Seksklets 50!
vrijdag 8 november 2013 om 19:03
quote:DolceStrega schreef op 08 november 2013 @ 18:58:
Nee hoor, bij mij is het knopje nog niet ontdekt.Owww ok.... ach er zijn meerdere plekjes die hetzelfde effect geven hoor.... Trouwens jij bent je eigen kapitein hoor..... veel dames denken misschien wel dat de "partner" het voor elkaar krijgt.... ik zeg altijd ...... de dame bepaalt zelf wanneer ze eraan toe is...
Nee hoor, bij mij is het knopje nog niet ontdekt.Owww ok.... ach er zijn meerdere plekjes die hetzelfde effect geven hoor.... Trouwens jij bent je eigen kapitein hoor..... veel dames denken misschien wel dat de "partner" het voor elkaar krijgt.... ik zeg altijd ...... de dame bepaalt zelf wanneer ze eraan toe is...
Delen doe je samen
vrijdag 8 november 2013 om 19:16
quote:DolceStrega schreef op 08 november 2013 @ 19:06:
Maybibi ik heb geen idee hoe het werkt!
Misschien dat ik me gewoon nooit helemaal overgeef...
Het is geen doel op zich natuurlijk, overkomt het je prima, maar als vrouwen dat uit pure nieuwsgierigheid "proberen te ervaren" is het leuk en niets meer, als zoiets "lukt". Mijn ervaring hiermee is al jaren dat ik als man zoiets nooit alleen voor elkaar krijg. Praten wat je als vrouw voelt "aankomen" hielp meestal ook goed hoor.
@Roos niet erg hè dat ik op jouw "type" reacties de laatste tijd niet in detail reageer toch?
Maybibi ik heb geen idee hoe het werkt!
Misschien dat ik me gewoon nooit helemaal overgeef...
Het is geen doel op zich natuurlijk, overkomt het je prima, maar als vrouwen dat uit pure nieuwsgierigheid "proberen te ervaren" is het leuk en niets meer, als zoiets "lukt". Mijn ervaring hiermee is al jaren dat ik als man zoiets nooit alleen voor elkaar krijg. Praten wat je als vrouw voelt "aankomen" hielp meestal ook goed hoor.
@Roos niet erg hè dat ik op jouw "type" reacties de laatste tijd niet in detail reageer toch?
Delen doe je samen
vrijdag 8 november 2013 om 19:16
vrijdag 8 november 2013 om 19:20
quote:DolceStrega schreef op 08 november 2013 @ 19:18:
Ja dat komt voor Roos,
Dan grijp ik mijn favoriete vieb erbij en dan maak ik het gewoon even af.
Ik stuur de man in kwestie dan even naar de badkamer, met een minuutje is het meestal gepiept.
Niet het lekkerste dat er is maar dan is de kriebel tenminste weg.
Ja dat komt voor Roos,
Dan grijp ik mijn favoriete vieb erbij en dan maak ik het gewoon even af.
Ik stuur de man in kwestie dan even naar de badkamer, met een minuutje is het meestal gepiept.
Niet het lekkerste dat er is maar dan is de kriebel tenminste weg.
vrijdag 8 november 2013 om 19:21