One night stand?

07-10-2013 20:56 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet echt even advies hebben hierin.

Een poosje geleden heb ik een leuke man ontmoet.

Helaas hebben onze families wel een verleden, maar los daarvan zijn we enorm tot elkaar aangetrokken.

Ik ben single en hij is getrouwd helaas.

Hij heeft niet onder stoelen of banken gestoken dat hij seks met me wil en ik vind hem ook wel heel aantrekkelijk.

Maar ik wil geen relatie opbreken en ben zelf ook niet op zoek naar een relatie.

Hij wil ook niet bij zijn vrouw weg, hij vind me gewoon mooi zegt hij en wil met me naar bed.

Eigenlijk wil ik wel, maar ik wil geen shit daarna.

Wat is wijsheid hierin?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk zullen veel mensen politiek correcte antwoorden geven. Zo van je moet het niet doen en zo.



Aan de andere kant, het komt zoveel voor. Dus maak zelf voor je eigen een afweging.

Ik ben niet voor en ook niet tegen. Je moet het zelf weten. Ik zeg alleen dat dit meer voorkomt dan iedereen denkt.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat zijn vrouw niet echt meer haar best voor hem doet in bed, en qua uiterlijk zal ze er ook wel niet op vooruit gegaan zijn.



Dus geen wonder dat hij een wat verser exemplaar wil!
quote:tim777 schreef op 08 oktober 2013 @ 13:59:

Ik denk dat zijn vrouw niet echt meer haar best voor hem doet in bed, en qua uiterlijk zal ze er ook wel niet op vooruit gegaan zijn.



Dus geen wonder dat hij een wat verser exemplaar wil!Helemaal eens. Het ligt allemaal aan zijn vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 08 oktober 2013 @ 10:33:

Wat wijsheid is? Dat vraag je je echt af? Stel, stel nou dat je ooit, ooit in je verdere leven in een relatie belandt. Hoe zou jij het vinden als je partner dan seks heeft met anderen?



Het is misschien moeilijk te geloven dat er mensen zijn die daar minder moeite mee hebben. Ik heb liever een vrouw die seks heeft met een ander dan een vrouw die helemaal geen seks wil.



Maar inderdaad, omdat de meeste mensen niet zo denken is vreemdgaan altijd een risico op gezeik. Vooral als het niet om een one night stand gaat, maar er een (geheime) relatie ontstaat en er gevoelens ontstaan. Dan wordt het ingewikkeld, pijnlijk en bijzonder vervelend.



Mijn advies: als je denkt dat je het bij 1 x kunt laten, en het pure lust is, ga er dan voor. Als je denkt dat het meer is, begin er dan niet aan.
The older I get, the faster I was
Alle reacties Link kopieren
Niet doen, tenzij je om kunt gaan met de mogelijke gevolgen erna. Deze man wil jagen en zodra de buit binnen is zal hij zijn interesse in je verliezen. Is het alleen lust en gebruik jij hem in zekere zin ook, gewoon doen en ervan genieten. Heb je ook maar een beetje het gevoel dat je dat niet kan dan niet doen, je moet jezelf ook daartegen kunnen beschermen.?
Alle reacties Link kopieren
Mocht je toch met je benen wijd gaan, controleer dan zelf het condoom, en laat hem niet een week later vertellen dat hij gescheurd was.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:blinkie123 schreef op 08 oktober 2013 @ 12:44:

Tuurlijk zullen veel mensen politiek correcte antwoorden geven. Zo van je moet het niet doen en zo.



Aan de andere kant, het komt zoveel voor. Dus maak zelf voor je eigen een afweging.

Ik ben niet voor en ook niet tegen. Je moet het zelf weten. Ik zeg alleen dat dit meer voorkomt dan iedereen denkt.Helemaal mee eens, ooit zelf begonnen met dat mag je nooit doen..... Tot ......
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens met blinkie. Ik vind alle politiek correcte antwoorden heel lief en helemaal zoals het hoort in Nederland. Maar feit is dat het anders werkt. Genoeg mensen die vreemdgaan. Het is niet goed en kan veroordeeld worden. Maar goed, we rijden ook niet allemaal 50 kilometer per uur in de bebouwde kom.



Wat JIJ (TO) even moet accepteren is; wil jij dit. En dan bedoel ik; wil jij jezelf geven aan iemand die bezet is. Kan jij los seks hebben zonder allerlei gevoelens. Want als je dit doet moet je niet achteraf gaan BITCHEN. Dus niet met hem naar bed gaan en daarna verliefd worden. Hem elke dag bellen. Smsen. Ruzie maken. Dreigen dat je zijn vrouw alles verteld. Alles rondbazuinen. Etc Etc.



Hij houdt van zijn vrouw en kinderen. Hij wil ze niet verlaten. Hij is vast een goede partner en goede vader, die dat niet kwijt wil. Tuurlijk kan hij dan het beste trouw blijven. Maar hij wil een avontuur beleven, niks mis mee. (Geloof me dat willen veel vaders net als ik vader van een zoontje ben). Maar wat hij NIET wil is iemand die achteraf gaat zeiken en irriteren.



Dus de vraag is; Wil jij het dagelijkse vervoer zijn? OF ben je bereid dat huur auto te zijn? Als dat het laatste is.. dan is het toch prima. Gas erop. En op naar de 100 waar je 50 mag in die rent-a-car van je.
Alle reacties Link kopieren
quote:zoishet schreef op 08 oktober 2013 @ 12:41:

Wat is wijsheid? Volgens mij denk jij niet met je hoofd en heeft wijsheid hier niks mee te maken. Het is pure lust.



In je hoofd weet je nl dondersgoed dat dit niet handig is, dat je dit gewoon niet moet doen.





+1



Jij doet je naam echt eer aan op dit moment
Alle reacties Link kopieren
quote:rudeboy schreef op 09 oktober 2013 @ 22:45:

Ik ben het eens met blinkie. Ik vind alle politiek correcte antwoorden heel lief en helemaal zoals het hoort in Nederland. Maar feit is dat het anders werkt. Genoeg mensen die vreemdgaan. Het is niet goed en kan veroordeeld worden. Maar goed, we rijden ook niet allemaal 50 kilometer per uur in de bebouwde kom.



Wat JIJ (TO) even moet accepteren is; wil jij dit. En dan bedoel ik; wil jij jezelf geven aan iemand die bezet is. Kan jij los seks hebben zonder allerlei gevoelens. Want als je dit doet moet je niet achteraf gaan BITCHEN. Dus niet met hem naar bed gaan en daarna verliefd worden. Hem elke dag bellen. Smsen. Ruzie maken. Dreigen dat je zijn vrouw alles verteld. Alles rondbazuinen. Etc Etc.



Hij houdt van zijn vrouw en kinderen. Hij wil ze niet verlaten. Hij is vast een goede partner en goede vader, die dat niet kwijt wil. Tuurlijk kan hij dan het beste trouw blijven. Maar hij wil een avontuur beleven, niks mis mee. (Geloof me dat willen veel vaders net als ik vader van een zoontje ben). Maar wat hij NIET wil is iemand die achteraf gaat zeiken en irriteren.



Dus de vraag is; Wil jij het dagelijkse vervoer zijn? OF ben je bereid dat huur auto te zijn? Als dat het laatste is.. dan is het toch prima. Gas erop. En op naar de 100 waar je 50 mag in die rent-a-car van je.Dit dus.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
quote:apollonia1974 schreef op 09 oktober 2013 @ 19:26:

Niet doen, tenzij je om kunt gaan met de mogelijke gevolgen erna. Deze man wil jagen en zodra de buit binnen is zal hij zijn interesse in je verliezen. Is het alleen lust en gebruik jij hem in zekere zin ook, gewoon doen en ervan genieten.

Goh.. ik lees deze ineens in een heel ander licht.

Spiegeltje nodig Appolonia?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen! Altijd dat gezeik over gedonder achteraf. Niets van waar!! Als je er zelf geen gezeik van maakt, heb je ook geen gezeik.

Lekkere seks, samen genieten, spannende momenten en niet de sores van een relatie met die persoon. Dat zijn DE ingrediënten van goed minnaarsschap. Je kunt nog jarenlang nagenieten van de kansen die je nam in plaats van de kansen die je mistte.

Ik zit thuis met zo'n vastgevroren kip en ben blij dat ik enkele minnaressen heb mogen hebben. Dat heb ik tenminste gehad. Nu ik 46 ben, maak ik geen kans meer op leuke avonturen dus dan maar bij de vrieskip blijven. Toch wel fijn dat ze af en toe kookt als ik geen tijd heb.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:apollonia1974 schreef op 09 oktober 2013 @ 19:26:

Is het alleen lust en gebruik jij hem in zekere zin ook, gewoon doen en ervan genieten. Het begint altijd met "gewoon lust" en eindigt in het slechtste geval met een huwelijk.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Djezus Thomba, wat ben jij een slappe zak zonder ruggengraat. En sneu ook. 'Nu ik 46 ben maak ik geen kans meer op avonturen en blijf ik maar bij die vrieskip'. Nee, dat is aantrekkelijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat praat jij respectloos over jouw vrouw Thomba. Bah.
volg je verstand, gebruik je gevoel
ik vind m wel geinig.



Joh, 46 en seksloos? Je doet iets niet goed hoor? Ik mag toch met enige regelmaat mijn 52 jarige minnaar in mijn bed verwelkomen!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 11 oktober 2013 @ 06:34:

Djezus Thomba, wat ben jij een slappe zak zonder ruggengraat. En sneu ook. 'Nu ik 46 ben maak ik geen kans meer op avonturen en blijf ik maar bij die vrieskip'. Nee, dat is aantrekkelijk.Het is wel een aantrekkelijke vrieskip, dus dat doet het wel goed op recepties en feestjees....
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
En daarna mag ze weer in de vriezer? Helpt dat een beetje tegen rimpels en hangtieten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 11 oktober 2013 @ 12:23:

En daarna mag ze weer in de vriezer? Helpt dat een beetje tegen rimpels en hangtieten?Ja hoor, bijna 50, nog geen hangtieten en maatje 36/38.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 11 oktober 2013 @ 11:29:

ik vind m wel geinig.



Joh, 46 en seksloos? Je doet iets niet goed hoor? Ik mag toch met enige regelmaat mijn 52 jarige minnaar in mijn bed verwelkomen!Wil jij geen upgrade naar een 6 jaar jongere minnaar?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Nee.

Ik heb een 9 jaar ouder exemplaar (dan ikzelf) en een 4 jaar jonger. Helemaal prima.

Het enige dat ik nog zoek is een LOA. Maar die moet om de hoek wonen en single zijn



Daar komt bij, ik heb hangtieten en maat 48 dus ik ga maar es een poosje in de vriezer zitten....
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 11 oktober 2013 @ 12:31:



Daar komt bij, ik heb hangtieten en maat 48 dus ik ga maar es een poosje in de vriezer zitten....







Gedonder achteraf ben je zelf ook bij, het is maar net hoe je er in stapt en wat de verwachtingen van elkaar zijn.
quote:rudeboy schreef op 09 oktober 2013 @ 22:45:

Ik ben het eens met blinkie. Ik vind alle politiek correcte antwoorden heel lief en helemaal zoals het hoort in Nederland. Maar feit is dat het anders werkt. Genoeg mensen die vreemdgaan. Het is niet goed en kan veroordeeld worden. Maar goed, we rijden ook niet allemaal 50 kilometer per uur in de bebouwde kom.



Wat JIJ (TO) even moet accepteren is; wil jij dit. En dan bedoel ik; wil jij jezelf geven aan iemand die bezet is. Kan jij los seks hebben zonder allerlei gevoelens. Want als je dit doet moet je niet achteraf gaan BITCHEN. Dus niet met hem naar bed gaan en daarna verliefd worden. Hem elke dag bellen. Smsen. Ruzie maken. Dreigen dat je zijn vrouw alles verteld. Alles rondbazuinen. Etc Etc.



Hij houdt van zijn vrouw en kinderen. Hij wil ze niet verlaten. Hij is vast een goede partner en goede vader, die dat niet kwijt wil. Tuurlijk kan hij dan het beste trouw blijven. Maar hij wil een avontuur beleven, niks mis mee. (Geloof me dat willen veel vaders net als ik vader van een zoontje ben). Maar wat hij NIET wil is iemand die achteraf gaat zeiken en irriteren.



Dus de vraag is; Wil jij het dagelijkse vervoer zijn? OF ben je bereid dat huur auto te zijn? Als dat het laatste is.. dan is het toch prima. Gas erop. En op naar de 100 waar je 50 mag in die rent-a-car van je.En hier kan ik me wel in vinden, eensch dus!
Alle reacties Link kopieren
Niet mee eens. Hij moet zelf de consequenties dragen van zijn vreemdgaan, hij heeft namelijk een gezin om rekening mee te houden. TO is vrij en mag zich gedragen zoals zij wil, dus ook bitchen als ze daar zin in heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 11 oktober 2013 @ 12:31:



Daar komt bij, ik heb hangtieten en maat 48 dus ik ga maar es een poosje in de vriezer zitten....Dat geldt voor de meesten hier helaas, maar toch altijd leuk dat er reacties komen.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven