Werk & Studie alle pijlers

Afgestudeerd!!

08-10-2013 11:51 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Al lang een meelezer op 't forum,

Maar ik zou nu graag even aan de hele wereld willen vertellen dat ik zojuist ben afgestudeerd als verpleegkundige!!!



Met heel veel ups and downs, langdurig ziek geweest, grote achterstanden, dingen in privé leven etc etc. heb ik 't toch gehaald.



Ben voor 't eerst best een beetje trots op mezelf :-)



Bedankt dat ik het even kwijt mag haha
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Marels, lief!!!!



En Noah88, jij ook gefeliciteerd!! Welke opleiding? Nee haha, regio Utrecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocoladerijstwafel schreef op woensdag 09 oktober 2013 00:06 Dankjewel Marels, lief!!!!



En Noah88, jij ook gefeliciteerd!! Welke opleiding? Nee haha, regio Utrecht.





MMZ, specifieke doelgroepen, in mijn geval psychiatrie. Fijn he, dat de last van je af is. Maar snap wat je bedoelt, met school-loos zijn haha.

Dacht echt: heb ik jou vanmiddag gezien bij de uitreiking? Haha
Alle reacties Link kopieren
Gaaf zeg, goed gedaan!! En al een baan gevonden? Haha nee helaas dat kan niet ik zit een stukje verderop . Ja het is nog heel onwerkelijk, maar o zo fijn!! Ein-de-lijk!!!



Geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven