One night stand?
maandag 7 oktober 2013 om 20:56
Ik moet echt even advies hebben hierin.
Een poosje geleden heb ik een leuke man ontmoet.
Helaas hebben onze families wel een verleden, maar los daarvan zijn we enorm tot elkaar aangetrokken.
Ik ben single en hij is getrouwd helaas.
Hij heeft niet onder stoelen of banken gestoken dat hij seks met me wil en ik vind hem ook wel heel aantrekkelijk.
Maar ik wil geen relatie opbreken en ben zelf ook niet op zoek naar een relatie.
Hij wil ook niet bij zijn vrouw weg, hij vind me gewoon mooi zegt hij en wil met me naar bed.
Eigenlijk wil ik wel, maar ik wil geen shit daarna.
Wat is wijsheid hierin?
Een poosje geleden heb ik een leuke man ontmoet.
Helaas hebben onze families wel een verleden, maar los daarvan zijn we enorm tot elkaar aangetrokken.
Ik ben single en hij is getrouwd helaas.
Hij heeft niet onder stoelen of banken gestoken dat hij seks met me wil en ik vind hem ook wel heel aantrekkelijk.
Maar ik wil geen relatie opbreken en ben zelf ook niet op zoek naar een relatie.
Hij wil ook niet bij zijn vrouw weg, hij vind me gewoon mooi zegt hij en wil met me naar bed.
Eigenlijk wil ik wel, maar ik wil geen shit daarna.
Wat is wijsheid hierin?
zaterdag 12 oktober 2013 om 17:43