Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu komt de weight watchers online reclame weer steeds binnen als achtergrond, ipv de staatsloterij
Je bent zelf een theepot
Hoe vaak per minuut moet ik die SBS reclame sluiten... kan verdorie niet meer normaal forummen
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
en de pinkribbon banner voor/ over het inlogveld.. is niet handig
Onduidelijk beeld door reclames. Heul irritant!
Die Vichy reclame die onderin het beeld opduikt zorgt er dikwijls voor dat het hele forum vastloopt. Wegklikken werkt niet, alleen de pagina verversen.
Ik kon vannacht niet inloggen op de mobiele pagina op m'n telefoon. Verkeerde wachtwoord of username stond er gemeld.

Meerdere malen geprobeerd en heel zeker het goede wachtwoord en username.

Nu nog een keer geprobeerd en lult het wel.
Al tijden zo, maar waarom is het reageerscherm net onder de OP ineens weg?

Heb vast van alles gemist omdat ik een Vivaloze zomer had, maar ik vind het rete-irritant. Waar is dat scherm gebleven???
668, the neighbour of the Beast
Wanneer wordt er nou eens iets gedaan aan de berichten? Ik heb een kwetsend berichtje van Snakefang38 in mijn inbox en berichten verwijderen werkt nog steeds niet.

Ik heb hier al weken geleden al eens iets over gemeld en het kan nou nog steeds niet.
Kunnen jullie niets anders bedenken voor die vreselijk irritante pop-up Vichy reclamebanner, die 9 van de 10x niet is weg te klikken?
Het Vivaforum loopt bij mij in Firefox ineens helemaal vast, ik krijg o.a. een scriptmelding ( Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.

Script: http://www.viva.nl/wp-con ... -1.7.2.min.js?ver=3.6.1:3)

Ligt dit aan mijn computer of is dit algemeen? En wat kan ik hier evt. aan doen?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik krijg de volgende melding:

Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.

Script: http://www.viva.nl/wp-con ... -1.7.2.min.js?ver=3.6.1:2

En dan loopt het vivaforum steeds opnieuw vast. Ik gebruik firefox.
@ olijfje_

Je zou kunnen proberen je browser te updaten. Zou je ons kunnen laten weten welke browser je gebruikt en of het opgelost is met een update? Als het niet opgelost is zoeken wij het verder uit.

Met vriendelijke groet,

CM Viva Forumquote:Olijfje_ schreef op 08 oktober 2013 @ 16:49:

Het Vivaforum loopt bij mij in Firefox ineens helemaal vast, ik krijg o.a. een scriptmelding ( Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.

Script: http://www.viva.nl/wp-con ... -1.7.2.min.js?ver=3.6.1:3)

Ligt dit aan mijn computer of is dit algemeen? En wat kan ik hier evt. aan doen?
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb hetzelfde, ook Firefox. Ik kan niet updaten, hij is al volledig up-to-date (zegt ie zelf).

Versie 24.0
Script dat voor problemen zorgt:

http://www.viva.nl/wp-content/themes/sw ... er=3.6.1:3
Hi Yavanna,

Wij raden aan je browser te updaten. Zou je kunnen laten weten of dit gewerkt heeft? Zo niet dan zoeken wij het verder uit.

Met vriendelijke groet,

CM Viva forum

quote:Yavanna schreef op 08 oktober 2013 @ 17:54:

Ik krijg de volgende melding:

Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.

Script: http://www.viva.nl/wp-con ... -1.7.2.min.js?ver=3.6.1:2

En dan loopt het vivaforum steeds opnieuw vast. Ik gebruik firefox.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Hi Maaike0105, bedankt voor de volledigheid van je foutmelding. Wij hebben de melding hier inmiddels zelf ook en kunnen er mee aan de slag. We houden jullie op de hoogte!

Met vriendelijke groet,

CM Viva forum

quote:maaike0105 schreef op 08 oktober 2013 @ 18:15:

Script dat voor problemen zorgt:

http://www.viva.nl/wp-content/themes/sw ... er=3.6.1:3

Het ligt dus aan firefox, maar het is wel gerelateerd aan Viva, want ik heb het nergens anders. Ondertussen een upgrade gedaan en de computer herstart, maar het probleem blijft.
Ik heb hetzelfde. Mijn Firefox is up to date.

Geen andere website heeft dit probleem.
.
hier enkel problemen met de viva site.
quote:ronniemitchel schreef op 08 oktober 2013 @ 19:37:

hier enkel problemen met de viva site.Hier ook!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hier ook en ik denk dat de BH reclame die werkelijk het hele forum beslaat (want het staat zo leuk links rechts boven en onder) de boosdoener is. Rete irritant is dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hier ook alleen VF. Ga ik naar IE heb ik stack overflow. Super iritant allemaal. Jouw verhaal word ik geen wijs uit odd job. ( duhuh)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn vriend zonder account heeft er overigens geen last van, als hij met Firefox naar de site gaat. Misschien is dat nog interessante info.
Volgens mij heeft iemand van de technische dienst bij Viva iets aangeklikt vanmiddag dat niet de bedoeling was. In ieder geval blijft het een probleem dat zich alleen bij Viva voordoet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven