Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hmmm

als het nou 3-3 wordt win ik dan wel punten?
Hup Frankrijk Hup!!!
Nope, of ik moet veel Fransen in mijn wijk hebben...
Wat wilde ik nou toch typen?
En, Mims? Doen ze het nog steeds, je oren?
4-1
Hahaha, ja dus.
En is het nu eindelijk afgelopen?

Ze knallen nu zelfs met een vuurwerkmat hier verderop..

Tjongejonge...je kunt het overdrijven!
Oh, en ik weet dat jullie er niets aan kunnen evranderen, hoor... maar ik heb een beetje medelijden met dit model. Je zou toch maar heel mooi zijn en dan zo lelijk in de schappen van de supermarkt komen te liggen!
Nouja, als haar hoofd er alleen op staat is het niet erg, maar volgens mij heeft ze een schoenlepel in haar broek

Haha, ik hebmet LD op zolder naar Grease zitten kijken, terwijl Elvis, LE, mijn ouders en mijn ooom bij ons beneden in de kamer naar NL-Fr keken. Konden wij goed bijhouden hoe de stand was (de goal van Fr hebben we gemist, trouwens) en toch leuk filmpje kijken. LD is nu bijna zo oud als ik was toen die film in de bioscoop draaide!! Heerlijk

En dan nu naar bed

Truste en

tot morgen!!

En als Xop nog meeleest: ik heb toch de beschikking over de auto nu
Later is nu
quote:mimsey schreef op 12 juni 2008 @ 22:26:

Ik zou dan net weer zo'n geluk hebben dat ik zo'n gigantische leuter had dat ik met mijn aangeboren onhandigheid er continu op zou gaan zitten, ofzo.. Tranen in mijn ogen!
Als je trouwens met zo'n zakje staand wil plassen, knip je toch gewoon een gat onderin het zakje!

*lampje*
Later is nu
quote:dreamer schreef op 13 juni 2008 @ 23:30:

Als je trouwens met zo'n zakje staand wil plassen, knip je toch gewoon een gat onderin het zakje!

*lampje*Wel opletten he, Driem!? Heb jij teveel gezopen?
quote:mimsey schreef op 13 juni 2008 @ 22:45:

Oh, en ik weet dat jullie er niets aan kunnen evranderen, hoor... maar ik heb een beetje medelijden met dit model. Je zou toch maar heel mooi zijn en dan zo lelijk in de schappen van de supermarkt komen te liggen!

Dat is de nieuwe stylist van Viva; die is zelf spuuglelijk en vindt dat hip. Zielug is het, heul erg!

Nou, Ely zien we even niet meer terug. De deur van het kantoor is dicht en ik hoor mijn eikenhoutenbureau kraken.
Heb de Bloesjes om 19 u in bed gemikt en ze om half negen wakker gemaakt voor de wedstrijd. Was écht feest hier in huis; met frisdrank, chocolade, oranje donuts en EK-knuffeltjes van Emté, die de lucht doorvlogen als er werd gescoord. Leuk man!

De Date sms-te fanatiek vanuit de kroeg. Daar ben ik dan wel een beetje jaloers op (ookal was het hier erg leuk); op zo'n moment moet je met bier in je handen staan en onnozel kunnen doen. Misschien volgende week, dan ben ik Bloesloos.
Dan heb je het beter gedaan dan ik, Bloes. Ik heb speciaal voor het voetbal een oranje shirt voor Qtie aangeschaft ("mijn eerste EK") en haar vervolgens aan het begin van de wedstrijd op bed gemikt... om haar drie minuten na afloop van de wedstrijd daar weer hongerig en al uit te halen.

Nou ja, voordeel is wel dat ze niet door de wedstrijd heen heeft zitten urre-urren.
quote:Bloesem schreef op 10 juni 2008 @ 20:42:

Oudste was vanavond weer bokkig maar uiteindelijk kon ik een beetje met haar praten. Ze vertelde dat ze nu vaak met Breiblad praat en dat ze dan veel vragen stelt; dat vindt ze niet zo leuk. Een half uur later ontpofte ze weer. En begon vanalles te roepen, toen ik zei dat ze op moest schieten met douchen en dat ik haar anders wel zou gaan helpen. Toen zei ze, dat ik haar dan zou gooien en pijn doen en dat mocht niet. Ik vertelde dus dat dat natuurlijk niet zo is en waarom ze dat denkt. Ze ging maar door over dat ik haar wel eens pijn deed en dat ze dat niet wilde. Daar vroeg ik op door en ik vertelde haar dat ik het gek vind dat ze dit zegt omdat het niet zo is. En toen kwam het verhaal eruit; Aso en Breiblad (lees- Pedagisch Wonder en Zelfbenoemde Heldin) willen steeds maar met haar praten over mij en hoe het gaat in huis. En toen heeft ze wel eens gezegd dat ik haar een klap heb gegeven en daar blijven ze nu over doorvragen. Als ze van onderwerp wil veranderen, worden ze boos en als ze zegt dat ze er niet meer over wil praten, moet ze naar de gang.

Sjesis, Bloes, ik lees dit nu pas! Wat een achterlijke gladiool! En meid, lieverd, dat jij je stáánde houdt!

Hopelijk heeft de Date je in zijn sterke armen genomen en je helemaal platgeknuffeld, want man-oh-man, jij kon wel even wat veiligheid en koestering gebruiken. Ben echt met stomheid geslagen!
En verder wilde ik nog zeggen:

Hieperdepiep voor alle verjaardagen!

Wat een feest! En wat een groterikken al zeg (die van jou ook, Pimpel ), allemaal al 1 jaar!

Alex, goed om te lezen dat het maar een lymfekliertje was. Had ik nou al verteld? Heb ik ook gehad, duurde erg lang (ging eigenlijk gewoon niet weg) en bleek dat het ontstoken was geraakt na een oorontsteking en dat de viezigheid niet weg kon. Mocht het nou nog erg lang duren, dan is dat ook nog een optie dus. (Kan met een sneetje erin verholpen worden trouwens.)

Bent, ik was twee keer bij je langsgelopen op je werk de afgelopen week, maar je was er niet. Vandaag maar niet meer langsgelopen (had begrepen dat je er overdag niet zou zijn), maar moet vanwege de slechte bloeduitslag (véél te laag Hb) van Qtie dinsdag terugkomen. Dusseh... ben je er dan?

Madootje, goede vakantie!

Ik moet maar eens snel naar bed geloof ik... ik had Lil rond het middaguur besteld, maar over ontplofte bommen gesproken: hier ook en ik moet ergens tussendoor ook nog slapen en natuurlijk op tijd wakker zijn en aangekleed om kinderloos de deur uit te kunnen... want zo de dag voor vaderdag, vond ik dat Qlief bést een dagje alleen voor Qtie kon zorgen. Zeg maar.
jippie 4-1!!!

Veel te veel gedronken....pim, we bellen morgen wel even...beterschap meid, gaat het niet dan gaat het niet. Knap maar lekker op!
q-tie? is dat krummel? Hoe komt die nou aan ene te laag Hb? nope ben er dinsdag niet geloof ik, maar weet even niets meer zeker nu.....
Qtie is inderdaad de-baby-formerly known-as-Qrummel (nu nieuw, met verbeterde receptuur! ... op dat ene ingredient na dan... ) Hoe ze aan een laag Hb komt? 'k Weet het niet. Waarschijnlijk door prematuriteit en laat starten met bijvoeding (in overleg met / op advies van de kinderarts), maar het was wel èrg laag (3.8). Dinsdag weet ik hopelijk meer.

Welterusten!

*zet vast sterke koffie en paracetamol klaar*
Goedenmorgen!

Zo iedereen lekker geslapen? Ik wel, maar onmogelijk vroeg wakker wegens wekker. Dat mág eigenlijk niet, vind ik, wekker om 6 uur af laten lopen op de zaterdag. Maar goed, Elvis en kinderen zijn al de deur uit, voorbereidingen treffen voor voetbaltoernooi. Gelukkig hoeft de fotograaf er niet zo vroeg te zijn, maar die moet dan nog weer broodjes smeren, als ze er toch niet zo vroeg hoeft te zijn.

Broodje? Iemand?

Koffie dan? Thee? 'k Zie hier ook een pakje snolletjes liggen..? Iemand?

Nou, dan ga ik maar even onder het gemalen water, eerst

toedels

Later is nu
Meisjes, ik kom vanavond niet, sorry. Ik ben nog brakker dan gister. Zie sterretjes (da's dan weer wel leuk) van de hoofdpijn (beduidend minder leuk), dus weet ook nog niet hoe ik me door deze dag ga slepen. Mav is werken in elk geval.

Qwertu, is eigenlijk al iets bekend over eventuele nierafwijkingen bij Qtie? En hoe is het nu met jouw nieren na de zwangerschap?

Mootje heeft gister ook de wedstrijd gekeken en hij ligt nog op bed. Voor Jootje hebben we de westrijd opgenomen en hij kijkt nu. Een kleuter met een ontplofte blonde krullenbos in hemd en onderbroek met een dekentje op de bank.
schattig.....beterschap meave.

Pim, hoe gaat het? Op een of andere manier kan ik je niet bellen?

pfffff, ben zooooo moe, ga eerst maar eens douchen. (hihi gemalen water)
Balen Meave, lekker rustig aan dan maar dit weekend!

Pihim, hoe gaat ie met jou?
Heb een batterij pillen geslikt net en zit nu met een kopje thee en een broodje op de bank, wie weet helpt het.

Madootje, *zwaai* (volgens mij vertrekt ze vandaag naar Frankrijk).

Ik wilde nog iets zeggen. Of vertellen, ik weet eigenlijk niet meer. Nah ja. Zal niet heel belangrijk zijn dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven