Centraal bug topic
dinsdag 8 oktober 2013 om 21:53
Hm, ik heb nu dus dat No Script erop staan. Maar dan staan alle smillies ineens onder dit scherm te dansen en kan ik ze niet selecteren maar moet de code intikken . Ook is de werkbalk boven dit scherm verdwenen. Dus no script kleed de boel wel uit. Maar goed, voorlopig krijg ik die @###% melding niet meer.
dinsdag 8 oktober 2013 om 22:12
quote:Geroldine schreef op 08 oktober 2013 @ 21:53:
Hm, ik heb nu dus dat No Script erop staan. Maar dan staan alle smillies ineens onder dit scherm te dansen en kan ik ze niet selecteren maar moet de code intikken . Ook is de werkbalk boven dit scherm verdwenen. Dus no script kleed de boel wel uit. Maar goed, voorlopig krijg ik die @###% melding niet meer.Heb het ook gedaan. De boel loopt nu als een zonnetje, maar is wel vreselijk uitgekleed.
Hm, ik heb nu dus dat No Script erop staan. Maar dan staan alle smillies ineens onder dit scherm te dansen en kan ik ze niet selecteren maar moet de code intikken . Ook is de werkbalk boven dit scherm verdwenen. Dus no script kleed de boel wel uit. Maar goed, voorlopig krijg ik die @###% melding niet meer.Heb het ook gedaan. De boel loopt nu als een zonnetje, maar is wel vreselijk uitgekleed.
dinsdag 8 oktober 2013 om 22:20
Ik heb No Script er weer afgedonderd want mijn Feedly reader startte helemaal niet meer. Nu gaat het redelijk goed, af en toe krijg ik de melding "firefox reageert niet meer" maar dat duurt even en dan kan ik weer door. Het is dus nog niet optimaal, maar die melding krijg ik dus niet meer.
En nu naar bed, truste .
En nu naar bed, truste .
dinsdag 8 oktober 2013 om 23:09
quote:Marels schreef op 06 oktober 2013 @ 11:14:
Al tijden zo, maar waarom is het reageerscherm net onder de OP ineens weg?
Heb vast van alles gemist omdat ik een Vivaloze zomer had, maar ik vind het rete-irritant. Waar is dat scherm gebleven???
Geen antwoord op gekregen hier en geen oplossing....
Komt het ooit nog goed?
Al tijden zo, maar waarom is het reageerscherm net onder de OP ineens weg?
Heb vast van alles gemist omdat ik een Vivaloze zomer had, maar ik vind het rete-irritant. Waar is dat scherm gebleven???
Komt het ooit nog goed?
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 8 oktober 2013 om 23:22
@Marels
Dit venster staat op de verlanglijst om terug te halen. Voorlopig kun je rechts boven de OT de link 'plaats een reactie' gebruiken. Dan verschijnt een reageervenster boven de discussie. Op deze manier hoef je niet helemaal naar onderen te scrollen.
Ik hoop dat je hiermee voorlopig geholpen bent!
Met vriendelijke groet,
CM Viva forum
quote:Marels schreef op 08 oktober 2013 @ 23:09:
[...]
Komt het ooit nog goed?
Dit venster staat op de verlanglijst om terug te halen. Voorlopig kun je rechts boven de OT de link 'plaats een reactie' gebruiken. Dan verschijnt een reageervenster boven de discussie. Op deze manier hoef je niet helemaal naar onderen te scrollen.
Met vriendelijke groet,
CM Viva forum
quote:Marels schreef op 08 oktober 2013 @ 23:09:
[...]
Komt het ooit nog goed?
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 8 oktober 2013 om 23:30
@oddjobx Bedankt voor je uitleg en oplossingen. We gaan deze morgen voorleggen aan de TD, maar voor nu heb je veel andere forummers geholpen!
Super!
CM Viva forum
Super!
CM Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 8 oktober 2013 om 23:43
quote:ModeratorViva schreef op 08 oktober 2013 @ 23:22:
@Marels
Met vriendelijke groet,
CM Viva forum
[...]
Nee
Hoe lang is die update nou geleden? Honderd jaar? Ik vind het wel érg maf dat er nog zoveel dingen niet in orde zijn.
Ik ben verdeurie maanden niet op het forum geweest en NOG is het niet opgelost.
Sorry, maar ik vind het op die manier echt een amateuristische toestand. Van een dusdanig groot forum als Viva mag je beter verwachten toch?
@Marels
Met vriendelijke groet,
CM Viva forum
[...]
Nee
Hoe lang is die update nou geleden? Honderd jaar? Ik vind het wel érg maf dat er nog zoveel dingen niet in orde zijn.
Ik ben verdeurie maanden niet op het forum geweest en NOG is het niet opgelost.
Sorry, maar ik vind het op die manier echt een amateuristische toestand. Van een dusdanig groot forum als Viva mag je beter verwachten toch?
668, the neighbour of the Beast
woensdag 9 oktober 2013 om 09:03
quote:oddjobx schreef op 09 oktober 2013 @ 07:05:
Geroldine, als je nog vastloopt, en NoScript nodig hebt, kan je gewoon smilies selecteren als je:
--naar de "S" gaat, rechts, en bij Viva.nl klikt op "apply."
--dan bij die "S" naar "options" gaat, daar naar Embeddings, en dan aanvinkt "alllow restrictions to whitelistede sites too."
En dus jouw "Feedly reader" toestaan, of whitelisten (bij Options).Ik heb viva toegestaan en die sites op de witte lijst toegestaan en nu loopt via dus weer vast. Dat is dus geen oplossing. Maar toch bedankt voor het uitproberen Oddjob.
Geroldine, als je nog vastloopt, en NoScript nodig hebt, kan je gewoon smilies selecteren als je:
--naar de "S" gaat, rechts, en bij Viva.nl klikt op "apply."
--dan bij die "S" naar "options" gaat, daar naar Embeddings, en dan aanvinkt "alllow restrictions to whitelistede sites too."
En dus jouw "Feedly reader" toestaan, of whitelisten (bij Options).Ik heb viva toegestaan en die sites op de witte lijst toegestaan en nu loopt via dus weer vast. Dat is dus geen oplossing. Maar toch bedankt voor het uitproberen Oddjob.
woensdag 9 oktober 2013 om 09:15
Ik kan het forum niet openen in IE. Ik krijg geen foutmelding, maar alles loopt vast. De grote foto van de blogs verschuift wel met elk nieuw onderwerp, maar niet vloeiend. Verder kan ik niets aanklikken, geen ander tabblad openen, viva sluiten. Het enige dat lukt is met cont/alt/del alles weer afsluiten.
Zit nu op Chrome, maar dat vind ik een vreselijke browser.
Ik las al ergens dat er misschien een verband is met de reclames? Ik heb een addblocker geïnstalleerd.
Zit nu op Chrome, maar dat vind ik een vreselijke browser.
Ik las al ergens dat er misschien een verband is met de reclames? Ik heb een addblocker geïnstalleerd.
woensdag 9 oktober 2013 om 10:17
Ik krijg nog steeds die script toestand n FF. Ik snap niks van wat odd job allemaal bedoelt en heb ook geen zin om van alles en nog wat toe te voegen.
Maar goed als ik niks doe gaat het vanzelf een keer over of niet?
Maar goed als ik niks doe gaat het vanzelf een keer over of niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 9 oktober 2013 om 10:49
Goedemorgen allemaal,
Sinds gisterenavond zijn er problemen met het laden van het forum. Meerdere van jullie hebben een zelfde foutmelding doorgegeven. Onze TD is hier gisterenavond mee aan de slag gegaan en het lijkt er op dat we de oorzaak hebben gevonden. We verwachten het probleem in de loop van de dag opgelost te hebben.
Ook wil ik graag even laten weten dat wij heel erg geholpen zijn met de gedetailleerde meldingen die jullie hier af geven en met de inventieve oplossingen waarmee jullie elkaar helpen.
Bedankt!
CM Viva forum
Sinds gisterenavond zijn er problemen met het laden van het forum. Meerdere van jullie hebben een zelfde foutmelding doorgegeven. Onze TD is hier gisterenavond mee aan de slag gegaan en het lijkt er op dat we de oorzaak hebben gevonden. We verwachten het probleem in de loop van de dag opgelost te hebben.
Ook wil ik graag even laten weten dat wij heel erg geholpen zijn met de gedetailleerde meldingen die jullie hier af geven en met de inventieve oplossingen waarmee jullie elkaar helpen.
Bedankt!
CM Viva forum