Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 oktober 2013 @ 21:12:

Met dat topic is niks mis hoor, er zaten alleen twee dorpsgekken in te kloten.

Ja zal ik toch even moeten bekijken en overdragen aan de mods.

mvg,

Junior.
Hai Modjes. Ik heb een PB ontvangen staat er in mijn scherm, maar ik kan hem niet vinden.

Bij mijn berichten staat hij in ieder geval niet.
quote:prada schreef op 27 oktober 2013 @ 21:40:

Hai Modjes. Ik heb een PB ontvangen staat er in mijn scherm, maar ik kan hem niet vinden.

Bij mijn berichten staat hij in ieder geval niet.Welkom bij de club!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vraag mij iets af en heb daar ook al een mail voor naar Viva gestuurd. Vanmiddag heb ik een topic geopend en nu kan ik dat nergens meer vinden. Wel zie ik dat ik er gepost heb, maar kan er niet heen. Wel krijg ik de melding dat ik geen toegang tot het forum heb. Kan iemand mij uitleggen waarom mijn topic onbereikbaar voor mij is? Is het verwijderd en waarom dan wel? Heb ik een ban? Leg mij dan eens uit waar ik ook maar een millimeter over de grens gegaan ben.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 oktober 2013 @ 21:01:

[...]

Aan de mods doorgegeven even te checken.

mvg,

Junior.Hoeft niet gecheckt te worden want we zijn NIET dezelfde..
quote:lolotte schreef op 27 oktober 2013 @ 21:43:

Ik vraag mij iets af en heb daar ook al een mail voor naar Viva gestuurd. Vanmiddag heb ik een topic geopend en nu kan ik dat nergens meer vinden. Wel zie ik dat ik er gepost heb, maar kan er niet heen. Wel krijg ik de melding dat ik geen toegang tot het forum heb. Kan iemand mij uitleggen waarom mijn topic onbereikbaar voor mij is? Is het verwijderd en waarom dan wel? Heb ik een ban? Leg mij dan eens uit waar ik ook maar een millimeter over de grens gegaan ben.Sorry je topic is ff offline gehaald... Mede door mijn toedoen. Maar die andere maakte het veel gekker dan ik deed! Ik heb jullie niet persoonlijk aangevallen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 oktober 2013 @ 21:12:

Met dat topic is niks mis hoor, er zaten alleen twee dorpsgekken in te kloten.Ik ben geen dorpsgek want kom uit de stad. EN ik heb mijn excuses aangeboden voor het kloten!!
quote:fbjewel schreef op 27 oktober 2013 @ 21:47:

[...]

Sorry je topic is ff offline gehaald... Mede door mijn toedoen. Maar die andere maakte het veel gekker dan ik deed! Ik heb jullie niet persoonlijk aangevallen.Dat heb ik dus gemist. Maar baal wel als een stekker, want het was ook belangrijk voor mijn zoon om te zien hoe de buitenwereld reageert. Beetje lullig dat iets weggehaald wordt doordat anderen zichzelf niet weten te beheersen.
quote:lolotte schreef op 27 oktober 2013 @ 21:43:

Ik vraag mij iets af en heb daar ook al een mail voor naar Viva gestuurd. Vanmiddag heb ik een topic geopend en nu kan ik dat nergens meer vinden. Wel zie ik dat ik er gepost heb, maar kan er niet heen. Wel krijg ik de melding dat ik geen toegang tot het forum heb. Kan iemand mij uitleggen waarom mijn topic onbereikbaar voor mij is? Is het verwijderd en waarom dan wel? Heb ik een ban? Leg mij dan eens uit waar ik ook maar een millimeter over de grens gegaan ben.

Het topic is even offline gehaald om op te schonen door de mods. Het komt zo snel mogelijk weer terug.

mvg,

Junior.
quote:lolotte schreef op 27 oktober 2013 @ 21:50:

[...]

Dat heb ik dus gemist. Maar baal wel als een stekker, want het was ook belangrijk voor mijn zoon om te zien hoe de buitenwereld reageert. Beetje lullig dat iets weggehaald wordt doordat anderen zichzelf niet weten te beheersen. Zie mijn posting, het topic komt terug.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 oktober 2013 @ 21:52:

[...]

Zie mijn posting, het topic komt terug.Mooi zo
quote:prada schreef op 27 oktober 2013 @ 21:40:

Bij mijn berichten staat hij in ieder geval niet.

Rechtsboven bij je nickname en avatar staat `mijn inbox`, kan je het bericht daar ook niet vinden?

mvg,

Junior.
Ik baal hier eigenlijk van. Er stonden meer normale, leuke en lieve posts dan foute berichten in dit topic. Met het offline halen krijgt iemand die doelbewust loopt te klieren zijn/haar zin!
Je bent zelf een theepot
quote:lolotte schreef op 27 oktober 2013 @ 21:50:

[...]

Dat heb ik dus gemist. Maar baal wel als een stekker, want het was ook belangrijk voor mijn zoon om te zien hoe de buitenwereld reageert. Beetje lullig dat iets weggehaald wordt doordat anderen zichzelf niet weten te beheersen.

Nou je topic komt terug, gelukkig voor je zoon. Nogmaals mijn excuses. Ik had gewoon zo'n dag waarop ik mezelf dus niet kon beheersen. En heb daarvoor het verkeerde topic uitgekozen. Het is een te serieus onderwerp om zo te doen eigenlijk.. Dat is achteraf natuurlijk.

Misschien dat je mods mijn reacties kunnen verwijderen zodat het topic weer schoon is?
quote:SuzanneSuus schreef op 27 oktober 2013 @ 21:54:

Ik baal hier eigenlijk van. Er stonden meer normale, leuke en lieve posts dan foute berichten in dit topic. Met het offline halen krijgt iemand die doelbewust loopt te klieren zijn/haar zin!Dit was ABSOLUUT niet mijn bedoeling!!!
Oh mosterd! Top!
Je bent zelf een theepot
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 oktober 2013 @ 21:51:

[...]

Het topic is even offline gehaald om op te schonen door de mods. Het komt zo snel mogelijk weer terug.

mvg,

Junior.Dank je wel voor het antwoord. Ik ben opzettelijk niet teveel op trollende figuren ingegaan, omdat ik al enige jaren zie waar dat toe leidt. Mijn zoon en ik hopen het snel weer te kunnen zien.
quote:fbjewel schreef op 27 oktober 2013 @ 21:55:

[...]

Nou je topic komt terug, gelukkig voor je zoon. Nogmaals mijn excuses. Ik had gewoon zo'n dag waarop ik mezelf dus niet kon beheersen. En heb daarvoor het verkeerde topic uitgekozen. Het is een te serieus onderwerp om zo te doen eigenlijk.. Dat is achteraf natuurlijk.

Misschien dat je mods mijn reacties kunnen verwijderen zodat het topic weer schoon is?Netjes van je dat je je excuses aanbiedt. Goede leer voor de volgende keer dan maar. Ongein kun je vaak beter op de pijler overige kwijt.
quote:lolotte schreef op 27 oktober 2013 @ 22:06:

[...]

Dank je wel voor het antwoord. Ik ben opzettelijk niet teveel op trollende figuren ingegaan, omdat ik al enige jaren zie waar dat toe leidt. Mijn zoon en ik hopen het snel weer te kunnen zien.

Mijn collega heeft het topic geschoond. Het is weer terug geplaatst.

mvg,

Junior.
quote:lolotte schreef op 27 oktober 2013 @ 22:09:

[...]

Netjes van je dat je je excuses aanbiedt. Goede leer voor de volgende keer dan maar. Ongein kun je vaak beter op de pijler overige kwijt.Ja dat is toch wel het minste wat ik kan doen. Ik heb net bijna al mijn reactie verwijderd want alleen de reactie van de andere waren weggehaald. Ongein laat ik voortaan maar gewoon, was achteraf toch niet zo leuk. Heb toch een geweten ;) Veel plezier nog met je topic.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 oktober 2013 @ 21:53:

[...]

Rechtsboven bij je nickname en avatar staat `mijn inbox`, kan je het bericht daar ook niet vinden?

mvg,

Junior.Ik zie priveberichten onder "mijn viva" (wel helemaal naar beneden scrollen) en niet in mijn inbox naast mijn avatar.
wij slapen nooit.
Beste Juun/mod,

Die niet te verwijderen berichten blijven ook bij mij staan. In het bugtopic heb ik de vraag drie keer gesteld, nooit antwoord op gekregen noch op de door mij verstuurde mail.

Mvg
quote:lemoos2 schreef op 27 oktober 2013 @ 23:08:

Beste Juun/mod,

Die niet te verwijderen berichten blijven ook bij mij staan. In het bugtopic heb ik de vraag drie keer gesteld, nooit antwoord op gekregen noch op de door mij verstuurde mail.

Mvg

Het is helaas een bekend en hardnekkig probleem..

Ik zal het opnieuw onder de aandacht brengen!

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 oktober 2013 @ 21:53:

[...]

mvg,

Junior.Gelukt, ik zat verkeerd te kijken. Bedankt..
Het topic kinderen thuislaten? is verplaatst naar Kinderen. Daarnaast was dit topic 3 maal geopend, 2 versies zijn verwijderd.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven