Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Dan stuur je 'm gewoon door naar mij, Elyane.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 16 juni 2008 @ 20:50:

Dan stuur je 'm gewoon door naar mij, Elyane.

Je bedoelt, dat Bloes even met jou mag kletsen, dan toch?

Je typte per ongeluk 'm in plaats van 'r \\:-)//
Verder gaat het ruk hier, krijg weer een petscan want uit bloedonderzoek bleken schildklier- en nierfuncties niet helemaal oke te zijn. Lekker dan. Had ik al gezegd dat ik het allemaal ZAT ben? Pfff, iedere keer weer die fokking spanning en onzekerheid! Gloeiende.

Gister wel lekker bij Kjong gehangen en gelult, die was rete-relaxt haar spulletjes aan het inpakken, pomtiedomtiedom, gisteravond vlogen ze naar Kman. Lekker voor ze.

En verder was ik echt de meest ontaarde moeder ooit, vandaag. Echt te erg voor woorden. Ik was zo aan het haasten en rennen en regelen voor en tijdens zwemles van Noah en Yentl, had bedacht dat ik dan donderdag wel weer mee zou kijken tijdens de zwemles maar ik moest echt even iets anders doen, bleek dat Noah vandaag afzwom voor Kikker Zilver. Da's zeg maar soort proefafzwemmen inclusief diploma en diploma-uitreiking enzo. En ik kwam dus pas aankakken toen Noah heel verdrietig in een hoekje op mij zat te wachten en het hele gebeuren al compleet achter de rug was. Het arme jong. Kan toch niet?! Man, wat voelde ik me schuldig zeg. Het groeit me allemaal een beetje boven het hoofd maar dit soort steekjes kán je niet laten vallen. Nu hem maar beloofd dat we zaterdag 1 op 1 iets leuks gaan doen. Pff.
Nee, nee, niks typfout, Ely! Ik bedoelde DINAND, de zanger van Kane, zeg maar hém --->

Als hij jou wil zoenen en jij bent daar niet van gediend, dan stuur je hem naar mij. Duidelijk?
Och Bam. Da's dubbel klote (uitslag bloedonderzoek en sneue Noah). Niet luek, voor niemand. Logisch trouwens dat het je boven het hoofd groeit, dat heb ik al met maar twee kinderen en zonder petscans

Sterker nog; ik ben zo snipverkouden en moe dat ik nu mijn bed al induik. Zit hier fris gedoucht in badjas omdat ik compu af moest sluiten.

Tot morgen!
Ik zou eisen dat 'ie sowieso doorgestuurd zou worden, Bam.

(Dat je daar zelf niet op kwam, is je vergeven, in het kader van de steekjes zeg maar.)

Had je al dikke zoenen gekregen vandaag? Ik heb er toevallig nog wat over. *smak* Snap je schuldgevoel, maar wees niet tè hard voor jezelf hè?
Vergeet het maar, Dinand heeft geen tijd om een beetje te zoenen, want ik zit er bovenop.
Ik duw je zo aan de kant hoor, ik ben niet bang!
Ohh... had venster een beetje lang open laten staan..

Jezus Bam, KUT KUT KUT!!!

Ach en arme Noah, arme jij....

Ik was vandaag blij in het zwembad, heb het eindelijk voor elkaar dat Loentje en Lientje op dezelfde dag en op dezelfde tijd mogen zwemmen. Dát scheelt 1x stressen in de week.
quote:Bambi schreef op 16 juni 2008 @ 21:43:

Ik duw je zo aan de kant hoor, ik ben niet bang!Hoeft niet, je mag er ook gewoon lekker bij komen zitten nu ik je laatste post gelezen heb.
quote:pimpel schreef op 16 juni 2008 @ 21:41:

Vergeet het maar, Dinand heeft geen tijd om een beetje te zoenen, want ik zit er bovenop.Het hangt er maar net vanaf wáár je dan bovenop 'm zit. Als het niet op zijn hoofd is, kan Bambi nog gewoon met hem zoenen. (In dat geval juist níet duwen, Bam)
Oh, ik ben mosterd, het is al een triootje.

(Jij bent ook snel over te halen, Pimpel! Tssssk. Bambi trekt één zieligheidsfactor (en een stomme fout) uit de kast en meteen sta jij de man af waar je nota bene al bóvenop zat! )
Ik doe niet aan alleen zoenen, Q. Ik vind het altijd heul knap, als mensen dat kunnen; alleen zoenen.

Maar ik ben blij dat ik mee mag doen, Pimp!

En nu gaat ik naar bed. Alleen.

Toedeloe.
Dúhuh, Bambi. Als jij begint te zoenen, dan is mijn verwachting dat Dinand zich snel van zijn extra lastje ontdoet.

Welterusten.
quote:qwertu schreef op 16 juni 2008 @ 21:50:

Oh, ik ben mosterd, het is al een triootje.

(Jij bent ook snel over te halen, Pimpel! Tssssk. Bambi trekt één zieligheidsfactor (en een stomme fout) uit de kast en meteen sta jij de man af waar je nota bene al bóvenop zat! )Ik sta helemaal nix niemand af, ik haal er een toegevoegde waarde bij. Ik had trouwens nog niet besloten wáár ik ging zitten, op zijn gezicht of lager regionen.
quote:Bambi schreef op 16 juni 2008 @ 21:53:

Ik doe niet aan alleen zoenen, Q. Ik vind het altijd heul knap, als mensen dat kunnen; alleen zoenen.

Maar ik ben blij dat ik mee mag doen, Pimp!

En nu gaat ik naar bed. Alleen.

Toedeloe.

Ik kan heel goed alleen zoenen, maar ik ben ook heul knap.

Slaap lekker lief moppie.

Maar spreken we nou inderdaad om een uur of vier aahaaaaff... ??? (dramde zij nog wat door in het kader van de voorpret)
Wat mij betreft in ieder geval accoord. Maar ik poul/ov samen met Mims, dus weet niet wat die wil.

En ik kan ook heel goed alleen zoenen hoor. Dat mag van Zorro, dus ik neem het er goed van

Bam, wat kut zeg. Ik kan me helemaal indenken dat je zo baalt van die onzekerheid. Gatver!!

En dubbelkut van zielige Noah, dat doet zeer aan je moederhart.

Maar hee, als je het had geweten, dan had je gebleven toch, dus net wat Q zegt, niet te hard voor jezelf.

In ieder geval van mij een dikke kus en

Zo, ik ben net enigszins klaar met werken. Pfff, ben aan vakantie toe, maar er ligt nog zo veel!
Vakantie! Jaaaa (maar dat duurt nog even en in de tussentijd moet er ook nog wel wat, hier ook...).

Zo, ik zit weer eens op de zolderkamer, eerste dag in lang dat ik 'gewoon' de hele dag thuis kan werken, lekker. Administratieve rompslomp afhandelen, regel-touwtjes aantrekken. en de Immense Berg schrijfwerk die er ligt eens in kaart brengen zodat ik weet of ik nog extra hulp in moet schakelen of dat ik het voor/na mijn vakantie zelf ga redden (lijkt me stug maar hee: hoop doet leven).

De oppas is vanochtend in huis, en omdat Zoon vrij is vandaag, bestiert ze ook hem. Hij is door het dolle heen: oppas komt altijd op di ochtend maar dan alleen voor Dot, af en toe haalt of brengt ze ook Dochter als GG ver weg is en ik het niet rond krijg, maar Zoon is eigenlijk nooit onder haar hoede. Bleek laatst dat Zoon dat heelvreselijkerg vindt, dat Oppas nóóit (trillende lip, tranen in ogen) iets met hem doet. Dus nu is het zover, en ik hoor allemaal blij gebep en gedoe van beneden DIe komen de ochtend wel door.

En ik dus op de zolder, ga me maar eens op werk storten.

Kjong lekker bij Kman? Heel goed:)
~extra koffie voor Bambi~
Zet thee, koffie en speculaasjes neer

en vindt het een gek idee dat Lil en mijzelf

tegelijkertijd aan het werk zijn

en hetzelfde aan het doen zijn

en collegae zijn

en dan toch allebei allenig zijn

en niet op zelfde plek werken
Goeiemorgen!

Bam, enorm kut, zeg!!! En da's nog een groot understatement.... Gatverdegatver........
Goedemiddag, bedoelde ik...
Goedenmiddag

Bambi, wat een schrik, dat je daar zo laat achterkwam

Hopelijk voldoet het dagje met z'n tweetjes een beetje.

Pff, ik ben gisteren om half 8 'even gaan liggen' met een pijnstiller (die ik geslikt had dus) en werd om half 1 weer wakker Daarna maar tanden gepoetst en naar bed gegaan en onrustig geslapen. Nu weer hoofdpijn en duf. Zie eruit of ik de hele nacht doorgezakt ben. Wazig.

Elvis ligt nog ziek thuis, ook niet gezellig eigenlijk. Ook arme hij.

Dus..

tot later
Later is nu
Sjeee... Dream. Een ziekenboegje bij jullie, dus! Heul vervelend. Je kunt zeker niet naast Elvis gaan liggen en een paar dagen flink uitzieken?? Beterschap!
C/P:

Ben vanmorgen naar de HA geweest en heb verteld dat ik me zorgen maak over de Bloesjes, Oudste in het bijzonder. Hij vertelde dat Aso inderdaad fel van leer trekt en er vanalles bijhaalt om hem te overtuigen dat er ingegrepen moet worden in mijn gezin. Dat doet hij natuurlijk niet en heeft hij ook gezegd maar dat dringt niet door. Hij wil dat wij weer op een fatsoenlijke manier met elkaar leren omgaan en deelt mijn zorgen over Oudste. Nu had hij bedacht om ons samen uit te nodigen voor een gesprek bij hem (heb je een paar uur dan??? ); als dat weer niets oplevert omdat hij niet wil of weer geen kant op wil, is dat ook maar weer duidelijk. Ik vind het best en informeer intussen bij de MWM over wat ik nog meer kan doen. De HA wil eerst ook de uitslag van het onderzoek en die met mij bespreken. Daarop wil hij weer volgende acties baseren.

En toen ging de spoedlijn en moest hij ophangen. Dus ben ik met nieuwe anti-jeuk-pillen weer naatr huis gefietst en heb dadelijk een bel-afspraak met de MWM.

Heb wel honger vandaag (mag wel eten maar alleen lichtverteerbaar, blegh) maar dankzij Tilalia dacht ik eraan om een ei te bakken als lunch. THNX dear!

En net neem ik een pakje aan van een meneer van TilaLiefbedrijf voor de Bouwbuur en die stond openlijk met me te flirten! Haha, of ik niet eens mee op vakantie wilde naar Dubai. Hij werd niet eens boos van "dream on"

~gaat weer net-als-Lil-doen~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven