Centraal bug topic
woensdag 11 september 2013 om 13:58
Beste forummers,
Zoals jullie waarschijnlijk al hebben ondervonden zijn er nog steeds problemen met het bereiken van het forum. De problemen hebben te maken met een update die werd geïnstalleerd. Onze excuses, wij proberen het zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Moderator viva forum.
Zoals jullie waarschijnlijk al hebben ondervonden zijn er nog steeds problemen met het bereiken van het forum. De problemen hebben te maken met een update die werd geïnstalleerd. Onze excuses, wij proberen het zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 16 september 2013 om 15:34
Erg slordig dat het probleem van inloggen door reclame over het inlogscherm nog niet is opgelost.
Merk nu dat het vooral met explorer zo is, via chrome heb ik het probleem niet.
Maar zou toch mogelijk moeten zijn via explorer (dat gebruik ik liever)
Merk nu dat het vooral met explorer zo is, via chrome heb ik het probleem niet.
Maar zou toch mogelijk moeten zijn via explorer (dat gebruik ik liever)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 16 september 2013 om 17:46
Onlangs was de site enorm traag en kon ik in het balkje onderaan mijn scherm zien dat er telkens contact werd gezocht met een pagina van Twitter, waardoor het laden lang duurde. Hoe kan dat? Wat heeft VF met Twitter te maken?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 17 september 2013 om 09:24
@doddie Wij zijn hiermee bezig. Het probleem is meerdere keren opgelost geweest maar blijft helaas terug keren. Wij zijn momenteel op zoek naar een oplossing
@dobermann er loopt op dit moment een test voor een zoekfunctie op het Viva forum. Omdat het viva forum erg groot is is het voor de zoekmachines waarmee we testen erg zwaar de pagina's in te laden en doorzoekbaar te maken. Op dit moment zijn wij aan het testen om zo de beste zoekmachine te kunnen vinden voor op het viva forum.
@Dana dat is vreemd. Het Viva forum heeft inderdaad niets met Twitter te maken
@dobermann er loopt op dit moment een test voor een zoekfunctie op het Viva forum. Omdat het viva forum erg groot is is het voor de zoekmachines waarmee we testen erg zwaar de pagina's in te laden en doorzoekbaar te maken. Op dit moment zijn wij aan het testen om zo de beste zoekmachine te kunnen vinden voor op het viva forum.
@Dana dat is vreemd. Het Viva forum heeft inderdaad niets met Twitter te maken
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 17 september 2013 om 13:52
woensdag 18 september 2013 om 13:44
woensdag 18 september 2013 om 15:22
@blijfgewoonBianca Zou jij iets nauwkeurig uit kunnen leggen wat je precies ziet en welke berichten je wel/niet ziet? Dan kunnen we uitzoeken wat precies het probleem is en hoe we het op kunnen lossen.
Je mag hiervoor ook een mailtje sturen naar forum@viva.nl t.a.v. CM.
@Cateautje Nee geen onderhoud. We zijn wel aan het testen met een mogelijke nieuwe zoekmachine voor het Viva forum. Het zou kunnen dat het forum hierdoor iets trager is/was, hoewel we het zelf nog niet hebben gemerkt. Maar, voor een goed doel dus!
@GeorgieBrown
Dat klopt, omdat er eerst nog andere problemen verholpen moeten worden staat het ook nog niet op erg korte termijn gepland. Wat je misschien al wel kan helpen is de knop 'plaats een reactie' rechts boven het OT. Wanneer je hier op druk heb je een reactievenster bovenaan de discussie staan zoals je wenst. Dit scheelt scrollen!
Je mag hiervoor ook een mailtje sturen naar forum@viva.nl t.a.v. CM.
@Cateautje Nee geen onderhoud. We zijn wel aan het testen met een mogelijke nieuwe zoekmachine voor het Viva forum. Het zou kunnen dat het forum hierdoor iets trager is/was, hoewel we het zelf nog niet hebben gemerkt. Maar, voor een goed doel dus!
@GeorgieBrown
Dat klopt, omdat er eerst nog andere problemen verholpen moeten worden staat het ook nog niet op erg korte termijn gepland. Wat je misschien al wel kan helpen is de knop 'plaats een reactie' rechts boven het OT. Wanneer je hier op druk heb je een reactievenster bovenaan de discussie staan zoals je wenst. Dit scheelt scrollen!
vrijdag 20 september 2013 om 11:50
quote:Twisted schreef op 18 september 2013 @ 17:21:
Beste mods,
klopt het dat je nog steeds niet zelf je motto kunt veranderen?
Groetjes Twisted
@Twsted
Je kan je motto wijzigen door bovenaan te gaan naar Mijn Viva, dan naar Profiel Wijzigen en dan zie je meteen staan waar je je motto kan wijzigen.
Lukt het niet dan even je cookies verwijderen en daarna je pc opnieuw opstarten. Dan zou je echt je motto kunnen toevoegen of veranderen.
Mocht het onverhoopt niet lukken dan zetten wij je/jullie motto er wel in maar dan is er wel een bug wat we willen weten dus ik zal het topic hier ook in de gaten houden.
Het topic van de motto`s is gesloten omdat de bug was opgelost. Voor het sluiten daarvan hebben we uiteraard daar melding van gedaan.
succes!
Beste mods,
klopt het dat je nog steeds niet zelf je motto kunt veranderen?
Groetjes Twisted
@Twsted
Je kan je motto wijzigen door bovenaan te gaan naar Mijn Viva, dan naar Profiel Wijzigen en dan zie je meteen staan waar je je motto kan wijzigen.
Lukt het niet dan even je cookies verwijderen en daarna je pc opnieuw opstarten. Dan zou je echt je motto kunnen toevoegen of veranderen.
Mocht het onverhoopt niet lukken dan zetten wij je/jullie motto er wel in maar dan is er wel een bug wat we willen weten dus ik zal het topic hier ook in de gaten houden.
Het topic van de motto`s is gesloten omdat de bug was opgelost. Voor het sluiten daarvan hebben we uiteraard daar melding van gedaan.
succes!
vrijdag 20 september 2013 om 18:06
quote:ModeratorViva schreef op 18 september 2013 @ 15:22:
@GeorgieBrown
Dat klopt, omdat er eerst nog andere problemen verholpen moeten worden staat het ook nog niet op erg korte termijn gepland. Wat je misschien al wel kan helpen is de knop 'plaats een reactie' rechts boven het OT. Wanneer je hier op druk heb je een reactievenster bovenaan de discussie staan zoals je wenst. Dit scheelt scrollen!Bedankt voor je reactie. En de tip.
@GeorgieBrown
Dat klopt, omdat er eerst nog andere problemen verholpen moeten worden staat het ook nog niet op erg korte termijn gepland. Wat je misschien al wel kan helpen is de knop 'plaats een reactie' rechts boven het OT. Wanneer je hier op druk heb je een reactievenster bovenaan de discussie staan zoals je wenst. Dit scheelt scrollen!Bedankt voor je reactie. En de tip.
vrijdag 20 september 2013 om 22:25
quote:ModeratorViva schreef op 18 september 2013 @ 15:22:
@blijfgewoonBianca Zou jij iets nauwkeurig uit kunnen leggen wat je precies ziet en welke berichten je wel/niet ziet?!
Ik zie altijd dezelfde berichten, die ik ook niet kan wissen.
( gelukkig is de melding; u hebt 2 berichten weg ).
Maar nu zag ik ineens - onderaan de pagina NB - dat ik allemaal post had gehad.
Duidelijker kan ik het niet uitleggen.
Handig ook wel; een advertentie die je niet weg kunt klikken over je wachtwoord............
@blijfgewoonBianca Zou jij iets nauwkeurig uit kunnen leggen wat je precies ziet en welke berichten je wel/niet ziet?!
Ik zie altijd dezelfde berichten, die ik ook niet kan wissen.
( gelukkig is de melding; u hebt 2 berichten weg ).
Maar nu zag ik ineens - onderaan de pagina NB - dat ik allemaal post had gehad.
Duidelijker kan ik het niet uitleggen.
Handig ook wel; een advertentie die je niet weg kunt klikken over je wachtwoord............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 22 september 2013 om 12:20
Heb alsmaar gedoe met inloggen, kent mijn wachtwoord niet, en als ik die dan wijzig kom ik er ook weer niet in. Nu ben ik er eindelijk wel ingekomen maar ben ik niet zichtbaar in de vakjes rechtsboven waar profiel en inbox ed normaal gesproken staan. Wat is er loos? Speelt al sinds donderdag avond dit.
Groet Caatje
Groet Caatje
donderdag 26 september 2013 om 08:42
vrijdag 27 september 2013 om 21:24