Centraal bug topic
woensdag 9 oktober 2013 om 10:50
@ Nouschi
Wij hopen het vandaag opgelost te hebben, dus je hoeft niets te doen.
quote:Nouschi schreef op 09 oktober 2013 @ 10:17:
Ik krijg nog steeds die script toestand n FF. Ik snap niks van wat odd job allemaal bedoelt en heb ook geen zin om van alles en nog wat toe te voegen.
Maar goed als ik niks doe gaat het vanzelf een keer over of niet?
Wij hopen het vandaag opgelost te hebben, dus je hoeft niets te doen.
quote:Nouschi schreef op 09 oktober 2013 @ 10:17:
Ik krijg nog steeds die script toestand n FF. Ik snap niks van wat odd job allemaal bedoelt en heb ook geen zin om van alles en nog wat toe te voegen.
Maar goed als ik niks doe gaat het vanzelf een keer over of niet?
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 9 oktober 2013 om 10:58
@Marels
Dit is een bekend probleem. Dit is niet alleen bij jou zo maar bij alle forummers. We begrijpen dat het erg vervelend is dat het voor andere gebruikers onzichtbaar is dat jij al sinds januari 2008 actief bent op het Viva forum. Wij zijn helaas niet in staat jouw oude lidmaatschapstijd in je profiel te herstellen.
met vriendelijke groet,
CM Viva forum
quote:Marels schreef op 08 oktober 2013 @ 23:50:
En hoe kan het dat ik ineens pas 338 dagen lid ben???
Ik kom hier al jaaaaaren. Ik wil mn oude lidmaatschapstijd of hoe heet het terug!!
Dit is een bekend probleem. Dit is niet alleen bij jou zo maar bij alle forummers. We begrijpen dat het erg vervelend is dat het voor andere gebruikers onzichtbaar is dat jij al sinds januari 2008 actief bent op het Viva forum. Wij zijn helaas niet in staat jouw oude lidmaatschapstijd in je profiel te herstellen.
met vriendelijke groet,
CM Viva forum
quote:Marels schreef op 08 oktober 2013 @ 23:50:
En hoe kan het dat ik ineens pas 338 dagen lid ben???
Ik kom hier al jaaaaaren. Ik wil mn oude lidmaatschapstijd of hoe heet het terug!!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 9 oktober 2013 om 18:45
donderdag 10 oktober 2013 om 15:54
@allen: De technische dienst is bezig met scannen. Dit betekent dat het forum af en toe wat kan haperen en er dus heel even uit kan liggen (maximaal een paar minuten).
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
vrijdag 11 oktober 2013 om 11:09
maandag 14 oktober 2013 om 15:26
Beste Single Lady,
We zijn hiermee nog steeds bezig. Als het goed is zijn de nare berichten inmiddels wel handmatig verwijderd.
Je hebt hierover ook mail van ons ontvangen.
Groeten
CM Viva forum
quote:single-lady schreef op 14 oktober 2013 @ 14:45:
Beste Mods, ik kan nog steeds geen berichtjes verwijderen van de pagina "mijn gegevens'. Er zou naar gekeken worden, maar er is nog steeds niks veranderd.
We zijn hiermee nog steeds bezig. Als het goed is zijn de nare berichten inmiddels wel handmatig verwijderd.
Je hebt hierover ook mail van ons ontvangen.
Groeten
CM Viva forum
quote:single-lady schreef op 14 oktober 2013 @ 14:45:
Beste Mods, ik kan nog steeds geen berichtjes verwijderen van de pagina "mijn gegevens'. Er zou naar gekeken worden, maar er is nog steeds niks veranderd.
woensdag 16 oktober 2013 om 23:48
Ik vraag het nog maar een keer:
Wordt de app ook nog geoptimaliseerd voor iPhone 5?
M'n toetsenbord zweeft namelijk halverwege het beeld waardoor ik vaak de spatie 'mis' (omdat ie nu zo'n 3 km hoger zit dan normaal, zelfs nóg hoger zit dan in apps die nog niet geoptimaliseerd zijn voor iPhone 5)
Als ik te veeltekstheb getypt verdwijnt dat achter m'n toetsenbord, ik kan niet scrollen en dus niet zienwat ikjeb getypt.... Heel erg irritant!
(Sorry dus voor de typfouten en zo....
Ps: safarizouoplossing kunnen zijn, maar die logt me steeds uit en/of gooit me eraf...
Wordt de app ook nog geoptimaliseerd voor iPhone 5?
M'n toetsenbord zweeft namelijk halverwege het beeld waardoor ik vaak de spatie 'mis' (omdat ie nu zo'n 3 km hoger zit dan normaal, zelfs nóg hoger zit dan in apps die nog niet geoptimaliseerd zijn voor iPhone 5)
Als ik te veeltekstheb getypt verdwijnt dat achter m'n toetsenbord, ik kan niet scrollen en dus niet zienwat ikjeb getypt.... Heel erg irritant!
(Sorry dus voor de typfouten en zo....
Ps: safarizouoplossing kunnen zijn, maar die logt me steeds uit en/of gooit me eraf...
donderdag 17 oktober 2013 om 11:07
Viva 400 stemmen lukt niet.
Op mijn mobiel en de PC 'schiet' de pagina weer terug naar het begin scherm. Wat doe ik fout?
Blijkbaar hebben meer mensen hier last van, zie (onderstaande) reactie van Gayle.
Hier hetzelfde hoor!
Je kunt dan wel onderaan de pagina lezen over die persoon maar nergens een button waar je ook daadwerkelijk je stem uit kunt brengen op die persoon.
Op mijn mobiel en de PC 'schiet' de pagina weer terug naar het begin scherm. Wat doe ik fout?
Blijkbaar hebben meer mensen hier last van, zie (onderstaande) reactie van Gayle.
Hier hetzelfde hoor!
Je kunt dan wel onderaan de pagina lezen over die persoon maar nergens een button waar je ook daadwerkelijk je stem uit kunt brengen op die persoon.
anoniem_21806 wijzigde dit bericht op 17-10-2013 11:10
Reden: Onduidelijk getypt
Reden: Onduidelijk getypt
% gewijzigd
zondag 20 oktober 2013 om 21:03
quote:sinne1982 schreef op 17 oktober 2013 @ 11:07:
Hier hetzelfde hoor!
Je kunt dan wel onderaan de pagina lezen over die persoon maar nergens een button waar je ook daadwerkelijk je stem uit kunt brengen op die persoon.Hier hetzelfde probleem. Wat gaat er mis?
Hier hetzelfde hoor!
Je kunt dan wel onderaan de pagina lezen over die persoon maar nergens een button waar je ook daadwerkelijk je stem uit kunt brengen op die persoon.Hier hetzelfde probleem. Wat gaat er mis?
dinsdag 22 oktober 2013 om 21:50
Ik heb via ' mijn voorkeuren' aangegeven dat ik de zwangerenpijler niet wil zien
Toch blijf ik topics uit de pijler zien geheel rechts ( nieuwe topics) en bij actuele reacties
Naast deze ergenis is er volgens mij een bug, namelijk dit:
Als ik een link wil toevoegen heb ik in de copy een http... staan
Als ik dan de linkknop gebruik staat daar al http en moet ik die 4 letters dus weghalen
Toch blijf ik topics uit de pijler zien geheel rechts ( nieuwe topics) en bij actuele reacties
Naast deze ergenis is er volgens mij een bug, namelijk dit:
Als ik een link wil toevoegen heb ik in de copy een http... staan
Als ik dan de linkknop gebruik staat daar al http en moet ik die 4 letters dus weghalen
Je bent zelf een theepot
woensdag 23 oktober 2013 om 10:33
Hi @Sinne1982 @zoishet ,
Leuk dat jullie willen stemmen, en bedankt voor deze melding.
De technische dienst verwacht dit probleem aan het eind van de dag te hebben opgelost. Jullie kunnen dan weer stemmen. Mocht je toch nog problemen ervaren dan hoor ik het uiteraard graag.
Gr
CM Viva forum
Leuk dat jullie willen stemmen, en bedankt voor deze melding.
De technische dienst verwacht dit probleem aan het eind van de dag te hebben opgelost. Jullie kunnen dan weer stemmen. Mocht je toch nog problemen ervaren dan hoor ik het uiteraard graag.
Gr
CM Viva forum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2013 10:51
Reden: toch nog niet opgelost
Reden: toch nog niet opgelost
% gewijzigd
donderdag 24 oktober 2013 om 21:38
vrijdag 25 oktober 2013 om 08:15
Er is aan de onderkant reclame die weer eens niet reageert op "SLUIT X" en komt bij elk scherm (pijler, topic, wijzigen of versturen bericht) terug. Irritant.
Ik blijf vinden dat de reclame (als dat een noodzakelijk kwaad is) rechts en boven het forum neergezet moet worden (dat gebeurt dan vaak ook) en niet midden op het forum (dat vind ik altijd nog agressief).
Ik blijf vinden dat de reclame (als dat een noodzakelijk kwaad is) rechts en boven het forum neergezet moet worden (dat gebeurt dan vaak ook) en niet midden op het forum (dat vind ik altijd nog agressief).
World of Warcraft: Legion