Mode & Beauty alle pijlers

De sjaal Klit

18-10-2013 11:28 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
nee geen warmertje voor daar beneden, hij is er weer... de MEGA klit veroorzaakt door het dragen van een sjaal, niet weg te krijgen met simpele conditioner, enige wat rest is pijnlijk uitkammen, elke dag weer... Haat... wie heeft hem ook?
Ja, maar als iets mij een sjaaklit oplevert dan gaat dat iets direct de deur uit. Niet alle sjaals geven die klit.

Dus, brei een nieuwe lekkere sjaal.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En ik heb die klitten ook zonder sjaal. Wat doe ik dan de deur uit?
Nee, nog nooit gehad. En ik had tot een paar weken geleden haar tot op mijn kont.

Andere sjaal zoeken denk ik.
Ik dacht serieus dat er weer iets raars was uitgevonden op sex gebied.
Ik moest het toch een paar keer lezen raar geschreven.

Maar nee ik heb nooit een klit van een sjaal?
quote:Lebowski schreef op 18 oktober 2013 @ 11:34:

En ik heb die klitten ook zonder sjaal. Wat doe ik dan de deur uit?Kraag, col, de zaken die die klit veroorzaken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja! Heb ik ook altijd!!! Vooral als het kouder wordt, drogere lucht oid? Heb t ook als ik thuis ben zonder col of sjaal. Erg vervelend. Klein vlechtje van je onderste haar maken wil nog wel eens helpen, maar bij mij eigenlijk niet.
huh, ik heb lang haar, maar er nog nooit van gehoord.

Vaker borstellen (ik borstel mijn haar de hele dag door; borstel in mijn tas, borstel in mijn werkbureaula, thuis heb ik boven een borstel liggen en beneden etc).
Zulke haarklitten krijg je heel makkelijk uitgekamd met droogshampoo. Op het haar spuiten, even wachten en dan uitborstelen.

Ik geloofde het eerst ook niet maar het werkt bij mij en mijn kinderen iig wel. Toen mijn kind in het ziekenhuis lag en ondanks het continue invlechten het haar op achterhoofd steeds 1 grote haarklit werd (door het in bed liggen), was dit de oplossing om het makkelijk en pijnloos uit te kammen.
Die sjaal niet meer dragen ten eerste en de klitten in je haar heel voorzichtig uitkammen.
Mega klit????

Oooooooooooo wacht een klit in je haar!
Ik heb t echt met alle sjaals(en ik heb er veul), heb t niet altijd gehad sinds een paar jaar.

Die droogshampoo tip ga ik proberen!
Ik heb het ook heel erg. Het onderste haar in mijn nek is een vaag afgeknapt plukje. Ik heb ook altijd kettingklitten. Het haar draait dan helemaal om de ketting heen en dat moet ik er dan uittrekken of knippen. Ik draag dus geen ketting meer..

De truc met droogshampoo werkt inderdaad!
Ik heb daar ook wel eens last van. Maar als ik mn haar vast doe heb ik er geen last van. Alleen bij een lage staart wil het nog wel eens klitten. Niet elke sjaal levert klitten op.
quote:Lebowski schreef op 18 oktober 2013 @ 11:34:

En ik heb die klitten ook zonder sjaal. Wat doe ik dan de deur uit?Je hoofd
quote:Zusenzoo schreef op 18 oktober 2013 @ 11:41:

Ik dacht serieus dat er weer iets raars was uitgevonden op sex gebied.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Overigens heb ik ook veel klitten maar draag ik geen sjaals en geen kragen.

En nu heb ik ook nog eens luizen opgelopen op school Elke dag met zo'n luizenkam door mijn haar dus. Overigens heb ik daarvoor nu het ritueel om eerst palmolive anti-klit spoeling erin te smeren, dan door te kammen met een grove kam.

Daarna de iets fijnere kant van de kam en tenslotte de luizenkam.

Op die manier hoef ik niet constant alle haren uit mijn hoofd te trekken voor mijn gevoel..
quote:Tomatensoep schreef op 19 oktober 2013 @ 15:02:

[...]

Je hoofd Jij dan ook ben je ook in één keer van je luizen af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven