Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Hé Romi! Al terug uit Zwitserland? Zal wel een flink (en lang) feestje geworden zijn daar!? Wel al een beetje bijgekomen?

Verder is het hier ineens wel heeeeeeeel rustig zeg.

Ga even voetbal kijken.
Hé Aruba, wat lief. uhm....volgens mij 23-6, maar dat moet ik straks even nakijken. Als het anders is, laat ik het morgen weten.

En wat zag ik? Genomineerd voor forummer v.d. maand? Zal meteen even gaan stemmen voor je!

Jij toevallig alweer aan het proberen of eventjes rust?
Hoi vriendinnetjes, ik ben terug van een koude en warme kampeersessie. Eerst vrijdags erg koud, ook 's nachts, verschikkelijk. Zaterdag bij vlagen erg warm zondag veel wind gehad, maar lekker weer. Het was erg gezellig

@ Romi, wat leuk dat je naar Bern was. Wij keken op groot scherm op de camping, ook altijd geslaagd.
...
@Lisa, ja klopt Zwaluwhoeve. Viel bijna in slaap in dat bad met die sterrenhemel. Niet normaal joh

En mag je niet mee met Lisaman?? Ben je trouwens niet de enige vrouw hoor, waren bijna geen vrouwen te bekennen. Maar wij zijn met veel stellen geweest die elkaar via de voetbal kennen. Zijn 2 jaar geleden ook met zijn allen in Stuttgart geweest. Echt zo onwijs leuk!!!

@Mogalie, ja alweer terug. Donderdag heen, vandaag terug.
Romi, dat is inderdaad raar van dat boek... Misschien even een belletje plegen!

Ik had het hele weekend geen internet... Dan merk je pas hoevaak je eigenlijk even snel op internet kijkt!

Fijne week iedereen!
En de werkweek is weer begonnen!

Zwaluwhoeve ben ik nog nooit geweest. Maar iemand al eens in Elysium geweest? Kan me niet voorstellen dat er een mooiere en grotere sauna is dan die! Echt zooooooooo relaxed. Maar wij gaan binnenkort ook de Zwaluwhoeve proberen.

@Lisa, ja, heb een NOD ja..... beetje eng! En nog maar 2,5 week voor jou. SPANNEND!!! Zit je dan net na je eisprong (uitgaande van 28 dagen)?

Sta je alweer in de schrijfmodus?

@Kaatje, welkom terug in de wereld van het wijde web

Ga maar eens doen alsof ik iets aan het doen ben
quote:mogalie schreef op 15 juni 2008 @ 20:47:

En wat zag ik? Genomineerd voor forummer v.d. maand? Zal meteen even gaan stemmen voor je!

Wat lief dat jullie op mij gestemd hebben. En lisa ook! Vind het helemaal leuk.

Yeah mogalie heeft een officiele nod op de 23ste en dat is al bijna!

Lisa, nog 2,5 week!

Mogalie, nee wij moeten nog wachten op de uitslag, vandaag ga ik weer bellen, hopelijk hebben ze iets.

Hoe gaat het met de rest van jullie meiden?
quote:Aruba schreef op 16 juni 2008 @ 08:48:

[...]

Mogalie, nee wij moeten nog wachten op de uitslag, vandaag ga ik weer bellen, hopelijk hebben ze iets.

Uitslag? Welke uitslag? Sorry, maar volgens mij heb ik even iets gemist..... Maar hoop wel voor je dat ze iets hebben(?)
Nou mijn 2e miskraam was geen normale zwangerschap. De placenta woekerde en ze dachten aan een mola zwangerschap. Allemaal heel vervelend want dan mag je minstens een half jaar niet zwanger raken want dan gaat het weer groeiene en moet je aan de chemo. Nou mola was het dus voorlopig niet maar misschien wel kanker. De kans is klein maar ze moesten het wel verder onderzoeken.
Hallo allemaal,

Ik ben weer boven water! Weliswaar nog een beetje moe van de concerten.

Bon Jovi was geweldig en zeker de sfeer na de 4-1!

Maar we algen ook pas om 5 uur in bed.

Zaterdag laat op en naar Guusje! Was ook geweldig. Pocaman is nu nog wel hees haha.

En gisteren naar mijn ouders en rustig aan gedaan, had ook een jetlag gevoel haha.

@ Mogalie: Fijn dat het goed is afgelopen en misschien is het raak?

@ JL nog gefeliciteerd met je man!

@ Romi: Het zal inderdaad super geweest zijn in Bern. Man wil graag naar Wenen mocht Nederland de finale spelen;-)

Ik heb het boek ook nog niet binnen, zal straks eens een mail sturen...
Aruba, sterkte meid. Zal voor je duimen!!!! En hoop echt voor je dat het niks is!

Poca, welkom terug!
@Poca en Lisa, ik heb de NCRV gebeld. Voicemail vertelde dat de afdeling op woensdagmiddag (????) dicht was en ik een bericht kon instpreken. Dat dus gedaan.

@Poca, Guus vind ik zó leuk! Hebben hem in de auto ook veel geluisterd, had 2 cdtjes op mijn nieuw gekochte Ipod gezet.
Romi, heb jij niet door dat het al woensdag is dan? Misschien een paar nachtjes overgeslagen in bern?
@ Romi: Je kunt nu al kaarten bestellen voor 2009 voor Guus.

@ aruba: Sterkte met alles!

Huh is het al woensdag, wat heeft Nederland tegen Roemenie gedaan dan?
Ik denk dat ze toch gaan winnen. Wat denk jij Pocahontas?
W
Ik heb gepooled 2-0 dus dat moeten ze gaan doen dan maar he haha
Sta je goed in de pool Pocahontas? Was is de hoofdprijs?

Justline: wat lief dat je ook op mij gestemt hebt . Hahahaha jouw vriend had zich dus bijna versproken. Maar hij heeft het dus uitzichzelf gelezen? Wauw, dan neemt hij het echt serieus, goed hoor.

Sorry, dat ik jullie topic vol aan het kalken ben. Aruba moet weer terug in haar hok. Foei.
@allemaal.. Heb al vakantie, maar ben nog niet weg. Donderdagnacht pas.. Verder geen nieuws..
@ Aruba: Haha...dit is gewoon je parttime hokje, ook gezellig!

Jaja...vriendlief had het boek al bijna uit toen ik hem uberhaupt had gezien...hij is erg enthousiast inderdaad. Een beetje té dus, aangezien hij met een bakkie op er té graag over wil praten (ach...schattig wel)

@ Poca: dan verander ik mijn uitkomst gewoon nu in 2-0, dan gebeurt het vast

Toedels!
anoniem_66477 wijzigde dit bericht op 16-06-2008 13:39
Reden: spelfaut
% gewijzigd
ga ik ook mee voor 2-0.

enne, aruba, je mag hier gewoon schrijven hoor. vind het wel gezellig.

krijg moman echt niet zover dat ie het boek gaat bekijken. ik heb het deze week nog geprobeerd, maar het zit er echt niet in...........

ga maar snel kaarten kopen voor guuske!

ga eens even kijken of mijn beoordeling (2de van de 3) goed is. Als deze goed is, moet ik iets heel geks doen om geen vast contract te krijgen.......

tot straks!
@ Aruba: Is meer voor de eer hoor die poulen haha. Inleg was 2,50 en de winnaar krijgt het totale inlegbedrag. Ik sta 7 de van de 24...

O ja en ik vind het ook leuk als je hier mee blijft kletsen!
quote:mogalie schreef op 16 juni 2008 @ 10:40:

Romi, heb jij niet door dat het al woensdag is dan? Misschien een paar nachtjes overgeslagen in bern?Heeel eventjes begon ik ineens te twijfelen toen ik dit las Ben gevoel voor tijd nogal kwijt..
Ik heb Nederland in de poule er laten uitvliegen (in alle 3 mijn poules...) Dat wordt dus geen winst dit jaar

We zijn nu druk met de zolder bezig. Stonden nog zo'n 20 verhuisdozen die nog opgeruimd moesten worden. Lijkt niet echt schot in te zitten..

Maar vriendje wil t wel graag opgeruimd hebben, want ja er moet wel een studeerkamer gaan komen als t allemaal beetje meezit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven