Bloed op lakens date. Schaamte

11-10-2013 11:05 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee!

Gisteravond had ik een heerlijke date met een jongen waarmee ik al lanher afspreek. Nu zijn we voor het eerst met elkaar naar bed geweest. Het was erg fijn, alleen kwam ik er nadat ik naar dr wc ging achter dat ik aan het bloeden was. Dit was voor mij de derde keer dat ik seks had en de laatste keer was behoorlijk lang geleden dus ik denk dat het daar aan lag. Ik heb het hem niet verteld omdat ik me een beetje schaamde. Alleen later zag ik dat er wel twee lichte bloedvlekken op de lakens zaten. Ik ben hier erg onzeker over en ben bang dat het hem afschrikt o.i d. Hoe denken jullie hierover?
Het gebeurt...en als hij wel meer seksuele ervaring heeft dan weet hij ook dat het kan gebeuren en hij zal het heus niet erg vinden.

En als wel dan moet je daar niet meer mee willen daten.
Stel je niet aan. Bij seks komen nu eenmaal lichaamssappen vrij. Niks loos.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kan gebeuren joh. Ik zou er zelf wel iets van hebben gezegd trouwens.
Niks aan de hand hoor. Hij went er wel aan dat neuken soms een smeerboel geeft.
Maak je niet druk. Ik heb meer dan 1000 keer seks gehad in mijn leven en nog steeds bloed ik een enkele keer een beetje. Niks raars aan hoor.
Kan gebeuren hoor, heb ik ook weleens gehad.
Kan gebeuren. Als hij wat meer ervaren is zal hij dat ook weten.
Mannen maken er ook een zooi van. Dan valt dat van jou reuze mee.
Never give up hope.
Laat de volgende keer een briefje achter

You made me forget my dreams

When I woke up to you sleeping

There was blood on the sheets again

And the view outside the window

Of gardens in bloom

Obscured by all the trouble we had

I think I better make a move
Souvenirs d'amour.

Waar een mens zich druk om kan maken zeg. Een goede vrijpartij eindigt altijd met vlekken, daar is de wasmasjien voor.
Waarschijnlijk was je nog niet nat genoeg om hem te kunnen ontvangen. Het is dus zijn schuld!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Straks denkt ie dat je nog maagd was
Later is nu
Een beetje bloed, welke zichzelf respecterende kerel doet daar nou moeilijk over???
De wasmachine is er goed voor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Murdoch schreef op 11 oktober 2013 @ 11:53:

Laat de volgende keer een briefje achter

You made me forget my dreams

When I woke up to you sleeping

There was blood on the sheets again

And the view outside the window

Of gardens in bloom

Obscured by all the trouble we had

I think I better make a move

Ik ben echt zó benieuwd wat voor type jij bent. Ik lach me iedere keer weer een breuk.
Dat was bloedserieus.
Wat nou, thomba? Zijn schuld? Bloedlink word ik daarvan
Ach een beetje bloed. Ik zou me er niet druk om maken.

Gisteren zag ik er ook uit alsof ik in een slachthuis werkte. Iets te enthousiast gedacht dat de periode wel over was. Kan gebeuren, zo werkt het lichaam nou eenmaal.

Lakens van bed af in de wasmachine en vanavond slaap je weer in een fris bedje.
Ja....dat hoort erbij soms...het komt vaker voor. Als hij daarvan schrikt is het niet de juiste partner voor je. Lakens in de wasmachine en klaar.
.
quote:Suziiiie schreef op 11 oktober 2013 @ 11:23:

Mannen maken er ook een zooi van. Dan valt dat van jou reuze mee.Hahahahahaha geef ons maar weer eens de schuld pfffff
Delen doe je samen
Geen enkele kerel die wel eens langer dan een maand een seksrelatie heeft gehad met een vrouw zal schrikken van bloed in zijn bed. Ik kan me wel voorstellen dat het voor jou niet leuk is na de eerste keer dat je met iemand seks hebt, maar een partner met wat ervaring weet dat het gewoon kan gebeuren. Met iedere vrouw. Niks ergs aan.quote:Thomba schreef op 11 oktober 2013 @ 12:14:

Waarschijnlijk was je nog niet nat genoeg om hem te kunnen ontvangen. Het is dus zijn schuld!Dus we kunnen concluderen dat als een man hem niet omhoog krijgt dat ook altijd de "schuld" is van zijn sekspartner? Of is de man in zijn ééntje verantwoordelijk voor allebei?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven