Afgestudeerd!!
dinsdag 8 oktober 2013 om 11:51
Hallo,
Al lang een meelezer op 't forum,
Maar ik zou nu graag even aan de hele wereld willen vertellen dat ik zojuist ben afgestudeerd als verpleegkundige!!!
Met heel veel ups and downs, langdurig ziek geweest, grote achterstanden, dingen in privé leven etc etc. heb ik 't toch gehaald.
Ben voor 't eerst best een beetje trots op mezelf
Bedankt dat ik het even kwijt mag haha
Al lang een meelezer op 't forum,
Maar ik zou nu graag even aan de hele wereld willen vertellen dat ik zojuist ben afgestudeerd als verpleegkundige!!!
Met heel veel ups and downs, langdurig ziek geweest, grote achterstanden, dingen in privé leven etc etc. heb ik 't toch gehaald.
Ben voor 't eerst best een beetje trots op mezelf
Bedankt dat ik het even kwijt mag haha
woensdag 9 oktober 2013 om 00:20
quote:chocoladerijstwafel schreef op woensdag 09 oktober 2013 00:06 Dankjewel Marels, lief!!!!
En Noah88, jij ook gefeliciteerd!! Welke opleiding? Nee haha, regio Utrecht.
MMZ, specifieke doelgroepen, in mijn geval psychiatrie. Fijn he, dat de last van je af is. Maar snap wat je bedoelt, met school-loos zijn haha.
Dacht echt: heb ik jou vanmiddag gezien bij de uitreiking? Haha
En Noah88, jij ook gefeliciteerd!! Welke opleiding? Nee haha, regio Utrecht.
MMZ, specifieke doelgroepen, in mijn geval psychiatrie. Fijn he, dat de last van je af is. Maar snap wat je bedoelt, met school-loos zijn haha.
Dacht echt: heb ik jou vanmiddag gezien bij de uitreiking? Haha