Gezondheid alle pijlers

Iemand tip tegen winderigheid (PMS)

12-10-2013 17:36 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een week ben ik pas klaar met de pilstrip, maar nu begint die PMS weer.

Wat doen jullie tegen die enorme winderigheid?

Welke soort thee?

(Ik nam altijd heel veel jus d órange uit pak, maar dat vond mijn dietiste niet zo 'n strak plan.)
Rennies tegen flatulentie.
Heeft dat iets met pms te maken dan? Ik eet gewoon geen uien, scheelt ook een hoop geflatuleer.
Nooit gehoord dat je gassig wordt van je menstruatiecyclus.
quote:Cateautje schreef op 12 oktober 2013 @ 17:52:

Rennies tegen flatulentie.Dat is een goed idee. Dankjewel.
Ik heb t ook, maar ik doe er niets tegen ik ga gewoon ongegeneerd zitten toeteren hoor. Lucht hartstikke op. Vriend is o zo blij met me
Ik heb t ook. Lastig maar door sommige voedingsmiddelen te laten staan wordt t wel minder. Je kan zelf t beste uitzoeken waar jij t sterkst op reageerd.
Been there, done that, got the T-shirt.
Venkelthee, en van die yoghurt met gezonde bacterien
Ik heb wel altijd een hele opgezette buik voor ik ongesteld word. En het kan best zijn dat ik dan ook meer flatuleer (mooi woord ) nooit zo bij stilgestaan eigenlijk!

Thuis laat ik het gewoon lekker gaan. Soms helpt het bij mij om mijn buik te masseren als ik op de wc zit.
Koolzuur
quote:lilyrose2012 schreef op 12 oktober 2013 @ 20:38:

KoolzuurDat lijkt me juist helemaal niet werken .
Flatuleer je minder als je veel boert?
Minder je koolhydraat inname en je zal merken dat je buik minder opgezet is en je minder winderig bent.
Weet je zeker dat het PMS is? Normaal gesproken heb je geen menstruatie als je de pil slikt, alleen een onttrekkingsbloeding. En dus ook geen hormoonschommelingen zoals zonder de pil en dus geen PMS.

Juist als je de pil slikt heb je elke dag precies dezelfde hoeveelheid hormonen in je bloed.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Premenstrueel_syndroom
quote:boerderijgeit028 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 18:28 Ik heb t ook, maar ik doe er niets tegen ik ga gewoon ongegeneerd zitten toeteren hoor. Lucht hartstikke op. Vriend is o zo blij met meWhaha goed te lezen dat ik niet de enige ben :-)
Life is a fairytale told by an idiot
Single-lady Ze kunnen veel zeggen maar ik had super last van pms toen ik de pil slikte. Ik snap niet hoe het kan maar t was wel zo.
Been there, done that, got the T-shirt.
Hier ook pil en pms hoor.
Boeren....

Een boer is een scheet die de weg niet vindt naar je reet!

Sorry
Daar lachte ik op mn 8ste nog om.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven