Bloed op lakens date. Schaamte
vrijdag 11 oktober 2013 om 11:05
Hee!
Gisteravond had ik een heerlijke date met een jongen waarmee ik al lanher afspreek. Nu zijn we voor het eerst met elkaar naar bed geweest. Het was erg fijn, alleen kwam ik er nadat ik naar dr wc ging achter dat ik aan het bloeden was. Dit was voor mij de derde keer dat ik seks had en de laatste keer was behoorlijk lang geleden dus ik denk dat het daar aan lag. Ik heb het hem niet verteld omdat ik me een beetje schaamde. Alleen later zag ik dat er wel twee lichte bloedvlekken op de lakens zaten. Ik ben hier erg onzeker over en ben bang dat het hem afschrikt o.i d. Hoe denken jullie hierover?
Gisteravond had ik een heerlijke date met een jongen waarmee ik al lanher afspreek. Nu zijn we voor het eerst met elkaar naar bed geweest. Het was erg fijn, alleen kwam ik er nadat ik naar dr wc ging achter dat ik aan het bloeden was. Dit was voor mij de derde keer dat ik seks had en de laatste keer was behoorlijk lang geleden dus ik denk dat het daar aan lag. Ik heb het hem niet verteld omdat ik me een beetje schaamde. Alleen later zag ik dat er wel twee lichte bloedvlekken op de lakens zaten. Ik ben hier erg onzeker over en ben bang dat het hem afschrikt o.i d. Hoe denken jullie hierover?
vrijdag 11 oktober 2013 om 12:45
quote:Murdoch schreef op 11 oktober 2013 @ 11:53:
Laat de volgende keer een briefje achter
You made me forget my dreams
When I woke up to you sleeping
There was blood on the sheets again
And the view outside the window
Of gardens in bloom
Obscured by all the trouble we had
I think I better make a move
Ik ben echt zó benieuwd wat voor type jij bent. Ik lach me iedere keer weer een breuk.
Laat de volgende keer een briefje achter
You made me forget my dreams
When I woke up to you sleeping
There was blood on the sheets again
And the view outside the window
Of gardens in bloom
Obscured by all the trouble we had
I think I better make a move
Ik ben echt zó benieuwd wat voor type jij bent. Ik lach me iedere keer weer een breuk.
vrijdag 11 oktober 2013 om 13:06
Ach een beetje bloed. Ik zou me er niet druk om maken.
Gisteren zag ik er ook uit alsof ik in een slachthuis werkte. Iets te enthousiast gedacht dat de periode wel over was. Kan gebeuren, zo werkt het lichaam nou eenmaal.
Lakens van bed af in de wasmachine en vanavond slaap je weer in een fris bedje.
Gisteren zag ik er ook uit alsof ik in een slachthuis werkte. Iets te enthousiast gedacht dat de periode wel over was. Kan gebeuren, zo werkt het lichaam nou eenmaal.
Lakens van bed af in de wasmachine en vanavond slaap je weer in een fris bedje.
vrijdag 11 oktober 2013 om 18:03
Geen enkele kerel die wel eens langer dan een maand een seksrelatie heeft gehad met een vrouw zal schrikken van bloed in zijn bed. Ik kan me wel voorstellen dat het voor jou niet leuk is na de eerste keer dat je met iemand seks hebt, maar een partner met wat ervaring weet dat het gewoon kan gebeuren. Met iedere vrouw. Niks ergs aan.quote:Thomba schreef op 11 oktober 2013 @ 12:14:
Waarschijnlijk was je nog niet nat genoeg om hem te kunnen ontvangen. Het is dus zijn schuld!Dus we kunnen concluderen dat als een man hem niet omhoog krijgt dat ook altijd de "schuld" is van zijn sekspartner? Of is de man in zijn ééntje verantwoordelijk voor allebei?
Waarschijnlijk was je nog niet nat genoeg om hem te kunnen ontvangen. Het is dus zijn schuld!Dus we kunnen concluderen dat als een man hem niet omhoog krijgt dat ook altijd de "schuld" is van zijn sekspartner? Of is de man in zijn ééntje verantwoordelijk voor allebei?