Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Ah Olijf

Dan kwam daar die hoofdpijn vandaan zeker. Waardeloos!

Hoop dat je snel een beetje opknapt.

Meiden, ik ga de felicitaties overbrengen hoor.

Slof en Rat, willen jullie opgepikt worden in Utrecht? Niet voor 9 uur, that is. Vanavond ben ik op visite en dat kan laat worden.
Ik kom ook een uurtje later dan ik eerst had bedacht. 9u ben ik er
quote:Splinter_ schreef op 01 november 2013 @ 17:23:

Slof en Rat, willen jullie opgepikt worden in Utrecht? Niet voor 9 uur, that is. Vanavond ben ik op visite en dat kan laat worden. Ja leuk Splinter! Effe op Ratteke wachten. Wat voor tijd had je in gedachten?
Alles na 9 uur.
Euh, geen idee Slof. Hangt een beetje van Pilou af. Zij is er dus om 9 uur.
Nouja... Splint en ik zitten gewoon op 1 lijn. Niet voor 9u
quote:Pilou schreef op 01 november 2013 @ 18:56:

Nouja... Splint en ik zitten gewoon op 1 lijn. Niet voor 9u Belachelijk. Ik wil 2 lijnen.
Ik wil, ik wil?
Zeg maar, wat wil je?
Ik wil wel rond 9u op het station staan. Zijn we een half uurtje later bij Plou. Als je er vroeger wilt zijn, dan is het handiger om naar het station in Plousenieuwewoonplaats door te reizen.

Ik ben zo weg voor de rest van de avond, ik lees later wel wat het wordt.
We hebben het al rond op FB, Splinter. We komen beide om ongeveer 9h40 aan. Dan gaan we eerst ff lekkere koffie scoren bij Starbucks! Doe je met ons mee?
Ik wil niks horen over Starbucks!

Wat is nou handig om mee te nemen?
Het Viva forum is papaja.
Olijf, beterschap!!

Jullie allemaal heeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen!!
Mmmmm lekker Ristretto en India, ik vind Rosebana of zoiets, ook heel lekker Maar ik drink ze haast nooit want ben bijna volledig over op Decaf van Sjors

Olijf balen dat je je zo beroerd voelt. migraine, brrrr, moet er niet aan denken. En overgeven al helemaal niet. Sterkte meid!

Heb het Potluck etentje bij ons thuis morgen afgezegd, durf het niet aan. Veels te druk en vlgde week gaan we naar Montana en ik wil graag beter zijn. Dusss Vind het wel jammer en hoop zo dat dit niet een voorbeeld is voor de rest van mijn "bestaan" om telkens alle activiteiten zo te moeten "doseren".
Optimist tot in de kist!
Plous gefeliciteerde met je nieuwe huis!!

Veel plezier dames met klussen morgen:

Optimist tot in de kist!
Dank je wel Fant

Tonks, die plamuurmessen en handschoenen zijn handig Fijn dat jij ook komt
Rat en Slof, ik sta om 9.45 bij de jaarbeurs. Doe niet mee met Starbucks, veels te veel gedoe met parkeren en ik ben er ook geen fan van.

Spannend Pilou, we gaan je huis goed obder handen nemen!

Fantje, niet leuk om dat etentje af te zeggen, maargoed dat je voor jezelf kiest.

En bedankt voor de klusdoos. Heel handig voor een stelletje klusdozen.

Nu als een speer gaan slapen. Tot morgen!
De auto is weer gevuld met zooi.

Nu koffie en gebakken eieren

Ik heb er zin in maisjes

Fant, begin je je al wat beter te voelen?
Bad is bijna vol......

En daarna met natte haartjes soep eten. Mjam.

Was een leuke dag en je huis ziet er al een stuk beter uit Plou!
Ik ben ook weer thuis. Net wat kippies gegeten en nu ga ik douchen.
Weer schoon!

Ik moet nog wel zeggen dat ik je buurpoes errug leuk vind. Wat een heerlijke knuffel.
Ja, goed dat er al vriendjes zijn gespot voor de poekels.

Slof, Sammi brengt een knorrend bedankje over. Hij is blij met zijn speeltjes

Heb je de coop nog gehaald?

Ik ben best moe.
Ik ook. K zal het wel niet leuk vinden maar ook vandaag ga ik vroeg naar bed denk ik. Volgende week maar weer gewone tijd.
Ik heb even wat gehaald bij Appie station Arnhem. Maar goed ook want ik reed om 20h05 langs de coop .

Bram vond tunnel eerst eng, met omtrekkende bewegingen er omheen sluipen hehe. Ik heb er wat speeltjes ingegooid en toen ging hij los . Zij-uitgangen ook ontdekt. Heel grappig met alleen koppie eruit. Zo jammer dat ik geen goeie foto's kan maken (kamer, kat en tunnel allemaal te donker).

Ik ga zo ook even lekker douchen (negeer opmerkingen over Splinters bad gr).

Ik vond het een hartstikke gezellige dag met alle klussende tetters! Ben benieuwd naar de foto's
Hopelijk ben je morgen niet helemaal gevloerd, Slof!

Oh, Sammi vond het bad Echt Heel Raar. Ik heb zo gelachen! De hele tijd heel voorzichtig over het randje heen kijken, pootjes op de rand en maar mauwtjes doen. Uiteindelijk op de rand gesprongen, bij de hoek waar het wat breder is, en dat vond hij wel gezellig. Hij heeft nog even met mijn tenen gevochten, die vond hij ook Heel Raar.

Het was een spannende ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven