Ervaringen Basic Fit

zondag 27 oktober 2013 om 15:43
Wat voor training wil je gaan doen?
Ik train nu bij een basic fit, het is goedkoop, de apparatuur is in orde, ik train individueel en doe aan krachttraining en kettlebells.
Ik doe geen groepslessen, ik zie dat er ook veel virtuele (van video) lessen zijn en weinig begeleiding over het algemeen. Het is een handige sportschool wanneer je zelf kan trainen met weinig hulp.
Ik train nu bij een basic fit, het is goedkoop, de apparatuur is in orde, ik train individueel en doe aan krachttraining en kettlebells.
Ik doe geen groepslessen, ik zie dat er ook veel virtuele (van video) lessen zijn en weinig begeleiding over het algemeen. Het is een handige sportschool wanneer je zelf kan trainen met weinig hulp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 27 oktober 2013 om 15:51
Abonnement opgezegd omdat mijn filiaal vol gorilla's zat die de vrouwen en meiden als lustobjecten zagen. Vaste medewerker die ik altijd aan het werk zag, was ook nog vriendjes met dat volk.
Gaf zeer onprettig gevoel.
Gaf zeer onprettig gevoel.
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.

zondag 27 oktober 2013 om 15:53