Hondje overleden

17-10-2013 15:02 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Heel veel sterkte...
Bedankt allemaal.
Is geen best ras he. Koop volgende keer een kruising met dat ras of een sterker en gezonder ras.

Deze had een te groot hart, maar 85% heeft neurologische problemen als gevolg van een te kleine schedel in verhouding met herseninhoud.

Maar het zijn ontzettend aandoenlijke hondjes, echte doesjes om te zien met een heel hoog knuffelgehalte.

Wat zul je hem gaan missen...

Zoek veel afleiding, en op den duur weer kijken naar een ander hondje.
Gecondoleerd
Adem in, adem uit
Heel erg veel sterkte!!

Ik zit nu al met tranen aan mijn lieve hondje te denken die ik ook een half jaar geleden heb verloren was maar 2 jaar geworden vreselijk die ziektes..

ik kan nog steeds huilen als ik aan haar denk..

een schuldgevoel heb ik heel erg terwijl ik alles heb gedaan wat ik kon..

ik hoop dat het met de tijd slijt..
Heel veel sterkte Flashy... Wat ontzettend moeilijk voor je
Ach Flashy, een cavalier.........dan weet ik wat je meegemaakt hebt.

Mijn vorige hond was ook een cavalier. Nooit meer!

Nu heb ik een energieke volbloed bastaard.

(( Als je veel medicijnen over hebt, kun je overwegen die aan te bieden op de cavalierpage)).
Heel veel sterkte! 5 jaar is echt jong! Ik weet hoe je je voelt. Vorige week is onze hond doodgebeten door een andere hond. Die van ons zou volgende maand 7 zijn geworden. Het is iedere dag nog zo kaal en leeg. Geen vrolijk getippel meer, geen goedemorgen aai meer. Die van ons kon door het kattenluikje. Elke keer als ik het luikje hoor slaat m'n hart over. Maar helaas, hij is er niet meer......

Sterkte en een dikke knuffel!
Voor Mango82 ook een dikke

Verschrikkelijk om mee te maken. Brrrr.
Oh bah, Mango, wat afschuwelijk!! Ook jij veel sterkte!!
Flashy wat sneu, cavaliertjes zijn erg gezellige speelse beestjes. Zo zonde dat er zoveel kwalen ingefokt zijn. Sterkte.

En ook Mango sterkte, doodgebeten wat gruwelijk.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:mango82 schreef op 18 oktober 2013 @ 08:41:

Heel veel sterkte! 5 jaar is echt jong! Ik weet hoe je je voelt. Vorige week is onze hond doodgebeten door een andere hond. Die van ons zou volgende maand 7 zijn geworden. Het is iedere dag nog zo kaal en leeg. Geen vrolijk getippel meer, geen goedemorgen aai meer. Die van ons kon door het kattenluikje. Elke keer als ik het luikje hoor slaat m'n hart over. Maar helaas, hij is er niet meer......

Sterkte en een dikke knuffel!Tjezes, dat is eigenlijk nog erger. Dit is iets dat voorkomen had kunnen worden. Heel veel sterkte!
Bedankt. Ik wil het topic niet inpikken, want je hond verliezen is altijd vreselijk.

Onze jr is uit het niets aangevallen door een andere hond. Ze hebben met 4 volwassen mannen op die andere hond ingebeukt, maar hij liet niet meer los. 2 van de 4 mannen hebben zelfs hun hand gebroken. Ze hebben alles geprobeerd, maar die hond liet niet meer los. Onze hond is onderweg naar de dierenarts overleden. Het is gewoon heel raar dat hij er niet meer is! Zo'n vrolijk en rustig ( ja, een rustige Jack, ze bestaan ) We missen hem heel erg. Zo'n hondje krijgen we nooit meer. Ik wil ook voorlopig geen nieuwe. Hoe sta jij daar in, Flashy?
quote:mango82 schreef op 18 oktober 2013 @ 08:41:

Sterkte en een dikke knuffel!Oh dat is ook erg zeg. Wat gruwelijk. Sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mango82 schreef op 18 oktober 2013 @ 18:03:

Zo'n hondje krijgen we nooit meer.

Dat kun je van elke hond zeggen die je verliest. Maar een andere hond heeft weer andere charmes die jij niet had kunnen voorzien. Honden zijn heel gemakkelijk om van te houden.

Ik zelf kan niet zonder hond, zal altijd honden hebben. Honden hebben hun eigen plek in mijn leven en die plek kan niet opgevuld worden door iets of iemand anders. Want alleen een hond kan een hond zijn.
Oooww sterkte :( Wij hebben vorige week onze hond moeten laten inslapen, hij was al op leeftijd, maar toch.... Zit nu weer met tranen in de ogen. 5 jaar is natuurlijk veel te jong..... Maar hoe oud ze ook zijn, ze zijn nooit oud genoeg :(
rot voor je.
Bedankt allemaal.

Mango ook veel sterkte!

Ik wil in de toekomst wel graag weer een hond (partner ook). Maar niemand kan dit exemplaar natuurlijk vervangen. Eerst maar eens kijken zonder hond, het is geen wegwerp exemplaar.

Wel gaan we als we weer een hond nemen voor een ander ras.
Het is nu 14.05 uur.

Intussen zal de dierenarts nu bij een vriendin van mij zijn.

Haar hond heeft agressieve schildklierkanker en wordt nu ingeslapen.

Ik probeer er niet te veel aan te denken want ik weet hoe ze zich nu voelt.....

Dat komt allemaal te dichtbij.
Oh ik wens je ontzettend veel sterkte toe!!! En een dikke knuffel.

Het is zó moeilijk om je beestje, je maatje, kwijt te raken.

Sterkte!
Vandaag is het alweer een week geleden en kunnen wij de as ophalen. Het is erg stil in huis. Het grootste verdriet is nu over maar ik ben nog steeds niet gewend.
quote:Flashy schreef op 23 oktober 2013 @ 15:02:

Vandaag is het alweer een week geleden en kunnen wij de as ophalen. Het is erg stil in huis. Het grootste verdriet is nu over maar ik ben nog steeds niet gewend.

Zou je dan kunnen wennen hieraan?

Ik zou het niet kunnen.

Maak jezelf en een ander hondje gelukkig. Ga naar het asiel. Die leegte moet weer opgevuld worden.
Heel veel sterkte
You only live twice
Een dikke knuffel van mij. Wat een verdriet! Ik heb vorig jaar mijn hond moeten laten inslapen, en heb nu weer tranen in mijn ogen als ik eraan denk. Koester de mooie momenten en neem de tijd voor je verdriet.

Ik kan nog steeds geen andere hond op haar plek zien, vast ooit wel een keer. Maar dat is zo persoonlijk, voor veel mensen zal het ook weer juist wel werken.

Dikke knuffel en veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven