Mode & Beauty alle pijlers

Fijne pyjama

27-10-2013 19:57 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben op zoek naar een fijne pyjama, en dan niet zo eentje die je na een seizoen weg doet omdat de naden in de was helemaal scheef zijn gaan staan. Ik hoorde van iemand dat de pyjama''s van Pip Studio heel fijn en duurzaam zijn.. maar die zijn bijna 90 euro!! Ik dacht even dat ik het niet goed verstond.

Ik ben dus op zoek naar een fijne, duurzame pyjama in een lekker zacht stofje. Iemand tips voor een fijn merk?
Bij de Hema kan je broeken en shirtjes los kopen. Goede kwaliteit en je kan jet samenstellen zoals jij het wil.
Ik koop ze bij de Wibra, van die dikke katoenen pyama's.

Blijven goed hoor.

Ik heb niet meer dan 10 euro over voor een pyama, dus dan is de keus beperkt (beter dat ik vrijgezel blijf misschien
quote:Dickens schreef op 27 oktober 2013 @ 20:07:

Hier blote kont in bed maar daar zitten inmiddels wel wat kreukels in en gedraaide naadjes.
@scriptum roze crocs er onder en klaar ben je
quote:ivy78 schreef op 27 oktober 2013 @ 21:42:

@scriptum roze crocs er onder en klaar ben je

Jaaaaaaaa!

Het zal sommige mensen echt wel leuk staan maar ik zag mezelf er niet in rondlopen.
Omg een fleece pyama?? Wonen jullie op de noord pool?
Mijn Pyjama van de Zeeman doet al jaren goede dienst.
We can do it!
Hebben jullie geen partners die dat verbieden?
quote:scriptum schreef op 27 oktober 2013 @ 21:35:

Bij de Action hebben ze nu fleece huispakken voor een tientje. Heb er nog naar staan kijken, zagen er goed uit maar in mijn maat waren ze er alleen in het roze. Knalroze. Zo overweldigend roze dat ik me er niet over heen kon zetten. Die heb ik vorige week gehaald, heerlijk zacht. 8 euro zoveel. Maar letterlijk na een uurtje vielen de gaten in de broek in het kruis. En dan nog niet eens in een naad.
quote:Desperate_Housewive schreef op 27 oktober 2013 @ 20:44:

Ik schoot dan altijd snel mijn badjas aan. Moet er niet aan denken om in een pyjama te slapen, veel te heet heb wel regelmatig in mijn badjas geslapen toen dochter nog flink aan het spoken was haha!

ben ik gelukkig niet de enige

ik kan echt niet slapen in een pyjama of shirt, ik raak er altijd mee in de knoop

badjas op het voeteneind (lekker warm ook meteen) voor het geval ik er uit moet, ik heb zo'n lekkere zachte, zachter dan fleece
quote:netniet schreef op 27 oktober 2013 @ 23:12:

[...]

Die heb ik vorige week gehaald, heerlijk zacht. 8 euro zoveel. Maar letterlijk na een uurtje vielen de gaten in de broek in het kruis. En dan nog niet eens in een naad. Ok, euh...elk nadeel hep z'n voordeel?
Ik heb een pyamabroek van A&F niet goedkoop maar heb dat ding nu al zeker 2 jaar en slaap er heel vaak in. Blijft gewoon goed en zacht, beste pyama broek aankoop ever. Daarop heb ik gewoon een shirtje, zo'n pyamablouse vind ik te warm.
Een legging met een hemdje en in de winter een oude longsleeve kruipt niet omhoog, wikkelt niet om je heen en rekt mee.

Pyjamabroeken van de H&M, hunkemoller etc zijn ook prima, maar ik zweer bij de leggings.
Ik vind die pluizige van de primark erg fijn.

Na veelvuldig gebruik zitten ze nog steeds goed. en heerlijk warm en zacht.
Ik heb er zo'n 10 jaar geleden een gekocht bij de Hema.

Of de huidige net zo goed zijn? Geen idee. Bij de C&A hebben ze zo nu en dan ook van die velours huispakken. Steeds weer andere kleuren. Die zitten ook wel lekker. De rits en de muts zijn dan wel wat minder, maar met een simpel shirt van dikke winterkatoen zijn die ook lekker om te dragen.
Laatst 2 katoenen pyjama's bij aldi gekocht voor een tientje per stuk. Heb maat l genomen en passen perfect, niet te ruim, niet te strak (heb mt 36/38)

Sliep ervoor in leggings maar ik vind het s nachts fijner een lossere broek (of geen als het niet te koud is) aan te hebben.

Heb je de esprit pyjama al binnen TO?
Ik heb een lange katoenen Hello Kitty pyjamabroek van de H&M voor als ik het echt koud heb. Maar het liefst gooi ik een extra deken over, beweeg nogal in mijn slaap en raak helemaal verstrikt in pyjama's.
... high heels and a bad attitude
Kruidvat geblokte pyjama maar heb hem nog niet aangehad. Zei vanavond nog tegen dochter dat ik zin heb om mijn nieuwe pyjama aan te doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen pyama hier, gewoon 's ochtends een ochtendjas aantrekken en sloffen. En 's nachts tegen warme partner aan kruipen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Bijenkoningin schreef op 27 oktober 2013 @ 23:42:

Een legging met een hemdje en in de winter een oude longsleeve kruipt niet omhoog, wikkelt niet om je heen en rekt mee.

Pyjamabroeken van de H&M, hunkemoller etc zijn ook prima, maar ik zweer bij de leggings.Ik zweer ook bij dunne katoenen leggings van h&m! Ik draag mijn oude waar dan bijvoorbeeld een gaatje of ladder in zit in bed in de winter, met een dun shirtje met lange mouwen. En als het warm is met korte mouwen. Ik vind niks zo vreselijk als vastgedraaid zitten in mijn bedkleding. Nachtjaponnen werken ook niet, die kruipen omhoog.
uit eigenervaring moet ik zeggen dat die van Lunatex nogal fijn zijn de velourse pyjama's. Heerlijk zacht!!
Ik heb een heerlijk warme vriend! Slaap alleen in slipje... Mochten wij in toekomst een kindje krijgen dan sloffen naast bed en badjas binnen handbereik denk ik.....
quote:Mevrouwdekees schreef op 27 oktober 2013 @ 23:11:

Hebben jullie geen partners die dat verbieden? Die van mij zou echt gaan huilen als ik in een fleecepyjama naast hem kruip!
Ik heb van die XL (heb eigenlijk S) slaapshirts van Wibra voor ¤3,- per stuk en vind ze fantastisch O+
quote:clemance schreef op 27 oktober 2013 @ 20:36:

En dan kruipt de broekspijp weer op, da's irritant, en je draait ook niet lekker in bed. Gewoon een kwestie van broekspijpen in je sokken stoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven