Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
En Lisette: Ik vind dat je eigenlijk gewoon HEM ff helemaal lekker links moet laten liggen en gewoon heerlijk mee gaan met je clubje..

Daaaahg

Ik had ook vorige week veel zin om te gaan trainen, maar omwille van hem twijfelde ik.. totdat mijn moeder mij eens stevig toesprak en zei: Je gaat toch niet voor hem niet trainen?

Je lijkt wel gek...

En toen had ik heel veel moed, ben toch gegaan en het ging PRIMA...

Ik bedoel gewoon te zeggen dat je niet bang moet zijn. Jij gaat lekker een dagje met de harley club mee, en verder kan hij op zn kop gaan staan, hij verpest jouw dag lekker NIET

knuf!
Misschien moeten we de afspraak iets verder naar achteren verschuiven??

wie is wanneer op vakantie?

we moeten natuurlijk zeker weten een mooie dag!

ik zou het iig jammer vinden als ik niet mee kon.
Heej ik kan jammer genoeg ook niet!

Concertje in Amsterdam die avond...

Heb druk leven kom ik achter, kan evt pas tweede weekend in juli.
@ Vlinder, geen wannabe friend meer hoor, gewoon toegevoegd door ondergetekende

@ Listet, voor jou geld hetzelde.

tweede weekend juli kan ik alleen de vrijdag niet, vrijgezellenavond van mijn zusje

Nou denk ik alleen.....Waar is het strand in Utrecht!

Hihihihi...

Moet eerlijk zeggen dat als het mooi weer is ik liever op het strand zit dan in de stad, maar das mijn persoonlijke mening

ladies Im off, druk gesprek met de psych!

Spreek jullie later

Kusssssssssssssssss
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Probleem is dat hij roadcaptain is en alle ritten aanwezig is. Maar zoals je al zelf zegt ik ga hem lekker links laten liggen. We leven in een vrij land, ik heb lidmaatschap betaald. Heel veel voor de club gedaan en hij gaat me niet wegpesten. Daarnaast Hoofd Road Capitains weet nu wat er gebeurd is.. en snapt er helemaal niks van de mail van ex (wil telkens zijn naam schrijven) en waar deze onzin (van slechte communicatie) vandaan komt.

Concert at Sea. Vorig jaar geweest... verzopen aan het eind... was daar met Ex. Klote van het verhaal: eerste keer Blof samen super gelukkig met elkaar, concert Blof dit jaar in Heineken Musica Hall einde van relatie... kan even niet naar Blof luisteren.

Oke nieuwe poging aangezien iedereen druk is en druk zal zijn en de vakantieperiode aankomt stel ik de volgende data voor. (ik hou rekening met mijn vakantie)

Zaterdag 19 juli

Zondag 20 juli

Zaterdag 26 juli

Zondag 27 juli

Voor de zaterdag kunnen we dan eventueel als Alternatief het Amsterdams Bostheater gaan. Theater voor niks (eigen bijdrage meestal 10 EUR) midden in het Amsterdams Bos. Van te voren picknicken op tribune en om 21.30 voorstelling.

Ik hoor het wel. Mijn idee is dat we donderdagavond knoop doorhakken wanneer we het gaan doen, anders wordt het echt een lang verhaal. Wie mee kan gaat mee... agenda's zijn tegenwoordig drama's
Summer: locatie is even uitgangspunt, is altijd flexibel aanpasbaar....

Maar hangt vooral af waar iedereen vandaan komt
even snel: check vanavond even de agenda over de data, maar wil zeker mee... jammer dat het pas over een maand is, maar mocht het mooie weer zich alsnog aandienen kunnen we altijd nog ad hoc besluiten om naar het strand te gaan voor roseetje (ben ik altijd voor!!).

Heb hem net een mail gestuurd dat ik niet naar de notaris kan volgende week omdat ik al een werkafspraak heb en verder dat ik eigenlijk niet weet of ik hem ooit nog wel wil zien (anders dan noodzakelijk voor de financiele afwikkeling) en dat ik wel contact zal opnemen als ik daar de behoefte toe voel.....

doet wel pijn om dit zo te sturen maar het moet gewoon...

loop trouwens een beetje achter want ik zit niet eens op hyves!

tot later!
Lieve Schat,

je zult zien dat hij echt niet inziet dat jij die mail zo 'koeltjes' met pijn in je hart verstuurt.

Je zult ook geen antwoorden horen die je wil horen, en hij zal zelf al helemaal niet gaan smeken.

Tis in ieder geval een hele goede stap dat je zo sterk bent om je eigen echte gevoel aan de kant te schuiven en voor je hoofd te gaan!

Komt wel goed.. Ben trots op je!

En jaaaa ik zal vanavond even op hyves gaan en ik zal straks ook even inhoudelijk reageren op jou lisette!

xxFreebs
@Mip, freebs heeft gelijk.

Maar toch is het voor jou goed dat je zo'n bericht verstuurd hebt.

Laat zien dat hij je er niet meer onder krijgt, of het ook echt zo is doet niet terzake!

Ik ga ook vanavond even de data checken!

Volgens mij kan ik wel, alleen de zaterdagen overdag zijn lastig omdat ik dan moet werken..

@Lis ik zag je bij Summer op de hyves, wilde je een vriendschappelijke 'tik' geven maar dat mocht niet, je hebt een heuse dichtgetimmerde hyves!
@Lisette

Nou iig veel sterkte met de harley club. T valt vast mee, want je bent al een heel eind!

Als je hem nu al niet spreekt zal je ook dan niet de behoefte hebben om hem te spreken

Concert @ sea.. hoop dat t mooi weer wordt!!!!

En ja, heb ook vele herinneringen aan Blof. 'Ex' was er heel erg fan van...

Naajaaa ik vind ze ook leuk!

Vind die data allemaal prima, moeten donderdag indd beslist hebben vind ik!

Ik zou op alle data kunnen die je hebt voorgesteld.

En de locatie....Amsterdamse bos lijkt me leuk!! Hoewel ik t strand ook heerlijk vind....

Ohh keuzestress he..
Ik kan niet op de 26ste juni en ben in juli pas de 20ste terug van vakantie..
Ik hoor het wel wat de data gaat worden. Ben redelijk gewend om het uit te zoeken (dagelijks werk), dus komt goed.

Jullie hebben allemaal gelijk: hij kan de pot op en op zijn hoofd gaan staan. Ik ben 31 een dijk van een baan, een eigen huisje, veel vrienden en een dikke vette harley onder mijn kont (en die zijn niet goedkoop). Ben zelfstandig, heb de halve wereld gezien en ben zeker niet van gisteren.

Kijk dat hij het weg gooid is zijn fout, daar zal ik een andere heel gelukkig mee maken

P.s zondagavond kom ik hier uithuilen hoor....

@vlinder, je mag wel vriendjes worden hoor. Ik heb hem dichtgetimmerd zodat sommige mensen niet in mijn leven kunnen kijken. Zijn vrienden hebben mij namelijk verwijderd uit hun Hyves en voorheen kon iedereen gewoon kijken, maar het gaat ze geen donder aan wat ik doe.
Goed zo Lis!

Zo is het toch ook verdorie!!

En dat je zondag kut gaat, nou en, calculeer je in, daarna voel je je weer die sterke vrouw die je nu bent!

Snap het prima van je hyves hoor, de mijne is ook niet voor iedereen toegankelijk, geef op m'n stage les aan pubers, niet ok als die weten dat de juf zich te pletter heeft gezopen in het weekend
Ach... ik zal eerlijk zijn zondag zal ik met knikkende knieën uit bed stappen en met de moed in de schoenen naar startpunt rijden. Maar hij kan de pot op. Hij is een eikel met een midlife crisis word eens tijd dat hij zijn problemen aanpakt. Ik niet.
Haha you go girl!

Maar zo is het wel, en er komt een dag dat je hem niet anders kunt bekijken dan zo.

Dat is dan ook meteen de dag dat je echt klaar met hem bent en fijn aan de rest van je leven kan beginnen!
Kijk ik ben al 3 maanden verder. Wat ik gewoon jammer vind dat het negatieve van de laatste maanden de leuke tijd van daarvoor over schaduwd.

Voor mij is helder dat hij zichzelf niet op orde heeft en dat je niet van iemand kan houden zolang je niet van jezelf houdt. Maar leg het probleem bij jezelf neer en accepteer dat mensen daarop een bepaalde manier op reageren. Maar hij is zo blind voor de reactie dat het heel makkelijk is mij nu de schuld te geven dan zichzelf af te vragen... waarom reageert iemand zo.

Kijk ik probeer te kijken naar dat vraagstuk. Waarom reageert iemand zo op mij, breng ik mijn verhaal niet goed over. Of doe ik raar. Ik probeer helder te communiceren. En dat voor iemand die door haar ex als ik qoute:

"Vanuit mijn optiek heb jij je gedragen als een dreinende peuter die zijn zin niet krijgt. Vervolgens was je er ook nog trots op dat je zo lekker jezelf was gebleven!!"

"Je pakt geen enkel (non-)verbaal signaal op en gaat alleen uit van jezelf. Ik heb jou op allerlei manieren geprobeert te helpen en te adviseren"

O ja dit kwam per mail.... erg he
Hm ja hoor, lekker ding die kerel!

Das makkelijk he, je eigen tekortkomingen op een ander projecteren.

Dus behalve dat het een eikel is, is het ook nog es een eikel zonder enige vorm van zelfreflectie of realiteitszin!

Lis ik zou het niet teveel analyseren en op jezelf betrekken, deze man is duidelijk goed van het pad af.

En als je wil weten of deze dingen kloppen, vraag het aan je omgeving, je moeder, vriendinnen, van hen mag je een eerlijk antwoord verwachten.

Maar ik denk dat ze zullen zeggen dat die kerel niet spoort en een enkeltje psych nodig heeft.

Als dit allemaal voorbij is zul je misschien toch nog fijn terugkijken op de tijd hiervoor, maar je kan nu de leuke dingen niet zien, en dat is maar goed ook want anders blijf je voor eeuwig aan hem hangen
Hij heeft zeker een enkeltje psych nodig.

Aantal van mijn beste vrienden hebben deze mail ook gelezen en zijn gewoon geschrokken. Dit hadden ze nooit verwacht en druist zo in het beeld wat ze van mij hebben en van mijn ex.

Ach ik heb ook een redelijk goede tijd gehad. Maar meneer heeft gewoon zijn huwelijk nog niet verwerkt en alle woede komt er nu uit. Het is toch vreemd dat je exvrouw vreemd gaat en je daar niet boos op wordt. Welk woedde komt er nu denk je uit...en wie staat er het dichtsbij en krijgt het over zich heen. Ik ben mondig genoeg om te zeggen waar het opstaat en tja dat is moeilijk als iemand een spiegel voor houd. Vooral als je daar niet in wilt kijken.

Ach op communicatie gebied moest ik er lachen. Bij mijn werkgever is communicatie het belangrijkste item van alle items op je evaluatie. Vele collega's heb ik daar al over zien struikelen, als je hier niet goed communiceerd vlieg je er gewoon uit. Wat wil je ook, ik moet contacten leggen met klanten een afspraak in de agenda te krijgen. En zeker als je geen project doet bij mensen is dat heel moeilijk. Dan moet je communicatief wel goed functioneren.

Nee een enkele reis psych.... maar kaartje koopt hijzelf maar.
Dames,

Ik ga Amsterdam in... misschien dat ik vanavond nog on-line ga... in iedergeval tot morgen

Fijnen avond

Lisette
Lis vermaak je meis!

(en de stoere motormannen zitten bij de bulldog op de wallen he )
@ Mippie, weet je meis ik zou het gewoon allemaal even helemaal laten rusten, niet bellen niet mailen gewoon even niets

Niet om hem te stangen maar omdat je emoties nu de overhand hebben, en omdat zoals je zelf al zegt, je toch niet gaat horen wat je WILT horen.

Fijn he, een psych, kom er ook weer net vandaan en wordt er altijd wel rustig van

Wel even nog gesproken over de opgelopen deuk in mijn ego gister maar het voelt al een stuk minder erg dan gister.

Feit blijft dat ik gewoon leuke dingen moet gaan doen als ik daar behoefte aan heb maar dat ik ook verdriet vooral de ruimte moet geven.

enne....AAN DE HYVES dus hihi

@ Listet, ben ik nou de enige die dat niet zou doen, naar een event waarvan ik zeker weet dat HIJ ook is?

Ik had hetzelfde vorige week met de kaarten voor het feest

Ik heb met 100% garantie EERST van hem moeten horen dat hij niet ging anders was ik echt niet gegaan (en das pas over een maand!!)

Ik weet van mezelf dat ik hem dan ga lopen zoeken en dat ik het er voor mezelf alleen maar moeilijker op maak.

@ Sanne, dan wordt het dus NA de 20ste, want ik vind dat je erbij moet zijn!

@ Vlinder, hoest met uw NIET sms acties?

Hier gaat tie eigenlijk gewoon wel weer

Dat dooie gevoel dat slijt wel, merk dat ik weer energie krijg en dat ik een hele hoop positieve ernergie terug krijg.

En op een of andere rare manier heb ik dat dus wel nodig, mensen die zeggen dat ik ok ben, dat ik gewoon een normale meid ben

Raar toch dat ik die bevestiging nodig heb ineens

Ook nog even over gesproken net, en volgens haar is dat ooklogisch, je egeo is gedeukt en mede door anderen wordt die weer uitgedeukt.

Iedereen weer in het oranje strakkies?
@Summer, nou nadat ik z'n huis deels heb leeggehaald heb ik hem een waarschuwingssms gestuurd, wat dom was want de verrassing was natuurlijk leuker.

Maar vond het een luchtige 'jij sukkel ik queen of the world' sms dus mocht hem versturen van mezelf!

Ga straks lekker de kroeg in, waar hij ook is, maar het wordt 'hoi' en dan loop ik gewoon door. Ben wel benieuwd hoe hij gaat reageren want hij is me nogal vriendelijk en belangstellend gewend (ok ok en enigszins wanhopig en verdrietig)
@ Vlinder....SUFFIE, had dat nou niet gedaan

De hele kunst van het niet smssen zit em in het feit dat je trots op jezelf gaat worden!

Hoe doen jullie dat allemaal toch, gewoon naar plaatsen gaan waarvan je weet dat je hem tegen gaat komen?

Ik kan en wil dat echt niet hoor
Joh ik heb weinig keuze hoor, de andere optie is dat ik voor de rest van m'n leven binnen zit als kluizenaar, onze levens zijn zo met elkaar verweven, ik woon in een klein dorp, dan kun je echt niet zoveel kanten op...

Probeer hem al zoveel mogelijk te vermijden, maar gaat gewoon lang niet altijd.
Blijf het knap vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven