Afgestudeerd!!
dinsdag 8 oktober 2013 om 11:51
Hallo,
Al lang een meelezer op 't forum,
Maar ik zou nu graag even aan de hele wereld willen vertellen dat ik zojuist ben afgestudeerd als verpleegkundige!!!
Met heel veel ups and downs, langdurig ziek geweest, grote achterstanden, dingen in privé leven etc etc. heb ik 't toch gehaald.
Ben voor 't eerst best een beetje trots op mezelf
Bedankt dat ik het even kwijt mag haha
Al lang een meelezer op 't forum,
Maar ik zou nu graag even aan de hele wereld willen vertellen dat ik zojuist ben afgestudeerd als verpleegkundige!!!
Met heel veel ups and downs, langdurig ziek geweest, grote achterstanden, dingen in privé leven etc etc. heb ik 't toch gehaald.
Ben voor 't eerst best een beetje trots op mezelf
Bedankt dat ik het even kwijt mag haha
dinsdag 8 oktober 2013 om 11:54
Gefeliciteerd! Trots zijn op jezelf! (laat dat "beetje" maar weg )
Ik ben zelf afgelopen zomer afgestudeerd, met een jaar vertraging. Al met al nog weinig als je bedenkt dat vanaf de middelbare school me werd verteld dat deze opleiding (WO) te hoog gegrepen zou zijn voor me (door docenten!).. Dus ik ben ontzettend trots op mezelf!
Ik ben zelf afgelopen zomer afgestudeerd, met een jaar vertraging. Al met al nog weinig als je bedenkt dat vanaf de middelbare school me werd verteld dat deze opleiding (WO) te hoog gegrepen zou zijn voor me (door docenten!).. Dus ik ben ontzettend trots op mezelf!
dinsdag 8 oktober 2013 om 11:58
Wat goed menmo! Nog van harte gefeliciteerd!!
Haha ja ik ben nog bescheiden, kan het me nog niet goed bevatten allemaal.
Zo raar dat ik nu school-loos ben, nadat ik vanaf mei t/m gister elke vrije minuut die ik had achter mijn laptop moest kruipen.. Nu niet meer!!
Bedankt voor jullie lieve felicitaties!
Haha ja ik ben nog bescheiden, kan het me nog niet goed bevatten allemaal.
Zo raar dat ik nu school-loos ben, nadat ik vanaf mei t/m gister elke vrije minuut die ik had achter mijn laptop moest kruipen.. Nu niet meer!!
Bedankt voor jullie lieve felicitaties!
dinsdag 8 oktober 2013 om 14:10
gefeliciteerd! ik kan me goed voorstellen dat je zulk nieuws met iedereen wil delen. ik zit ook in het laatste jaar van mijn opleiding en zie erg tegen de examens en laatste dingen op.
wanneer alles dan toch echt achter de rug is en je te horen krijgt dat je echt klaar bent voor " het grote mensen leven " dan is dat een hele opluchting! (althans dat hoop / denk ik)
wanneer alles dan toch echt achter de rug is en je te horen krijgt dat je echt klaar bent voor " het grote mensen leven " dan is dat een hele opluchting! (althans dat hoop / denk ik)
dinsdag 8 oktober 2013 om 23:45
Wat lief jullie reacties!!! Dat doet me echt heel goed
, ik hoop gauw een mooie baan te vinden. Helaas ben ik er bij mijn vorige werk ( ik volgde de opleiding BBL, dus werken en leren ) uitgezet wegens bezuinigen. Ze hebben erg hun best gedaan om mij te houden, maar ik werd te duur. Wel is er een nieuwe leerling aangenomen, maar diegene gun ik ook deze plek.
Een cadeautje, jazeker... Ik heb mezelf getrakteerd op een heerlijk luchtje die eigenlijk ver boven mijn budget zit haha
Dank jullie wel en knuffel voor allemaal! Erg lief, maakt me helemaal blij
Een cadeautje, jazeker... Ik heb mezelf getrakteerd op een heerlijk luchtje die eigenlijk ver boven mijn budget zit haha
Dank jullie wel en knuffel voor allemaal! Erg lief, maakt me helemaal blij