TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
zo, ik heb even mijn laptop opgestart. Gaat een stuk sneller, want er wordt hier al wat afgepost haha.

Ik snap nu de DDO, vind hem wel mooi bedacht Mijn volgende DDO is dan 18 november volgens de kalender.
Haha, dat kan inderdaad ook! Ik heb je DDO toegevoegd Tijgerprintje! Ik ben heel benieuwd, ik hoop zo dat je morgen positief test! Op welke dag in je cyclus zit je nu? Heeft je menstruatie al eens eerder wat langer (net als nu) op zich laten wachten? Verdacht hoor...
Hopelijk nog plek voor mij?? Ik ben hier vabaf dag 1 van het topic. Leuk om met dit vaste clubjr het overzicht te houden hihi.

Mijn vruchtbare dsgen beginnen fonderdag vermoedelijk. Nu op dag 16.

Wij zijn bezig vanaf mei 2013, ben bijna 24 (over 1, 5 week) en nu in ronde 5. Het is ons eerste kindje
@Groenegeitensok: Ik ga 'm aanpassen!
@Suikerklontje: Ook jij bent toegevoegd aan de tabel!
Ik onthoud vanaf nu wel heel goed de wachtwoorden, telkens uit- en opnieuw inloggen
@ liesje, kun je niet gewoon twee pagina's naast elkaar openen en dan twee keer inloggen. Dan kun je gewoon tussen de pagina's switchen
Heeft forestfruit ons nog niet gevonden? Zij hoort er ook bij!
Het is echt zo'n lamme zondag, nadenken lukt me blijkbaar niet meer Haha, thanks voor de tip Groenegeitensok!
Behalve dat het dus niet werkt... Bovenstaande post had ik gepost in het tabblad waarin ik mijn eigen account open had staan. Maar blijkbaar log ik dan in beide tabbladen opnieuw uit...
haha, wat stom. Dan zit er niks anders op als iedere keer in- en uitloggen
Hoor ik er ook nog bij!!? ;)

Suikerklontje leuk je weer te horen!!!

Marlou, 23, Mei 2013, 1e kindje, wat is ddo?
lovee
@Jemida: Forestfruit hoort er zeker bij! Ik heb haar naam al in de tabel toegevoegd.

@Groenegeitensok: Ach ja, zo erg is dat ook weer niet. Voordeel is wel dat ik mijn wachtwoord nu niet meer zo snel vergeet

@Marlou: Ik voeg je toe aan de tabel! DDO staat voor Dag Des Oordeels (oftewel je NOD).
Thnx!! Wat super dit.. Aah.. mijn DDO is dan morgen ;) maar laten we maar ff voor volgende maand afwachten voor je blijft aanpassen!
lovee
Mijn mbd is 15-11 en ik ben sinds juni 2013 gestopt met nuvaring. Even voor de tabel.

Echt leuk dat we nu een vast clubje hebben!

Haha liesje, lekker dat inloggen elke keer.
@Mar-lou: Heb het gewoon aangepast hoor! Wachten we met zijn allen met je mee...

@Jemida: Aangepast! Vind het ook echt leuk, gezellig clubje zo!
Wat leuk!! En ik sta er al tussen zie ik

Leeftijd:32

1e kindje

Mijn nod is 21-10 (heb al iets spotting gehad)

bijzonderheden: factor v leiden, 2 miskramen gehad (al weet ik niet of dat laatste er ook bij hoort, bij bijzonderheden)

21-6-12 begonnen met onze wens.

Wat gezellig dames!
anoniem_184401 wijzigde dit bericht op 20-10-2013 18:12
Reden: Begin datum toegevoegd
% gewijzigd
Lieff dat jullie aan mij gedacht hebben
Jeej je hebt ons gevonden! Natuurlijk denken we aan jou! Ik miste je al.

We hebben dus 2 meiden die snel mbd hebben. Duimen met z'n allen dus!
Jeej, Forestfruit ik heb de tabel aangevuld!

Ik ben zo benieuwd wanneer we de eerste cheerleaders in onze tabel hebben Misschien morgen wel al, ik vind het spannend bij Tijgerprintje!
@Forestfruit: Ik heb de informatie over de twee miskramen opgenomen in de tabel. Als je dat toch liever niet hebt, dan hoor ik het wel
Vind het zo lief dat ik mee mag schrijven Liesje!
Cupcake ook voor jou logisch dat je meeschrijft! Je bent ook een die-hard van t wachtbankje-topic.

Iemand nog wat vernomen van Lotus? Ze testte eerst positief en daarna negatief.
Nee, niks meer van gehoord.

Met man overlegd: nog even geen ovutesten ondanks de mooie aanbieding. Morgen leuk dagje voor de boeg, lang leven de schoolvakantie.

Mijn menstr. is nu bijna afgelopen dus, let de gamez begin!!
Hallo allemaal!

Ik lees sinds twee weken met jullie mee, heb nog niks geschreven omdat wij pas met de eerste ronde bezig waren en ik jullie daar nog niet mee lastig wilde vallen ;) Maar wat vónd ik die twee weken lang duren en het Wachtbankjestopic heeft me daar wel een beetje doorheen gesleept. Zou het dus leuk vinden om mee te schrijven met dit topic.

Is er nog een plekje over?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven