Entertainment alle pijlers

Pou

06-11-2013 15:59 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mogelijk moet dit in het topic 'wat niemand van mij weet' maar ik ben sinds een week of wat hooked aan mijn 'Pou-app', een virtueel wezen (in de vorm van een drolletje) dat ik moet verzorgen en waar ik spelletjes mee speel. Ik begrijp dat mijn commentaren nu waarschijnlijk helemaal niet serieus genomen meer worden op de diverse pijlers waarop ik actief ben, maar toch, ik moest het met jullie delen.

Wie is er nog meer be-pou-terd? (of heeft een kind met deze obsessie)

Als bonus; hierbij wat cheats!

White body color: unlock last achievement of colour match (get 3000)

Black body color: unlock last achievement of sad pou (tap 500)

Gold body: Reach level 22

Black Bee: Get 50 combinations in pou sounds

Yellow Bee: Get 50 combinations in pou sounds

White Cow: Eat all the food once

Pink Cow: Eat each kind of food 9 times

Ninja: eat all the sushi once

Smarty Eyeglasses: Reach level 24

Special Flowers; water at least ten times

Veel plezier!!
Lorem Ipsum
dat spel is zo 2012
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Als dat het ergste is....
Lorem Ipsum
Ik vind het hip

Die van mij is roze als Barbapapa en heeft heel veel hippe kleding en zo. Level 65

Op het moment verwaardeloos ik hem een beetje, maar het kan zo maar zijn dat ik over twee weken weer een paar keer per dag met mijn Pou zit te klieren.

Ik heb hem al vanaf dat er nog maar 4 spelletjes of zo waren en maar een paar dingetjes erbij. Hij word wel steeds leuker, met zijn tuin en zijn zwembadje en zo.

En nee, ik schaam me nergens voor
Haha, hopelijk verzinnen ze er nog een heleboel updates bij inderdaad.... soms zit ik echt een beetje te kijken van 'verdorie hij is helemaal happy, voldaan en uitgerust.... wat moet ik nu eens met je gaan doen'. Ik ben nu aan't sparen voor zo'n tijgercostuumpje.

(ben bijna in level 30 maar nog net niet helemaal)

Jammer dat je elkaar niet verder kan helpen, dat zou ook een leuke aanvulling zijn geweest...
Lorem Ipsum
Ja is ie leuk? Zit al heel lang te twijfelen of ik hem zal aanschaffen of niet :-)
Ik had hem ook, was al heel fanatiek en ver, en toen heb ik de app per ongeluk gewist.. opnieuw installeren betekende helaas opnieuw beginnen. Ik moet bekennen: ik mis hem niet.
Maar, als je hem dan overnieuw installeert dan maak je zijn babytijd nog een keer mee, dan issie zo klein en schattig
Tijdje verslaafd aan geweest inderdaad, maar het was ook een batterijverslinder. Dus op een dag dacht ik weg ermee. Nooit gemist.
Mijn batterij gaat inderdaad veel sneller leeg dan normaal, maar op werk en thuis kan ik hem eigenlijk de hele dag in de lader houden dus dat geeft niet zo.

Overigens hoef je niets aan te schaffen hoor, de app is gratis te downloaden. Voor de babyperiode zou ik ook zo nog eens overnieuw beginnen haha!
Lorem Ipsum
Ik vind Pou geweldig!!! leuk dit topic
Heej, je kunt ook tegen een andere Pou spelen!

Wie wil?

(de mijne heet 'pou_ghkeepsie' )
Lorem Ipsum
Haha, ik had ook een tijdje een Pou maar de druk werd te hoog en daarom heb ik hem verwijderd.. . Maar erg leuk en verslavend spel inderdaad!
Ik heb 'm ook. Helaas door een crash van mijn telefoon vorig jaar was ik alles kwijt. Ik zat toen op level 92, iets van 80.000 munten. Had een eland-pak .

Ben wel weer overnieuw begonnen en zit nu op level 22 met iets van 19.000 munten. Ik speel het wel stukken minder dan in het begin.

Als spelletje ben ik handiger in pou-popper.
Krijg motto niet verwijderd :-)
quote:pruttel schreef op 07 november 2013 @ 09:42:

Maar, als je hem dan overnieuw installeert dan maak je zijn babytijd nog een keer mee, dan issie zo klein en schattig

Je kunt 'm toch weer terugzetten naar baby?

En ja, klopt, die grote ogen op dat kleine drollenlijfje
Krijg motto niet verwijderd :-)
Mijn dochter wilde Pou, nu is ze hem zat en doet er niks meer mee. Maar ik moet hem verzorgen omdat ie anders ziek wordt. Haha, ik vind het prima!
Hee leuk! Hoe kwam je dan aan dat rendier?

Wat voor 'achievement' was er nodig, weet je dat nog?

en wow, 19.000 punten..... respect haha!
Lorem Ipsum
Turquasi, gratis? Voor de iPhone is ie 1,79
Stomme I-phones ook.... (je had dus een android toestel moeten nemen)
Lorem Ipsum
Haha kennelijk ik heb m gekocht.
Oh ohh... let the addiction begin!

veel plezier!!
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven