Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Ik zit nergens naast, heb geen conclusies getrokken. Ik denk dat jij mij niet zo goed snapt.

Maakt niet uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 22 oktober 2013 @ 21:42:

Ik zit nergens naast, heb geen conclusies getrokken. Ik denk dat jij mij niet zo goed snapt.

Maakt niet uit.

Da's toch leuk Snapten meer mensen elkaar maar wat minder

Dan gingen ze op onderzoek uit om te ontdekken....
Klopt Innote. Daarom heb ik ook geen mensen onder de negeer zitten!
quote:Rooss4 schreef op 22 oktober 2013 @ 21:42:

Maakt niet uit.Ik snap er niets van, maar ja heb een goed excuus: BlonT
A dirty mind is a joy forever
quote:Rooss4 schreef op 22 oktober 2013 @ 21:45:

Klopt Innote. Daarom heb ik ook geen mensen onder de negeer zitten! Soms is die optie gewoon nodig voor bepaalde personen die niet bezig zijn met interactie, maar met zichzelf ...
quote:innote schreef op 22 oktober 2013 @ 21:56:

[...]

Soms is die optie gewoon nodig voor bepaalde personen die niet bezig zijn met interactie, maar met zichzelf ...In gezelschap aan de ruk bedoel je?
Delen doe je samen
quote:Rooss4 schreef op 22 oktober 2013 @ 18:31:

[...]

Och, ik houd de cm er niet bij maar ik ken wel het verschil tussen groot en heeeel groot. En al was het geen 20cm dan kan het nog wel zo voelen toch?

Ach.. en of ik nou 18 cm in mijn strotje probeer te duwen of 20, het blijft een klusje.

Waar zijn jouw engels naartoe gevlogen?

Mja, maar dan in een breder kader, waarom dan die paar cm er bij op jokken?

Geen idee, naar heter oorden ofzo.
quote:dymo9 schreef op 22 oktober 2013 @ 20:35:

Over waarom mannen deepthroaten lekker vinden, mijn vorige seksvriendje vond het heel geil om de geluiden te horen die hoorden bij mijn pogingen om hem in mijn keel te nemen, dat gegorgel zeg maar. Ben wel nieuwsgierig of dat andere mannen ook zo opwindt?Jep, inclusief de uitgelopen mascara enzo. Hoe meer tranen, hoe leuker. Maar ja, oefening baart kunst, dus minder tranen. Dus maar beperkt in het repertoire. Want hoe geil hij daar van wordt, word ik daar weer geil van
quote:jaakds schreef op 22 oktober 2013 @ 20:41:

[...]

Dan moeten we misschien eens een date regelen. Ik heb een tong van 20 cm waarmee ik je lekker kan deep kutten. Hm, hoewel ik absoluut een zwak heb voor recalcitrante, ietwat botte mannen, heb ik echter niks met 20cm tong in mijn kut. Sorry.
quote:SweetInez schreef op 22 oktober 2013 @ 22:05:

[...]

Hm, hoewel ik absoluut een zwak heb voor recalcitrante, ietwat botte mannen, heb ik echter niks met 20cm tong in mijn kut. Sorry.Soort van supraglottale baarmoedermondstimulatie??

[...]

Hm, hoewel ik absoluut een zwak heb voor recalcitrante, ietwat botte mannen, heb ik echter niks met 20cm tong in mijn kut. Sorry.

Ik wil dit niet visualiseren

Pfffff..... net zoiets als die roze olifant.
quote:innote schreef op 22 oktober 2013 @ 22:10:

[...]

Soort van supraglottale baarmoedermondstimulatie??

Zoiets. Alsof dat gat het belangrijkste is. Die mannen hebben het duidelijk niet begrepen...

Kan je het zien dat je iemand geblokkeerd hebt? En kan je dat ook weer deblokkeren? Ik geloof dat ik per ongeluk Dymo geblokkeerd heb op mijn ipad
quote:SweetInez schreef op 22 oktober 2013 @ 22:14:

[...]

Zoiets. Alsof dat gat het belangrijkste is. Die mannen hebben het duidelijk niet begrepen...

Kan je het zien dat je iemand geblokkeerd hebt? En kan je dat ook weer deblokkeren? Ik geloof dat ik per ongeluk Dymo geblokkeerd heb op mijn ipad Je hebt instructies ontvangen
quote:DolceStrega schreef op 22 oktober 2013 @ 22:14:

[...]

Pfffff..... net zoiets als die roze olifant.

Nou ja zeg! Mijn kut is nog wel de allermooiste! Zeggen ze.

Bah, wat een stom woord eigenlijk, kut. Heb ik teveel negatief gebruikt om het nog voor zoiets leuks te gebruiken..
quote:SweetInez schreef op 22 oktober 2013 @ 22:16:

[...]

Nou ja zeg! Mijn kut is nog wel de allermooiste! Zeggen ze.

Bah, wat een stom woord eigenlijk, kut. Heb ik teveel negatief gebruikt om het nog voor zoiets leuks te gebruiken..Die kut is niet het probleem Ien, wel die ellenlange tong
quote:DolceStrega schreef op 22 oktober 2013 @ 22:18:

[...]

Die kut is niet het probleem Ien, wel die ellenlange tong Oooooh, maar die is in werkelijkheid vast maar een cm of 12
quote:SweetInez schreef op 22 oktober 2013 @ 22:20:

[...]

Oooooh, maar die is in werkelijkheid vast maar een cm of 12 Wel geschoren? Sommige hebben naast haar op de tandjes ook haar op de tong
Delen doe je samen
quote:SweetInez schreef op 22 oktober 2013 @ 22:20:

[...]

Oooooh, maar die is in werkelijkheid vast maar een cm of 12 Als zijn neus dan maar niet groeit, die zou dan zo in de weg zitten
quote:innote schreef op 22 oktober 2013 @ 21:22:

Oow misschien moet ik het even melden: Jaakds spaar je de moeite om op me te reageren, je staat op negeer.

Dat maakt het leven stukken mooier! En het forummen ook zeker 10x leuker Prima. Komen er alvast geen idiote opmerkingen van jouw kant meer :-)

[...]

Hm, hoewel ik absoluut een zwak heb voor recalcitrante, ietwat botte mannen, heb ik echter niks met 20cm tong in mijn kut. Sorry.Het is misschien ook niet echt 20 cm, maar op enkele cm gaan we niet kijken. Af en toe wat opscheppen, da's niet zo erg.
quote:jaakds schreef op 22 oktober 2013 @ 22:40:

[...]

Het is misschien ook niet echt 20 cm, maar op enkele cm gaan we niet kijken. Af en toe wat opscheppen, da's niet zo erg.

Ach, over die paar cm doe ik ook niet moeilijk hoor. Maar die tong in mijn kut he. Daar word ik niet warm van.
Het geeft veel rust, die optie negeren als je hem juist gebruikt.
Vast, maar in je eentje zitten kletsen is niet zo gezellig.

Je kunt dingen ook gewoon overslaan of gewoon ergens niks van vinden. Kan allemaal.
quote:SweetInez schreef op 22 oktober 2013 @ 22:43:

[...]

Ach, over die paar cm doe ik ook niet moeilijk hoor. Maar die tong in mijn kut he. Daar word ik niet warm van.

Die ene die dat ooit probeerde kreeg een "wa be je in godsnaam daar beneden aan het doen joh man!" blik.

Echt serieus. Wie heeft bedacht dat dat lekker is, een tong in je eeeh grot, gleuf, liefdesspleet? (durft geen kut meer te schrijven)
quote:Rooss4 schreef op 22 oktober 2013 @ 22:46:

[...]

Die ene die dat ooit probeerde kreeg een "wa be je in godsnaam daar beneden aan het doen joh man!" blik.

Echt serieus. Wie heeft bedacht dat dat lekker is, een tong in je eeeh grot, gleuf, liefdesspleet? (durft geen kut meer te schrijven)Misschien dezelfde oen die zijn "vriendin" verstikt met zijn lul. Schatteke, wil je me nog eens klaarkotsen aub? Moet kunnen he, in een wereld van extremen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven