Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2013

30-07-2013 12:15 715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.

De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.

De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.

Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
Nee, het zijn er ook te veel. Ze hadden er beter max. 4 per persoon kunnen winnen.
Potjandorie is vriend Jan weggestemd door allerlei losers.
quote:lilyofthevalley schreef op 01 november 2013 @ 18:12:

Ik heb dus nergens gezien dat Paulien iedereen gevraagd heeft om op haar te stemmen. Ze zei dat ze het niet meer trok op deze manier en dat ze dan liever thuis was.

Dat gegeven greep de rest maar al te graag aan, omdat ze dan iemand hadden om op te stemmen. Dat Paulien de volgende dag wakkeer wordt en denkt 'ik wil blijven', dat is haar goed recht. Maar dat kwam de anderen niet goed uit. Sja.

Zeker wel. Ze heeft echt tegen iedereen gezegd dat ze haar eruit moesten stemmen.

Ik moest erg lachen om Zimra 'als je nu ineens iets anders wilt dan ben je echt een kutwijf'

Ik vind die extra stemmen echt waardeloos.
Dat ze van gedachten veranderde is niet eens het ergste. Maar dat ze het zonder moeite verdraaid in het wegstemmen van Jan is toch wel erger.

Door te zeggen dat je weg wilt zorg je ervoor dat de andere complotten niet belangrijk zijn. Ik ben dus bang dat dit een nieuw onderdeel van ER zal worden.

Misschien moeten ze het spel zo aanpassen dat als iemand naar huis wil, die het een dag van te voren moet aangeven en er dan geen reguliere stemming komt. Maar een proef om een diner te winnen of naar winnaarseiland te gaan.
Phoe, net gekeken. Ik kijk alleen en wil nu mijn vriend gaan lastig vallen met alle complotten, die daar natuurlijk helemaal niet van gediend is wat hij kijkt niet. Dus ik kom hier even kijken...

Jan is dom geweest door te zeggen dat hij al die tijd een dubbelspel speelde - daardoor waren Gerrie en Hans vatbaarder voor de leugens van Geza. Ook stom van Gerrie dat ze zo raar vertelde wat er vorige week op winnaarseiland gebeurde - volgens mij ging het toen om het redden van haar eigen hachie! Zij had immers die zwarte stem en Jan hielp haar door te zeggen: als we één van hen eruit stemmen, dan is het gekonkel gelijk over. Ik snap trouwens wel dat Hans zich laat beïnvloeden. Geza kan goed liegen...

Vind het seizoen stiekem wel leuker worden door dit gedoe, moet alleen op zoek naar een nieuwe favoriet want dat was Jan!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Ik heb nog een mini theorie.

Dat ze van de eilandraad onderweg terug waren, Paulien een bak ellende over zich heen heeft gekregen en toch heeft gezegd dat ze naar huis wil.

Het is waarschijnlijk valse hoop, maar in de voorstukjes van volgende week is Paulien niet te zien.

Wat op zichzelf vreemd is, omdat ze een groot aandeel heeft in wat er gebeurd is.

Wie weet.
Lijkt me niet, gezien het voorfilmpje.

Er staan altijd interviews van Dennis met degene die het programma verlaat op de site. Nu ook met Jan, op de volgende ochtend.

Hij vertelt dat Kees zich ook schuldig voelt, omdat hij steeds heeft gezegd: 'nee joh, maak je geen zorgen, dat doet Geza niet'. Vandaar misschien de boze reactie. Hij heeft het zelf ook helemaal verkeerd ingeschat.

Ik denk dat Kees oprecht is, en een goede vent, maar soms echt boos kan worden, als het hem teveel wordt. Net als toen met Nega.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Ik begrijp dat Paulien het doelwit is geworden van haattweets na de aflevering. Ik trok haar zelf ook echt totaal niet (en Jan weg, snif...), maar aan de andere kant zó erg is het nou ook weer niet wat ze gedaan heeft (iedere kandidaat doet toch wel eens iets geks, verandert van gedachten, smeedt een complot, probeert zijn/haar eigen hachie te redden, etc.)? Het schijnt zelfs internationaal te gaan.
Paulien had beter even de proef kunnen afwachten om te kijken hoe ze zich daarna zou voelen, maar ik snap wel dat je op het ene moment kut voelt en door gebeurtenissen daarna weer een stuk beter kunt voelen. En natuurlijk snapt zij heus wel dat Geza hier mooi gebruik van heeft gemaakt.

Wat ik niet snap is dat Jan heeft verteld dat hij een dubbelrol speelde. Dat was niet slim van hem. Petje af hoe sportief hij het opvatte. Geza vond ik idd eng overkomen op de eilandraad. Kees vond ik overdreven en agressief reageren.
Ik zou het leuker vinden als de proeven zwaarder zouden wegen, steeds de helft veilig ofzo. Als je dan de proeven echt robinson-waardig maakt, heb je meer kans dat uiteindelijk ook echt de sterkste wint. Nu is het gewoon een psychologisch spelletje, ook interessant, maar het heeft weinig te maken met het originele Robinson idee.
quote:Firene schreef op 02 november 2013 @ 14:07:

Ik zou het leuker vinden als de proeven zwaarder zouden wegen, steeds de helft veilig ofzo. Als je dan de proeven echt robinson-waardig maakt, heb je meer kans dat uiteindelijk ook echt de sterkste wint. Nu is het gewoon een psychologisch spelletje, ook interessant, maar het heeft weinig te maken met het originele Robinson idee.Dat zou idd een stuk leuker zijn. Nu vallen degenen die er bovenuit steken als eerste af omdat ze als te sterk gezien worden. En degenen die zich wat op de vlakte houden kunnen zomaar in de finale komen.
Dadelijk wint Zimra nog......*o kut*........
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
quote:Firene schreef op 02 november 2013 @ 14:07:

Ik zou het leuker vinden als de proeven zwaarder zouden wegen, steeds de helft veilig ofzo. Als je dan de proeven echt robinson-waardig maakt, heb je meer kans dat uiteindelijk ook echt de sterkste wint. Nu is het gewoon een psychologisch spelletje, ook interessant, maar het heeft weinig te maken met het originele Robinson idee.Ja, terwijl de echte Robinsondingen tussendoor toch een rol blijven spelen lijkt me. Eten zoeken, hutten maken, samen als groep afgezonderd op een eiland zitten. Daar zie je nu niets meer van, ik zie alleen maar de hele tijd mensen in het water hangen of op een boomstronkje. Terwijl je toch ook ziet dat de Robinsonners afvallen, dus lijkt me dat eten nog steeds een rol speelt?
Ik vind dit persoonlijk echt een bagger seizoen, niks aan zo
*poef*
Niet bepaald.

Ik vind namelijk alleen Jan robinson waardig van de hele groep die meedeed dit jaar

Maar ik zal mijn bericht weghalen
Dankje Haal ik de mijne voor de zekerheid ook weg.
quote:sunny_mar schreef op 26 oktober 2013 @ 13:09:

[...]

Ja wat een sukkel hè? Hij schijnt het vorig jaar ook al verklapt te hebben, toen heb ik het gelukkig ook gemist. Ik vraag me wel af wie dan zijn mond voorbij gekletst heeft. De deelnemers staan geloof ik onder contract en krijgen, net als bij Wie Is De Mol, een boete als ze het voortijdig verklappen. Hij was dit jaar geen deelnemer, maar moet het toch ergens vandaan hebben. Eigenlijk zou ik dit willen googelen maar dan kom ik natuurlijk ook de naam van de winnaar tegen en dat wil ik niet Helaas heb ik het bericht ook gelezen, maar houd natuurlijk mijn mond. Weet iemand of hij vorig jaar gelijk had?
Ik kan niet meer kijken naar die programma's waarin iedereen loopt te liegen en te draaien. Jammer, want op zich vond ik het een aantal seizoenen nog best leuk.
Oh ik begrijp dus dat is uitgelekt wie de winnaar is?

Nou ik blijf de komende weken dan wel van internet af.

Het schijnt inderdaad uitgelekt te zijn, maar ik ben het antwoord nog niet op internet of tv tegen gekomen gelukkig!
Ik wel helaas... Jammer...
Ik heb eindelijk de afleveringen van afgelopen weken gekeken. Ik vind jammer dat Jan weg is. Ik vond hem een schatje. Ik hoop dat Kees wint. Best een knappe man die Kees. Edith mag trouwens ook winnen van mij. De rest zijn meelopers en daar hou ik niet zo van. Geza is geen leuk persoon om spelletjes mee te spelen.
Ik heb gelukkig nog geen idee wie er wint, maar ik kan alleen maar hopen dat het niet Geza is. Dat zou ik echt te belachelijk voor woorden vinden.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Vanavond is het weer, kan het helaas niet kijken want ik heb een congres tot 20:30 uur aan de andere kant van het land!

Daarna moet ik dit topic mijden tot ik tijd heb gehad het terug te kijken, ik denk zondag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven