Kaars als dildo

11-10-2013 15:36 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn al iets meer dan 10 jaar samen. Zoals je vaker hoort word de seks tegen die tijd wat saaier en ga je samen op zoek naar spannende dingen. Mijn vriend vond het pijpen alleen saai worden en vroeg mij om tijdens het pijpen hem anaal te penetreren met mijn dildo. Ik vond dit wel oké en hij kwam al schokkend mega klaar in mijn mond( echt grote klodders zaad) veel meer als normaal. Ik vond dit ook heerlijk al dat warme in mijn mond maar na een maand was gewoon een dildo al niet goed meer en kwam hij met een stompkaars aanzetten die ik tijdens het pijpen bij hem anaal in moest brengen. Maar hij kwam met een steeds groter aanzetten. Waar ik hem nu mee penetreer tijdens het zuigen is een 80/60 stompkaars eerst dacht ik dat past nooit maar hij ging er toch echt in. Als ik hem er na afloop uit haal is zijn gat gewoon mega uitgerekt,. Nu we zo een paar maanden bezig zijn begin ik toch te twijfelen, ik vind het heerlijk die mega porties warme zaad die ik mag slikken maar is dit eigenlijk wel gezonde seks. Ik wil hem zijn genot niet ontnemen maar vraag mij wel stiekem af of het niet ziek is op deze manier.
Rrriiight....
Waarom heb ik dit gelezen...
Bij die beschrijving van 'al dat lekkere warme zaad' word ik beetje misselijk.

Doe vooral waar jullie zin in hebben en laat je niet weerhouden door wat iemand anders er van vindt
Vrouwen zijn minder gevaarlijk met chocola in hun mond
Ga toch weg, vieze kerel.
Goor
we weten het nu wel ....

slotje
Zaad slikken is niet ziek, anale penetratie bij een man ook niet. Zelfs niet met grote voorwerpen.

Wat wel "ziek" is (in de zin van gevaarlijk) is het gebruik van een kaars. Die kan zomaar afbreken en dan kan je samen naar de eerste hulp....

Tip: koop speeltjes die daarvoor gemaakt zijn.

Veel plezier daarmee!
Het is hier niet viezeverhalen.nl of zo. ga lekker ergens anders over je fantasieën schrijven, kerel.
Nou ik denk dat je wel op de juiste plek bent hier. Er zijn hier tientallen vrouwen die hun partner penetreren, maar niet alleen met kaarsen hoor. Dat vind ik zo fantasieloos! Vind ik echt een truttig ouderwets gedoe. Ik gebruik tegenwoordig ook huishoudelijke artikelen, zoals een strijkbout of een blender. Als die aanstaan gaan we helemaal los met zijn tweeen en de klodders sperma die het oplevert, dat scheelt weer in de aanschaf van behangerslijm bij onze verbouwing. Twee vliegen in een klap!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Naara schreef op 11 oktober 2013 @ 15:44:

Zaad slikken is niet ziek, anale penetratie bij een man ook niet. Zelfs niet met grote voorwerpen.

Wat wel "ziek" is (in de zin van gevaarlijk) is het gebruik van een kaars. Die kan zomaar afbreken en dan kan je samen naar de eerste hulp....

Tip: koop speeltjes die daarvoor gemaakt zijn.

Veel plezier daarmee!
quote:EvyBlissy schreef op 11 oktober 2013 @ 15:44:

Nou ik denk dat je wel op de juiste plek bent hier. Er zijn hier tientallen vrouwen die hun partner penetreren, maar niet alleen met kaarsen hoor. Dat vind ik zo fantasieloos! Vind ik echt een truttig ouderwets gedoe. Ik gebruik tegenwoordig ook huishoudelijke artikelen, zoals een strijkbout of een blender. Als die aanstaan gaan we helemaal los met zijn tweeen en de klodders sperma die het oplevert, dat scheelt weer in de aanschaf van behangerslijm bij onze verbouwing. Twee vliegen in een klap!
Overigens zijn er nog veel meer verschillende kaarsen aan te schaffen hoor, voor een verassing voor tussendoor zou ik bijvoorbeeld eens de 150/80 nemen, in zilver! Met 67 branduren! Wat fantastisch!

http://www.vankaarstotser ... bolsius-stompkaarsen.html
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Die blender is een goeie tip! Multitasking!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zullen ze op de spoedeisend hulp vast een giller vinden.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Waarom geen kaarsenstandaard? Voor drie kaarsen?
dubbel
Melissanumberofthebeast,
Ik krijg hier toch een beetje ongemakkelijke kriebel billen van als ik het lees
Steek je de kaars ook aan eigenlijk? Is ook spannend, brandgevaar.
Jammer dat er geen serieuze reactie komt tot nu toe. Hoezo vieze kerel roelfien. in mijn verhaal komt toch duidelijk naar voren dat ik een vrouw ben? Dus nogmaals is dit zieke seks of normale beetje vreemde seks. Het levert voor mij veel zaad op(waar ik dol op ben) en voor hem ultieme genot, allemaal voordelen dus. Maar ik begin mij er wat onprettig bij te voelen helemaal na deze rare reacties.
Je kan beter pinokkio neuken, dan heb je ten minste nog wat aan dat liegen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Je kunt dat zaad ook uitsmeren in je haar. Erg goed maskertje met als die proteinen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:melissa666 schreef op 11 oktober 2013 @ 15:54:

Jammer dat er geen serieuze reactie komt tot nu toe. Hoezo vieze kerel roelfien. in mijn verhaal komt toch duidelijk naar voren dat ik een vrouw ben? Dus nogmaals is dit zieke seks of normale beetje vreemde seks. Het levert voor mij veel zaad op(waar ik dol op ben) en voor hem ultieme genot, allemaal voordelen dus. Maar ik begin mij er wat onprettig bij te voelen helemaal na deze rare reacties.Nee hoor.
quote:melissa666 schreef op 11 oktober 2013 @ 15:54:

Jammer dat er geen serieuze reactie komt tot nu toe. Hoezo vieze kerel roelfien. in mijn verhaal komt toch duidelijk naar voren dat ik een vrouw ben? Dus nogmaals is dit zieke seks of normale beetje vreemde seks. Het levert voor mij veel zaad op(waar ik dol op ben) en voor hem ultieme genot, allemaal voordelen dus. Maar ik begin mij er wat onprettig bij te voelen helemaal na deze rare reacties.In mijn ogen ben je ziek bezig..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven