel erg is. Jammer dat ze niet wat meer doorzet.
Zei ik terwijl ik lekker op mijn verwarmde kamer zit Maar als je er voor kiest om mee te doen aan zo'n programma, mogen we over je praten denk ik dan altijd maar, haha.
Zei ik terwijl ik lekker op mijn verwarmde kamer zit Maar als je er voor kiest om mee te doen aan zo'n programma, mogen we over je praten denk ik dan altijd maar, haha.
donderdag 3 oktober 2013 om 22:49
De shots van lijven is me trouwens niet opgevallen. Boeit ook niet zo. Wat ik wel opvallend en irritant vond, was dat team Robert naar de eilandraad moest en je ze niet hoorde over complotten en strategieen (fijn!) maar dat je toen wel minuten lang het gezeik over strategie bij het andere kamp zag. BOEIEND!!
Expeditie Tactiek zou het moeten heten.
Expeditie Tactiek zou het moeten heten.