Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Hoop het ook Bor!

Bevalt je nieuwe laptop goed? Is het dan makkelijker om hier te komen? Zou leuk zijn! En hoe gaat het met je?
Splint, ik stuur je de opdrachten én mijn uitwerkingen ff per mail toe. Kan je die eens bekijken. Ze zijn erg persoonlijk, maar dat durf ik jou wel toe te vertrouwen.

Koppijn stond ik vanmorgen mee op en laat zich er niet onder krijgen, grom. Heb het ook al de hele dag koud, nog meer grom.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja, stukken makkelijker!!!

Ik kan weer inloggen; dat scheelt een hoop met reageren, ik werd steeds uitgelogd ofzo of als ik klikte dan sprong ie op een pagina met viva tipt en die was dan wit..

Naja een hoop ellende en met de telefoon reageert niet handig als je moet bijlezen.

Had het helemaal gehad met dat viva gedoe..

En als je dan stukken minder online tijd hebt heb je gewoon niet iedere keer zin in die moeite om op een forum te lezen.

Verder zit ik er zelf ook af en toe best wel doorheen, gewoon beu van dat rotlijf en het niks leuks kunnen doen met mijn inmiddels al geen baby meer..

Maar goed, hopelijk gaat dat snel weer iets beter, en kom ik weer vaak tetteren )

Ik moet nog wel wennen aan windows 8 joh!

En als ik tik slaat mijn toetsenbord vaak een letter over, zal wel een instelling zijn ergens denk ik?

Hopelijk wordt je niet ziek Olijf..

Kind is ook ziekig; beetje verhoging en superbleek met walletjes onder d'r ogen; verjaardagscadeautje van al dat gekus met de visite

Naja, je bent niet zomaar groot, hopelijk is ze snel weer beter!
Ik vind het zo enorm rot voor je Bor, dat je lijf zo enorm rot doet. Het lijkt mij zo enorm waardeloos om zoveel pijn te hebben terwijl je juist in zo'n enorme intense periode in je leven zit. Ik hoop echt dat er snel wat kan worden gedaan voor je

Verder zou het gewoon super zijn dat je lekker weer meer energie hebt om te komen tetteren, maar vooral om gewoon lekker gelukkig te kunnen moederen en zo..

Gets Olijf, koppijn is balen, heel voorzichtig aai over je bol.

Splint, wat ben jij toch enorm stoer in die dingen en georganiseerd. Knap hoor. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen, ik heb nog niet gekeken elders.

Hier nog steeds hetzelfde.
Optimist tot in de kist!
quote:Olijfje_ schreef op 31 oktober 2013 @ 16:47:

Splint, ik stuur je de opdrachten én mijn uitwerkingen ff per mail toe. Kan je die eens bekijken. Ze zijn erg persoonlijk, maar dat durf ik jou wel toe te vertrouwen.

Koppijn stond ik vanmorgen mee op en laat zich er niet onder krijgen, grom. Heb het ook al de hele dag koud, nog meer grom.

Superlief, dank je wel!

Ik zal er heel vertrouwelijk mee omgaan.

Niet ziek worden he. Neem maar een voorbeeld aan je poekels, die weten wel hoe ze zich warm moeten houden.

Bor, leuk hoor, dat je makkelijker op het forum kunt komen nu. Maar wat ontzettend vervelend dat je lijf niet wil meewerken, dat blijft maar doorgaan hè. Ik zou het zo graag voor je veranderen, zodat je lekker kunt doen wat je wilt en nog meer van borrekind kunt genieten. Loopt ze al? Zielig dat ze ziek is....da's geen leuk cadeautje.

Wel vreemd dat je laptop letters overslaat. Ik zou geen instelling weten die dat doet. Zijn het steeds dezelfde letters? Anders toch even bellen met de fabrikant?
Splint, je hebt mail (als het goed is)!

Ik maak me er nu ff af met een algemene maar zeer gemeende zwaai voor allemaal -> Ik begin me nl. echt rot te voelen, bweeeeeeeeeh...
Mail is binnen, thanks!

Lekker vroeg naar bed gaan? Al is het maar om onder je warme dekbed te liggen. Ibuutje erbij en misschien voel je je morgen wat beterder dan.
Komt wel goed Splint. Denk dat je er goed aan hebt gedaan. En als het niet goed komt, komt er wel weer iets anders en je hebt weer mooi wat nuttige ervaring op gedaan.

Bor . Wel fijn om je hier weer te lezen

Olijf, beterschap
Olijfje, ben je ziek geworden of niet? Leuke nieuwe ava heb je trouwens.

Bor, ik snap ook niks van die letters. Wel fijn dat je eindelijk weer wat makkelijker hier kan komen.

Gister weer eens een hyperventilatieaanvalletje gehad. Pammetje voor ingenomen en om 10 uur maar naar bed gegaan. Nu gaat het wel weer goed, ben alleen vreselijk moe.

Nu nog even wat werken, niet te hard iig vandaag.
Inspectie gehad, huis is nog steeds smerig. Jammer
Traktaaaaaaaaaaasie!

Sammiboy is vandaag 2 jaar geworden.

Plou, de grote dag vandaag? Trek je mooiste jurrekie aan, smile en zet een stevige handtekening. En geniet ervan.

Olijfje, hoe voel je je?

Rat, zet ´m op. Balen van die aanval weer.

Rustig aan maar vandaag, je hebt deze week tenslotte al een keer hard gewerkt. (sorry, was een inkoppertje)

Ik zit lekker aan een bak woest schuimende sjors-cappuccino. Mjam.
quote:Pilou schreef op 01 november 2013 @ 09:32:

Inspectie gehad, huis is nog steeds smerig. Jammer Bummer.
Splintje, je ventje al weer 2!!! Gefeliciteerd met je mooie knul. Heb je al een mooi cadeautje gekocht?

Inkoppertje is je vergeven hoor

Pilou, huis is nog maar heel even vies he. Morgen komt de schoonmaakmaffia!

Geniet van het handtekening zetten voor je eigenste huissie! Laat de notaris foto's maken. Is altijd leuk voor later.
Ja, 2 is ie nu. Ik realiseer me nu dat hij tot vandaag dus nog gewoon 1 was.

Ik zit een beetje en te stuiteren. Net een bakje sjors op met opgeschuimde melk, 1 hele sterke India ristretto als koffie-hoeveelheid en daarbij nog 1 zo´n India ristretto als ristretto. Het is nu voor het eerst dat ik er stuiterig van word, ahum.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze restricties gaan bedenken voor het koffie-gebruik.
Is het heel erg als ik niet weet wat voor koffie je nou hebt gedronken?

Staan er geen kleine lettertjes op het pak: Let op, te veel koffie kan leiden tot overactiviteit, hartkloppingen etc?
Ghe, dat zijn sjors-soorten. Ristretto is hele sterke koffie, nog sterker dan espresso.

Een waarschuwing zou wel handig zijn ja. Maar da´s nu te laat.

Sammi krijgt vanavond een visje. En ik heb hem vanochtend het verhaal verteld dat hij precies 2 jaar geleden uit zijn moeder is gekropen, dat hij nog heel klein en hulpeloos was en z´n oogjes nog dicht zaten. En dat hij waarschijnlijk toen al de brutaalste was van het hele stel.

Hij bleef lekker in mijn armen hangen toen ik het vertelde. Volgens mij vond hij het wel een spannend verhaaltje.

(of hij dacht: mens, wat weet jij er nou van, je was er niet eens bij. IK wel!)
Ghehe. Die Sammi.
Gek mens.
Pfoe, mijn sjors-waarschuwing heb ik wel binnen hoor. Ik zit helemaal met een hijgerig gevoel. Da´s echt voor het eerst! En aangezien er verder niks anders is dan anders, ga ik er maar vanuit dat het door de koffie komt.
Gisteravond laat ineens een migraineaanval, incl. aura, vannacht overgeven en nu óp de plee aan de rees...ik baal er als een stekker van.

Ploutje, veel succes vandaag iig. Ik hou je op de hoogte voor morgen.. *duimduim*
Goed spul dus. Ik heb hier alleen vieze senseo morgen Splint
Ah lekker! Senseo.

Sterkte Olijf. Klinkt allemaal heel naar en pijnlijk.
Splint, ik word ook hijgerig en stuiterig van Sjors hoor

En gefeliciteerd met je poekeltje!
Ratteke, hoe laat ben jij morgen ongeveer in Utrecht???
Lieve Sammi, van harte gefeliciteerd, knul! Geniet maar lekker van je visje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven