Rare combinaties met eten?!
vrijdag 18 oktober 2013 om 11:58
Hallo iedereen, wat vind jij nou heel erg lekker en andere buitenstaanders verafschuwen het dat jij dat lekker vind? Bijvoorbeeld; chocolade pasta met een plakje kaas?! Of eeeehh.. ja vul het zelf maar in! Gaarne met met recept, ik ben wel zo'n lekkerbek om "gekke" dingen uit te proberen, niks is gek hier en laat elkaar in de waarde!
vrijdag 18 oktober 2013 om 21:49
zaterdag 19 oktober 2013 om 00:03
zaterdag 19 oktober 2013 om 10:21
quote:atjuuh schreef op 18 oktober 2013 @ 23:11:
Naturel chips met ketchup
Blokjes oude kaas met vijgencompote
In de zomer watermeloen met feta
Rauwe bloemkoolroosjes met cocktailsaus
Deze vind ik eigenlijk alle vier niet raar.
Kaas met vijgen is zelfs een bekende combi, die je ook vaak op een kaasplankje ziet.
Naturel chips met ketchup
Blokjes oude kaas met vijgencompote
In de zomer watermeloen met feta
Rauwe bloemkoolroosjes met cocktailsaus
Deze vind ik eigenlijk alle vier niet raar.
Kaas met vijgen is zelfs een bekende combi, die je ook vaak op een kaasplankje ziet.
zaterdag 19 oktober 2013 om 10:37
quote:mango82 schreef op 18 oktober 2013 @ 12:46:
Boontjes met aardappelen, jus en mayonaise en dat alles lekker door elkaar geprakt. :-)Tip voor hierbij, als je een uitje fruit en dan afblust met een kopje ketjap manis, kopje bouillion, kopje curry gewurz en 2 kopjes water en daar kippepotn in laat garen. Dan heb je een heerlijke jus die met de (gebakken) aardappeltjes, boontjes en mayo echt HEERLIJK zijn ...... Smakelijk!!
Boontjes met aardappelen, jus en mayonaise en dat alles lekker door elkaar geprakt. :-)Tip voor hierbij, als je een uitje fruit en dan afblust met een kopje ketjap manis, kopje bouillion, kopje curry gewurz en 2 kopjes water en daar kippepotn in laat garen. Dan heb je een heerlijke jus die met de (gebakken) aardappeltjes, boontjes en mayo echt HEERLIJK zijn ...... Smakelijk!!
zaterdag 19 oktober 2013 om 10:41
zaterdag 19 oktober 2013 om 12:29
zaterdag 19 oktober 2013 om 12:43
Ik vind de combi's hier ook niet zo raar.
Rode kool met mayo ken ik niet, maar kan me voorstellen dat het lekker is!
Kaas kan zowat bij alles, ook bij fruit erg lekker (standaard kaasplankje heeft druiven, vijgen, stroop, noten, ananaskaas etc).
Maar ik ben een fusion koker. Basimoco op gebakken ei, sambal en azijn in de stamppot, chukuwakamee in de ceaserssalade..... Ik kijk wat er in de koelkast staat en gebruik dat door veel te ruiken en proeven. Heb ooit weleens een bord weg moeten kieperen. Bah. Ready to wok noodles. Dat gaat echt nergens bij. Dan rooster ik nog liever een boterham voor bij de saus. Beetje knoflook erop, kruiden, in de oven en past overal bij.
Rode kool met mayo ken ik niet, maar kan me voorstellen dat het lekker is!
Kaas kan zowat bij alles, ook bij fruit erg lekker (standaard kaasplankje heeft druiven, vijgen, stroop, noten, ananaskaas etc).
Maar ik ben een fusion koker. Basimoco op gebakken ei, sambal en azijn in de stamppot, chukuwakamee in de ceaserssalade..... Ik kijk wat er in de koelkast staat en gebruik dat door veel te ruiken en proeven. Heb ooit weleens een bord weg moeten kieperen. Bah. Ready to wok noodles. Dat gaat echt nergens bij. Dan rooster ik nog liever een boterham voor bij de saus. Beetje knoflook erop, kruiden, in de oven en past overal bij.