Niet te vreten!
vrijdag 18 oktober 2013 om 22:16
vrijdag 18 oktober 2013 om 22:19
Doperwten zelfs als klein meisje was dat een van de weinige dingen die ik echt niet at. Hache vind ik ook zo smerig, vind het veel te glibberig.
En geen avond eten, maar gedroogd fruit zoals dadels en vijgen gruwel ik echt van. Mijn vriend is er gek op en ik moet het vaker van hem proberen, maar krijg het echt niet weg.
En geen avond eten, maar gedroogd fruit zoals dadels en vijgen gruwel ik echt van. Mijn vriend is er gek op en ik moet het vaker van hem proberen, maar krijg het echt niet weg.
vrijdag 18 oktober 2013 om 22:24
Pap, wat voor pap dan ook, havermout, griesmeel, rijst, brinta, getverdegetver. Magere zuivel idem, melk weiger ik al vanaf mijn 1 e. Verder lust ik bijna alles, als het maar goed is klaargemaakt en niet uit pakjes komt of kant en klaar uit de winkel. O ja, koekjes, kaakjes, pepernoten en speculaas krijg ik ook niet weg.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 18 oktober 2013 om 22:28
Vroeger maakte mijn moeder wel eens kapucijners met uitgebakken vet spek en dan moest ik van mijn vader een grote lepel van dat vet over de capucijners. Nog erger was de reuzel die ook wel eens bij de capucijners werd gemaakt, mijn god: dat soort dingen eet je toch niet?
Maar bij ons moest het bordje leeg, hoe lang het ook duurde...Trauma's...
Maar bij ons moest het bordje leeg, hoe lang het ook duurde...Trauma's...
vrijdag 18 oktober 2013 om 22:28
Spruitjes, witlof, koffie (tenzij met een schep Nutella erdoor), Hollandse kaas en dan niet gesmolten maar op een boterham.
Het meeste vlees (gelukkig ben ik vegetarier).
Insecten (gelukkig erg onHollands + ik ben nog steeds vegetarier).
Verder vreet ik best veel, ook met dank aan een erg slechte smaak (letterlijk, ik kan niet ruiken, dus mijn smaak is ook nogal beroerd. Soms best handig.)
Het meeste vlees (gelukkig ben ik vegetarier).
Insecten (gelukkig erg onHollands + ik ben nog steeds vegetarier).
Verder vreet ik best veel, ook met dank aan een erg slechte smaak (letterlijk, ik kan niet ruiken, dus mijn smaak is ook nogal beroerd. Soms best handig.)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 18 oktober 2013 om 22:30
Lever! Wel smeerleverworst en sommige paté, maar gewoon lever is echt te smerig.
Verder gelukkig alles en lever zetten mensen niet snel voor. Ben dus nog nooit tegen dat probleem opgelopen. We moesten alleen vroeger thuis alles eten. Dus ook lever, yuck! Tot duidelijk werd dat ik dat echt niet lust. Ga het ook nooit meer proberen!
Verder gelukkig alles en lever zetten mensen niet snel voor. Ben dus nog nooit tegen dat probleem opgelopen. We moesten alleen vroeger thuis alles eten. Dus ook lever, yuck! Tot duidelijk werd dat ik dat echt niet lust. Ga het ook nooit meer proberen!
vrijdag 18 oktober 2013 om 22:30
vrijdag 18 oktober 2013 om 22:32
quote:roodpaars schreef op 18 oktober 2013 @ 22:28:Maar bij ons moest het bordje leeg, hoe lang het ook duurde...Trauma's...Wij hoefden gelukkig maar een paar hapjes van wat we echt smerig vonden. En dan nam ik die paar tuinbonen (Tuinbonen! Vergeten! Heel erg vies!, vooral die uit onze moestuin, dus veel te groot geworden, want waarom klein en volgens sommigen lekker oogsten?), deed daar heel veel aardappelen bij, nog meer jus en ook nog een halve pot mosterd. En dan nog proefde je die krengen! Mijn broer was eigenlijk veel slimmer. Die at ze heel snel, maar puur op. Hup, hap, klaar en dan had ik mijn 1e hap van die bende die ik ervan gemaakt had pas genomen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.