Cheers!
zaterdag 14 juni 2008 om 11:50
Shit shit shit ben net pas wakker.... lees jouw post, check de telefoon en.. die doet het inderdaad niet... (Mijn mobiel wel, heb je het nummer niet?) we zijn aan het wijzigen van provider, internet is al wel goed, maf he?? En nu kan ik jou niet bereiken...
Enniewee, ik voel me redelijk en als je nog wil ben je echt van harte welkom.
Vanavond weet ik echt nog niet, hoop van wel, heb wel zin, maar...
Enniewee, ik voel me redelijk en als je nog wil ben je echt van harte welkom.
Vanavond weet ik echt nog niet, hoop van wel, heb wel zin, maar...
zaterdag 14 juni 2008 om 19:02
Dat is ut, geloof ik...
Zeg Pim, weet je nog die wedstrijd die je had gewonnen? Die van toet?
Ik dacht; laat ik eens kijken... Zie ik tot mijn verbazing mijn eigen naam staan onder de prijswinnaars van een paar weken geleden! Nooit geweten (wel dat ik meedeed natuurlijk!). Leuk zeg!!
Zeg Pim, weet je nog die wedstrijd die je had gewonnen? Die van toet?
Ik dacht; laat ik eens kijken... Zie ik tot mijn verbazing mijn eigen naam staan onder de prijswinnaars van een paar weken geleden! Nooit geweten (wel dat ik meedeed natuurlijk!). Leuk zeg!!
Wat wilde ik nou toch typen?
zaterdag 14 juni 2008 om 21:33
Hee Mims, dat is nog eens leuk nieuws. Gefeliciteerd
Jij zou toch trouwens, ook mee gaan Jillzen, of had ik dat verkeerd?
Ik kreeg trouwens een hele gore mail van Bambi, YUK
Maarre...je mag ze houden hoor
Wát een wedstrijd he gisteren. Weer erg genoten. Zagen jullie dat lipje van Robben, na zijn goal? Onbetaalbaar.
Trouwens ook leuk om te horen:
radiocommentaar
Echt, ik kan zo genieten van het hele EK. Leuk man!
Vandaag gewerkt en ik ben ook nog ongesteld geworden, voel me dus best wel belabberd. Nu ook nog misselijk, omdat ik de illusie had, gelukkig te worden van een reep chocolade.
Trouwens, die jurkjes he van laatst? Daar heb ik er twee van gekocht. Kreeg ze vandaag binnen en ik was er helemaal blij mee
Jij zou toch trouwens, ook mee gaan Jillzen, of had ik dat verkeerd?
Ik kreeg trouwens een hele gore mail van Bambi, YUK
Maarre...je mag ze houden hoor
Wát een wedstrijd he gisteren. Weer erg genoten. Zagen jullie dat lipje van Robben, na zijn goal? Onbetaalbaar.
Trouwens ook leuk om te horen:
radiocommentaar
Echt, ik kan zo genieten van het hele EK. Leuk man!
Vandaag gewerkt en ik ben ook nog ongesteld geworden, voel me dus best wel belabberd. Nu ook nog misselijk, omdat ik de illusie had, gelukkig te worden van een reep chocolade.
Trouwens, die jurkjes he van laatst? Daar heb ik er twee van gekocht. Kreeg ze vandaag binnen en ik was er helemaal blij mee
zaterdag 14 juni 2008 om 22:53
Arghhh, jij hebt gewoon die jurkjes...
Grrrmmbbblll... Kreng!
En helaas is de Jilzz locatie me te ver weg; die benzine/treinkosten kan ik helaas niet steeds ophoesten, zeker niet met mijn auto niet ik nogsteeds een keer naar de garage moet brengen.
Wel jammer.
Had nu dus ook in de echte kroeg kunnen zitten.
Heel erg jammer!
Grrrmmbbblll... Kreng!
En helaas is de Jilzz locatie me te ver weg; die benzine/treinkosten kan ik helaas niet steeds ophoesten, zeker niet met mijn auto niet ik nogsteeds een keer naar de garage moet brengen.
Wel jammer.
Had nu dus ook in de echte kroeg kunnen zitten.
Heel erg jammer!
Wat wilde ik nou toch typen?
zondag 15 juni 2008 om 01:02
Dat hebben ze! Was supergezellig, natuurlijk weer kippenhok. En we hebben daadwerkelijk (gratis) Jilzz gedronken!
Maar nu wel weer heul dizzy, dus gauw mijn mandje in. (En ik wil slapen, maar Pompel maakt duidelijk dat hij heel andere plannen heeft... ach is ook niet vervelend )
Cool Ely, die jurkjes! Ik heb er ook nog eentje bij, via Marktplaats voor maar liefst 17 euro. Hetzelfde model als die bruine die ik had, maar dan met zwart/ witte ruitjes. (Hij tekent alleen wel heul erg om mijn buik, dus weet niet of ik hem ga dragen of weer op Marktplaats pleur voor 30 euro
Ik heb zo walgelijk veel zin in de 28e. Eigenlijk wil ik gewoon alvast afspreken (muts die ik ben) zullen we om 16.00 uur in Rotterdam afspreken ofzo? En dan ook nog patatje doen enzo?
Bloes weet jij nou al of je mee gaat???
Maar nu wel weer heul dizzy, dus gauw mijn mandje in. (En ik wil slapen, maar Pompel maakt duidelijk dat hij heel andere plannen heeft... ach is ook niet vervelend )
Cool Ely, die jurkjes! Ik heb er ook nog eentje bij, via Marktplaats voor maar liefst 17 euro. Hetzelfde model als die bruine die ik had, maar dan met zwart/ witte ruitjes. (Hij tekent alleen wel heul erg om mijn buik, dus weet niet of ik hem ga dragen of weer op Marktplaats pleur voor 30 euro
Ik heb zo walgelijk veel zin in de 28e. Eigenlijk wil ik gewoon alvast afspreken (muts die ik ben) zullen we om 16.00 uur in Rotterdam afspreken ofzo? En dan ook nog patatje doen enzo?
Bloes weet jij nou al of je mee gaat???