TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
Suikerklontje, over 3 dagen je nod al! Kan je netjes wachten met testen? Fijn dat je er zo rustig in staat.

Moussi, verstandig hoor, om jezelf niet meer zo gek te maken. Ik doe het ook al veel minder gelukkig

Bij mij zijn namelijk dezelfde kwaaltjes of ik nu zwanger ben of ongesteld moet worden.

Ik voel nog niet veel, behalve veel zin in eten en pukkeltjes. Ook dat heb ik elke maand. Hoe voel jij je? Ga je wachten tot je nod met eventueel testen?
Ben ik weer. Het hartje klopt en het is er 1!

Ben nu 7 weken 3 dagen. mag 6 dec weer terug.
Cupcakegirl! Gefeliciteerd met de mooie echo!

Lady, gefeliciteerd met de mooie test!
@cupcake Wat fijn!!! Fijn dat alles er goed uit zag. Nu is het 'echt'? Of voelde het al zo?

@Moussie Fijn dat je er wat minder mee bezig kan zijn. Dat heb ik ook heel erg. Een relaxed gevoel.

@Forestfruit Mijn NOD moet even aangepast worden naar de 13e, is ook al bijna Maar ga niet eerder testen dan de 17e of 18e want mijn LF is weleens 18 dagen geweest dus daar ga ik dan maar vanuit.
@cupcake -- wauwww wat een geweldig nieuws.. wat onwijs fijn!! nogmaals van harte!
lovee
@lady gefeliciteerd!!!

@cupcake super dat alles in orde is!! Voelt het nu ook anders?

Ik krijg pas een echo als ik elf weken ben. Weet ook niet waarom maar dat was standaard zeiden ze. Vind dat nog vreselijk ver weg. Zou het liefst zo snel mogelijk gaan.
vind het nog steeds gek haha. Voel vandaag ook helemaal niks. Maar het hartje klopte flink.
Doet het forum bij jullie ook but? Hij laadt slecht, en op mijn telefoon zelfs helemaal niet
Wilde net hetzelfde posten, heb mn laptop maar aangezet want op mijn telefoon is helemaal kansloos!
@forest: voel me gewoon normaal Geen gekke dingen, ja, gevoelige borsten. Dat had ik vorige maand ook en toen dacht ik dat t een zwangerschapsteken was, maar blijkbaar heb ik dat dus gewoon iedere maand. Was me gewoon nog nooit opgevallen haha

Ik ga idd wel proberen te wachten, denk nu ook dat ik dat goed ga volhouden, maar weet niet hoe ik er over denk als het dichterbij is. Wat voor mij goed werkt: geen testen in huis hebben! En de komende week heb ik een hele drukke week op werk, dus zal geen 1 keer voor 18u in een winkel kunnen zijn. Dus dit weekend gewoon ook niks kopen en dan hou ik t wel uit tot zaterdag ;)

Wat is jouw plan?
O dus dat ligt niet aan mij. Had gisteren ook al problemen met het forum.
Zo hehe eindelijk tijd om te gaan zitten voor een reactie...

Allereerst bedankt voor de leuke reacties, wat lief allemaal!

Ik werd vanochtend wakker en ik had toch het gevoel dat ik wilde gaan testen, ik wilde zo graag weten of ik echt zwanger kon zijn...

Ik ben heel regelmatig met mijn cyclus dus zoveel dagen overtijd was wel een teken

Dus meteen een testje gedaan en ja hoor: na 5 minuten kwam er een heel licht streepje

Mijn vriend wakker gemaakt, die zag hem ook. Hij is mee opgestaan, zijn samen even heel blij geweest en toen ben ik naar mijn stage gegaan

Het is nog heel onwerkelijk allemaal, het idee dat er misschien (als alles goed gaat) over 8 maanden ook een baby hier bij ons woont, onze baby... Ik heb nog een digitale CB doen, die ga ik morgen doen want vriend wil graag meer zekerheid. Ik geloof het wel, niet ongesteld + streepje = zwanger

Vandaag merkte ik al dat ik me in moest houden om er niets over te zeggen, en dat dan nog 8 weken volhouden pff wordt best lastig...

Ik ga even de tijd nemen om alle andere berichtjes van vandaag te reageren
@Lady: Whaah, wat goed meid!! Gefeliciteerd!! Moeilijk he, om zo'n groot nieuws voor je te houden! Gelukkig kun je hier je hart luchten!! Hoe voel je je? Geniet ervan!!

*en nu ga ik even bij lezen en op iedereen reageren*
*heb toch maar eerst de tabel aangepast! *
@marlou: oeh jij kan ook bijna testen, spannend zeg! helaas is het wel gebruikelijk dat ze een jaar wachten met onderzoek, als je tenminste een regelmatige cyclus hebt... als dat niet zo is, dan is er wel een reden voor meer onderzoek

@groenegeitensok: GEFELICITEERD met je verjaardag! Ik hoop dat je een hele leuke en gezellige dag hebt (gehad)

@forestfruit: geen probleem toch, ik kan ook niet altijd alles bijhouden... nog even geduld tot 14/15 november, voor je het weer is het zover en kan je testen!

@mousi: daar ben je weer, gezellig! ik vroeg me afgelopen week inderdaad ook af of je nog mee leest en schrijft. ik was er nu ook weinig mee bezig, ook gewoon druk met andere dingen. eigenlijk was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden :P spannend voor jullie, ook nog een weekje geduld!! hopelijk wordt het wachten dan beloond!

@cupcakegirl: yes wat leuk, een goede echo! proficiat! heb je al een idee of je het je andere kinderen binnenkort wil gaan vertellen? merken ze niets aan je?

@tijgerprintje: ow dat is best laat, meestal hoor je 8 a 9 weken... ik snap dat je het geduld lastig kan opbrengen! je wil toch weten of alles goed is...

@forum: ja daar heb ik gisteren en vandaag ook veel problemen mee.. zowel op laptop als mobiel, regelmatig een foutmelding
Ik zie nu dat jullie DDO's eigenlijk allemaal in volgend weekend vallen, wat spannend!

Hopelijk komen er dan weer een paar zwangeren bij, leuk om tegelijk zwanger te zijn en dingen te kunnen delen!

Inderdaad heel fijn dat ik het hier kwijt kan, want het liefst zou ik het iedereen vertellen haha
@liesje: hihi wat leuk een in de tabel bij mijn naam... dan wordt het weer een beetje 'echter'

hoe is het met jou? heb je last van kwaaltjes? genieten er jullie van samen?
Lady, dat heb ik ook dat je het aan iedereen wil vertellen.

Denk dat we het de kinderen toch pas voor de volgende echo vertellen. ze mogen dan mee. Denk dat ik niet van ze kan vragen om nog 4 weken hun mond te houden hierover.

Volgens mij merken ze niks aan me.
Sorry meiden, ben de afgelopen dagen erg druk geweest! En nu ook weer helemaal op, dus ik zal niet heel uitgebreid gaan reageren op iedereen. Maak het snel weer goed!

@Summer: Fijn dat het bloeden gestopt lijkt, ik hoop dat het ook wegblijft nu!! Zo lastig als je niet weet waar je aan toe bent… Ik hoop dat je volgende week een positieve test vasthoudt!!

@Suikerklontje: Fijn dat je een goed gevoel hebt over je tentamens!! Kun je die studiestress even loslaten, heerlijk. Nu maar extra van het weekend genieten!! Haha, irritant he, dat zwangerschapskwaaltjes en menstruatieklachten zoveel op elkaar lijken. Dat maakt het niet makkelijker inderdaad! Goed dat je het steeds beter los kunt laten, dat geeft zoveel meer rust!

@Jemida: He, wat balen!! Echt een verloren dag ja, bahbah. En dan ook nog eens zoveel extra geld kwijt, niks aan, die tegenvallers Haha, afleiding genoeg nu inderdaad, meer dan je zou willen! Het klinkt spannend bij je, ik ben heel benieuwd!!

@Groenegeitensok: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Ga je nog uitgebreid feesten?? Veel plezier!!

@Marlou: Goed dat je contact hebt opgenomen met je huisarts maar wat ontzettend balen dat ze je niet gerust kunnen stellen nu… Snap dat je je extra zorgen maakt doordat je zo ziek geweest bent. Ik hoop dat die angst onterecht is en dat je snel een positieve test vasthoudt!

@Forestfruit: Fijn dat het goed gaat met je! Klinkt erg druk inderdaad, nog gefeliciteerd met je man!! Hebben jullie een fijne dag gehad? Ja, het gaat snel al, ben blij dat ik dan al de eerste echo heb! Ben benieuwd…

@Cupcakegirl: Wat goed, gefeliciteerd!! Fijn dat het hartje klopt, hele geruststelling. Toevallig: ik ben ook zeven weken en drie dagen op de dag van de eerste echo. Heb je een vaginale echo gehad?

@Lady: Het genieten komt steeds meer, al durf ik het nog niet helemaal toe te laten. Ik heb weinig kwaaltjes, alleen last van mijn borsten en erg moe. Mijn conditie is ook flink verslechterd: ik fiets elke dag naar het werk (in totaal is dat zo’n 25 kilometer). Is normaal gesproken geen probleem maar nu… Na een kilometer ben ik al buiten adem! Probeer mijn tempo dus maar iets aan te passen… Hoe voel jij je? Gek idee he, dat je nu ineens met z’n tweetjes bent? Geniet er maar lekker van!!

Forum is hier ook errug traag… Heel irritant!
Liesje

Ja was een inwendige echo. Voel je niks van.
@lady:gefeliciteerd!!

@cupcakegirl: wat fijn dat alles goed was! Een vriendin van me vertelde het haar kinderen pas met de 12 weken. Wel moeilijk maar handiger lijkt me. Hoe is het met de misselijkheid?

@hier: bloedverlies is maar raar. Woe rosé en wat veegjes helder bloed, donderdag ook niet veel. Vrijdag paar keer oud bloed en een later een beetje helder. Nu is m'n rugpijn en buikpijn over. Heb wel een beetje de hoop op een innesteling laten varen. Ik lees overal dat het weinig is, druppeltjes. Helderrood kan wel.. Maar goed nu maar weer uitvogelen wat de nieuwe cyclus is en toch maar even bij de gynaecoloog binnenwippen om me gerust te stellen..
Dank Lady! Ik hoop t ook heeel erg!

Nog 7 dagen te gaan...!
@Summer: Grr, echt heel irritant... Ik hoop er toch erg op dat het een innesteling was! Ik duim voor je! Bij de gynaecoloog binnenwippen kan geen kwaad natuurlijk.

@Mousi: Spannend!! Ik ben benieuwd!

@Lady: Hoe gaat het met jou? Heb je een beetje kunnen slapen?
@mousi: spannend!!

@liesje: ik hoop het natuurlijk ook.. Ik word er wel heel onzeker van

Maak me dan gelijk zo druk. Baal ook dat ik een week na m'n ovulatie bloedverlies heb gehad. Dan denk ik daar gaat m'n kans. Erg.. Ik weer het

Hoe is het met jou? Voel je je goed?
@Summer: Lijkt me vreselijk onzeker inderdaad!! Bah... Ik raakte al zowat in paniek als ik een paar dagen later was en de test negatief bleef. Die onzekerheid is zo naar! Dat je je zorgen maakt is ook echt niet vreemd! Het voelt ook alsof je geen eerlijke kans krijgt. Met mij gaat het goed, ik voel me prima! Ben wel moe, maar ach...gewoon wat rustiger aan doen en dan komt het wel goed. Volgende week zondag gaan we het de ouders vertellen, ik ben zo benieuwd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven