Kramp in tong?!
vrijdag 4 oktober 2013 om 15:37
Mijn vriend en ik houden van seks. We hebben sinds een paar maanden een relatie en de seks is geweldig. Alleen er is 1 probleem, tijdens het beffen krijgt hij kramp in zijn tong. Nou weet ik niet of het echt zo is. Of dat zoiets wel bestaat. Of dat hij gewoon excuses maakt om het niet te doen. Na 1 of 2 minuten zegt hij dat hij al kramp krijgt!? Maar later kan hij wel gewoon eten en drinken en dergelijk.Ik vertrouw het niet helemaal. En snap niet waarom hij het niet kan zeggen als hij het niet leuk vind. Ik vroeg me af hebben andere meiden hier ook wel eens van gehoord.
Als Mohammed niet naar de berg komt, dan haalt Abraham de mosterd zelf wel.
vrijdag 4 oktober 2013 om 16:44
quote:jaakds schreef op 04 oktober 2013 @ 16:39:
[...]
Na twee minuten ben ik nog niet eens bij het epicentrum aangekomen. Ik euh..ik dacht dat je zo'n kutje eerst kon teasen, plagend net er langs likken, strelen, vingers af en toe laten helpen, weer wat dichter bij er langs lopen met je tong, ai, net niet raken, enz... Ik zal het eens timen, maar 2 minuten, dat is amateurwerk hoor :-)2 minuten is ook kort. een ei koken duurt zelfs nog langer
[...]
Na twee minuten ben ik nog niet eens bij het epicentrum aangekomen. Ik euh..ik dacht dat je zo'n kutje eerst kon teasen, plagend net er langs likken, strelen, vingers af en toe laten helpen, weer wat dichter bij er langs lopen met je tong, ai, net niet raken, enz... Ik zal het eens timen, maar 2 minuten, dat is amateurwerk hoor :-)2 minuten is ook kort. een ei koken duurt zelfs nog langer
vrijdag 4 oktober 2013 om 16:49
vrijdag 4 oktober 2013 om 16:50
2 minuten is sowieso wel erg kort om ergens kramp te krijgen, dan doet hij iets niet goed.Na een minuut of 10 kan ik me voorstellen dat, als je niet afwisselt, je last van je spieren gaat krijgen.
Ik denk dat hij wat rustiger aan moet doen en ook moet afwisselen, dat moet wel schelen.
In 2 minuten maak je niets klaar...
Ik denk dat hij wat rustiger aan moet doen en ook moet afwisselen, dat moet wel schelen.
In 2 minuten maak je niets klaar...
vrijdag 4 oktober 2013 om 16:52
quote:evelinepien schreef op 04 oktober 2013 @ 16:49:
Mariya wat ben jij strontvervelend met je taalgebruik zeg. Praat je ook tijdens het beffen? Zou zomaar de reden kunnen zijn dat hij er geen zin in heeft... Probeer je mond eens te houden, misschien werkt datIs you by a chance a bit jealous?
Mariya wat ben jij strontvervelend met je taalgebruik zeg. Praat je ook tijdens het beffen? Zou zomaar de reden kunnen zijn dat hij er geen zin in heeft... Probeer je mond eens te houden, misschien werkt datIs you by a chance a bit jealous?
vrijdag 4 oktober 2013 om 16:54
quote:mariya schreef op 04 oktober 2013 @ 16:52:
[...]
Is you by a chance a bit jealous?
Nou nee, niet bepaald.
Mijn vriend beft me zonder kutsmoesjes gerust een half uur en ik heb niet de behoefte interessant te doen met m'n taalgebruik.
Ik erger me gewoon aan jou, niets meer, niets minder
[...]
Is you by a chance a bit jealous?
Nou nee, niet bepaald.
Mijn vriend beft me zonder kutsmoesjes gerust een half uur en ik heb niet de behoefte interessant te doen met m'n taalgebruik.
Ik erger me gewoon aan jou, niets meer, niets minder
Mijn Wikipedia-pagina is langer, dus ik ben belangrijker!
vrijdag 4 oktober 2013 om 16:56
quote:evelinepien schreef op 04 oktober 2013 @ 16:54:
[...]
Nou nee, niet bepaald.
Ik erger me gewoon aan jou, niets meer, niets minderDan lees je het toch niet
[...]
Nou nee, niet bepaald.
Ik erger me gewoon aan jou, niets meer, niets minderDan lees je het toch niet
vrijdag 4 oktober 2013 om 16:59
[...]
Na twee minuten ben ik nog niet eens bij het epicentrum aangekomen. Ik euh..ik dacht dat je zo'n kutje eerst kon teasen, plagend net er langs likken, strelen, vingers af en toe laten helpen, weer wat dichter bij er langs lopen met je tong, ai, net niet raken, enz... Ik zal het eens timen, maar 2 minuten, dat is amateurwerk hoor
He gadver, zo'n vies tongetje wat dan een beetje ergens likt waar ik het niet wil hebben.
Nee, kan best lekker zijn denk ik, maar gewoon niet mijn stijl
[...]
Na twee minuten ben ik nog niet eens bij het epicentrum aangekomen. Ik euh..ik dacht dat je zo'n kutje eerst kon teasen, plagend net er langs likken, strelen, vingers af en toe laten helpen, weer wat dichter bij er langs lopen met je tong, ai, net niet raken, enz... Ik zal het eens timen, maar 2 minuten, dat is amateurwerk hoor
He gadver, zo'n vies tongetje wat dan een beetje ergens likt waar ik het niet wil hebben.
Nee, kan best lekker zijn denk ik, maar gewoon niet mijn stijl
vrijdag 4 oktober 2013 om 17:00
vrijdag 4 oktober 2013 om 17:02
[...]
[...]
vrijdag 4 oktober 2013 om 17:49
quote:puddelientje123 schreef op 04 oktober 2013 @ 16:08:
Je maakt wel hilarische stijlfouten in je taal, dat wel.
En ontopic, nee nooit klachten over gehad. Heb ik zelf ook nog nooit gehad als ik befde. Ook niet als ik een man pijpte trouwensAnders jij wel: ik bef, ik befte, ik heb heerlijk gebeft!
Je maakt wel hilarische stijlfouten in je taal, dat wel.
En ontopic, nee nooit klachten over gehad. Heb ik zelf ook nog nooit gehad als ik befde. Ook niet als ik een man pijpte trouwensAnders jij wel: ik bef, ik befte, ik heb heerlijk gebeft!
World of Warcraft: Legion
vrijdag 4 oktober 2013 om 18:57
vrijdag 4 oktober 2013 om 20:12
Ontopic: Na twee minuten kramp in de tong lijkt me snel is echter zeker niet onmogelijk. Verhalen hier van mannen die het 20-30 minuten volhouden zonder pauze, neem ik echter ook met een korreltje zout!
Misschien is het belangrijk voor TO uit te vinden waarom het zo kort duurt. Als haar vriend haar echt wil verwennen maar het gewoon lichamelijk niet volhoudt, kun je naar alternatieven voor tussendoor zoeken: misschien afwisselen met wat kusjes of vingers bijvoorbeeld. Succes ermee in elk geval!
Misschien is het belangrijk voor TO uit te vinden waarom het zo kort duurt. Als haar vriend haar echt wil verwennen maar het gewoon lichamelijk niet volhoudt, kun je naar alternatieven voor tussendoor zoeken: misschien afwisselen met wat kusjes of vingers bijvoorbeeld. Succes ermee in elk geval!
vrijdag 4 oktober 2013 om 20:25
quote:Luldrager schreef op 04 oktober 2013 @ 20:12:
Als haar vriend haar echt wil verwennen maar het gewoon lichamelijk niet volhoudt, kun je naar alternatieven voor tussendoor zoeken: misschien afwisselen met wat kusjes of vingers bijvoorbeeld. Succes ermee in elk geval!
Neeneenee! Het is hier al vaker besproken maar er mag géén afwisseling met vingers of laffe kusjes plaatsvinden. In het begin mag dit nog maar verder in het proces big no!!
Kom op mannen... hou es op.
Oefenen of beffen door je hoofd te bewegen ipv je tong.
Leg haar kont op een kussen, dan hoef je niet zo ver te buigen. Wees eens een beetje inventief.
Als haar vriend haar echt wil verwennen maar het gewoon lichamelijk niet volhoudt, kun je naar alternatieven voor tussendoor zoeken: misschien afwisselen met wat kusjes of vingers bijvoorbeeld. Succes ermee in elk geval!
Neeneenee! Het is hier al vaker besproken maar er mag géén afwisseling met vingers of laffe kusjes plaatsvinden. In het begin mag dit nog maar verder in het proces big no!!
Kom op mannen... hou es op.
Leg haar kont op een kussen, dan hoef je niet zo ver te buigen. Wees eens een beetje inventief.
vrijdag 4 oktober 2013 om 20:27
vrijdag 4 oktober 2013 om 20:46
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2013 @ 20:25:
[...]
Oh, ben jij er zo eentje?
De echte kenner.
Die kom je als man helaas te weinig tegen. Waardoor veel mannen het tongwerk denken te moeten promoten, en dan hoor ik sommige vrouwen klagen over wasmachinebeffers
[...]
Oh, ben jij er zo eentje?
Die kom je als man helaas te weinig tegen. Waardoor veel mannen het tongwerk denken te moeten promoten, en dan hoor ik sommige vrouwen klagen over wasmachinebeffers
vrijdag 4 oktober 2013 om 20:55