Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Alle reacties Link kopieren
@ Nouschi

Wij hopen het vandaag opgelost te hebben, dus je hoeft niets te doen.

quote:Nouschi schreef op 09 oktober 2013 @ 10:17:

Ik krijg nog steeds die script toestand n FF. Ik snap niks van wat odd job allemaal bedoelt en heb ook geen zin om van alles en nog wat toe te voegen.

Maar goed als ik niks doe gaat het vanzelf een keer over of niet?
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
@Marels

Dit is een bekend probleem. Dit is niet alleen bij jou zo maar bij alle forummers. We begrijpen dat het erg vervelend is dat het voor andere gebruikers onzichtbaar is dat jij al sinds januari 2008 actief bent op het Viva forum. Wij zijn helaas niet in staat jouw oude lidmaatschapstijd in je profiel te herstellen.

met vriendelijke groet,

CM Viva forum

quote:Marels schreef op 08 oktober 2013 @ 23:50:

En hoe kan het dat ik ineens pas 338 dagen lid ben???

Ik kom hier al jaaaaaren. Ik wil mn oude lidmaatschapstijd of hoe heet het terug!!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij mij werkt alles weer, fijn!
Ik word op mijn iPhone steeds uitgelogd op de mobiele site in Safari.

Vreselijk irritant!!!!
Bij mij is het forum mobiel ineens ontzettend graag.

Meer mensen die daar last van hebben?
quote:ModeratorViva schreef op 09 oktober 2013 @ 10:50:

@ Nouschi

Wij hopen het vandaag opgelost te hebben, dus je hoeft niets te doen.

[...]

Hij doet het weer, super!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
Het forum doet het weer!

@Oddjobx, ik zie geen blauwe letters.
@allen: De technische dienst is bezig met scannen. Dit betekent dat het forum af en toe wat kan haperen en er dus heel even uit kan liggen (maximaal een paar minuten).

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Ook maar even hier dan:

Mods, sinds gisteren vliegt Safari er steeds uit op mijn iPad als ik dit topic open op de laatste pagina:

Baby & Kinder kleertjes # 2

Kan het te maken hebben met een link die er geplakt is?

Met andere topics heb ik dit niet namelijk.
Beste Mods, ik kan nog steeds geen berichtjes verwijderen van de pagina "mijn gegevens'. Er zou naar gekeken worden, maar er is nog steeds niks veranderd.
Beste Single Lady,

We zijn hiermee nog steeds bezig. Als het goed is zijn de nare berichten inmiddels wel handmatig verwijderd.

Je hebt hierover ook mail van ons ontvangen.

Groeten

CM Viva forum

quote:single-lady schreef op 14 oktober 2013 @ 14:45:

Beste Mods, ik kan nog steeds geen berichtjes verwijderen van de pagina "mijn gegevens'. Er zou naar gekeken worden, maar er is nog steeds niks veranderd.

Ja ik heb er een mail over gehad op 8 oktober en de berichtjes zijn verwijderd. Maar het zou fijn zijn als er een permanente oplossing zou komen.
Ik vraag het nog maar een keer:

Wordt de app ook nog geoptimaliseerd voor iPhone 5?

M'n toetsenbord zweeft namelijk halverwege het beeld waardoor ik vaak de spatie 'mis' (omdat ie nu zo'n 3 km hoger zit dan normaal, zelfs nóg hoger zit dan in apps die nog niet geoptimaliseerd zijn voor iPhone 5)

Als ik te veeltekstheb getypt verdwijnt dat achter m'n toetsenbord, ik kan niet scrollen en dus niet zienwat ikjeb getypt.... Heel erg irritant!

(Sorry dus voor de typfouten en zo....

Ps: safarizouoplossing kunnen zijn, maar die logt me steeds uit en/of gooit me eraf...
Viva 400 stemmen lukt niet.

Op mijn mobiel en de PC 'schiet' de pagina weer terug naar het begin scherm. Wat doe ik fout?

Blijkbaar hebben meer mensen hier last van, zie (onderstaande) reactie van Gayle.

Hier hetzelfde hoor!

Je kunt dan wel onderaan de pagina lezen over die persoon maar nergens een button waar je ook daadwerkelijk je stem uit kunt brengen op die persoon.
anoniem_21806 wijzigde dit bericht op 17-10-2013 11:10
Reden: Onduidelijk getypt
% gewijzigd
quote:sinne1982 schreef op 17 oktober 2013 @ 11:07:

Viva 400 stemmen lukt niet.

Op mijn mobiel en de PC 'schiet' de pagina weer terug naar het begin scherm. Wat doe ik fout?

Blijkbaar hebben meer mensen hier last van, zie (onderstaande) reactie van Gayle.

Hier hetzelfde hoor!

Je kunt dan wel onderaan de pagina lezen over die persoon maar nergens een button waar je ook daadwerkelijk je stem uit kunt brengen op die persoon.Hier hetzelfde probleem. Wat gaat er mis?
Ik heb via ' mijn voorkeuren' aangegeven dat ik de zwangerenpijler niet wil zien

Toch blijf ik topics uit de pijler zien geheel rechts ( nieuwe topics) en bij actuele reacties

Naast deze ergenis is er volgens mij een bug, namelijk dit:

Als ik een link wil toevoegen heb ik in de copy een http... staan

Als ik dan de linkknop gebruik staat daar al http en moet ik die 4 letters dus weghalen
Je bent zelf een theepot
Hi @Sinne1982 @zoishet ,

Leuk dat jullie willen stemmen, en bedankt voor deze melding.

De technische dienst verwacht dit probleem aan het eind van de dag te hebben opgelost. Jullie kunnen dan weer stemmen. Mocht je toch nog problemen ervaren dan hoor ik het uiteraard graag.

Gr

CM Viva forum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2013 10:51
Reden: toch nog niet opgelost
% gewijzigd

In juli is er toch een testgroep gestart m.b.t. de IPad app? Is hier al meer over bekend, en is er een datum bekend wanneer deze app live gaat?
quote:Geroldine schreef op 23 oktober 2013 @ 20:13:

In juli is er toch een testgroep gestart m.b.t. de IPad app? Is hier al meer over bekend, en is er een datum bekend wanneer deze app live gaat?Ik gooi hem er nog maar een keer in.
Lieve lieve viva,

de letters zijn nog steeds zo knullig roze op zwart en dus onleesbaar daar rechts bij nieuwe topics. Helemaal op mn ipad: Niet. Te. Lezen.

Gaat daar nog wat aan veranderen of is onleesbaarheid de nieuwe mode?
Zeg maar Spijker.
Er is aan de onderkant reclame die weer eens niet reageert op "SLUIT X" en komt bij elk scherm (pijler, topic, wijzigen of versturen bericht) terug. Irritant.

Ik blijf vinden dat de reclame (als dat een noodzakelijk kwaad is) rechts en boven het forum neergezet moet worden (dat gebeurt dan vaak ook) en niet midden op het forum (dat vind ik altijd nog agressief).
World of Warcraft: Legion
Er is een nieuwe Viva-app in aankomst? Ik hoop dat die beter is dan de vorige want die heeft minder mogelijkheden dan als je gewoon je favoriete browser pakt en naar het Viva-forum gaat.
Hans waarom gebruik je geen firefox met ad blocker? Dan ben je van die reclames af.
Zeg maar Spijker.
Afhankelijk van waar ik ben gebruik ik verschillende browsers:

- thuis en op iPad Google Chrome;

- op mijn werk Firefox;

- bij mijn ouders Internet Explorer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven