Minnaartopic, deel 21.

woensdag 31 juli 2013 om 15:24
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
donderdag 7 november 2013 om 17:53
Ik ga mijn posts zo weghalen, vind dat ik al veel teveel info heb gegeven en wil niet dat er iets terug te vinden is. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden mocht er iets veranderen.
Ik weet dat ze leest op fora en zij weet dat ik wel eens hier schreef dus vandaar dat ik supervoorzichtig wil zijn. Dus excuses voor het weghalen.
Ik weet dat ze leest op fora en zij weet dat ik wel eens hier schreef dus vandaar dat ik supervoorzichtig wil zijn. Dus excuses voor het weghalen.
vrijdag 8 november 2013 om 10:03
Enige tijd geleden schreef ik hier over het feit dat ik erg snel van minnaar wissel en dat ik voor mijn gevoel seksverslaafd ben. Nu heb ik een maandje een nieuwe vlam. Ik heb hem ontmoet in de sportschool. Hij is de perfecte minnaar. Neemt de tijd voor me, stuur lieve berichtjes, komt langs op het werk voor koffie als hij in de buurt is. De seks is geweldig. Maar nu ik een maand verder ben waarin we elkaar 3 X hebben ontmoet, merk ik dat hij me toch begint te vervelen. Ik vind dat zelf ook niet leuk, want naar aanleiding van de reacties van Roos, Heidie en Highlander ben ik wel gaan nadenken en ik wil dit ook liever op een normale manier doen. Hebben jullie dat ook wel eens gehad. Zo op het oog de perfecte minnaar. Maar toch ook weer niet. Hoe komt dat?
vrijdag 8 november 2013 om 10:29
Ik denk dat je niet seksverslaafd bent, maar vooral verslaafd bent aan de kick van de jacht, het binnenhalen van de prooi en dan snel afhaakt. Het gaat jou niet op de persoon, het gaat om de overwinning. Eenmaal gewonnen is de lol er af en moet je op zoek naar de volgende.
Zoals een drugsverslaafde op zoek gaat naar zijn volgende shot, de alcoholist zijn kater wegdrinkt met een nieuwe fles wijn, de roker met trillende handen een nieuwe sigaret opsteekt.
Het heeft niks met die minnaar te maken, daar is niks mis mee. Ik denk dat het te maken heeft met een leegte in jezelf en wat je doet vluchten in de jacht op nieuwe mannen. Is hij binnen, gaaaaaap, de volgende maar weer.
Ik vraag me af waarom je zo met mensen om zou willen gaan. Kijk, die sigaretjes of dat andere verslavende middel, doe je er geen pijn mee, maar die mannen hebben ook gevoel. Zijn mensen van vlees en bloed. Zou jij willen dat iemand zo met jou om zou gaan? Alsof je de verpakking van een hamburger bent en nadat je hem opgegeten hebt, mik je hem in de prullenbak.
Kun je allemaal afschuiven op 'ik ben nu eenmaal seksverslaafd', maar daarmee dek je niet de lading - je speelt met mensen en gebruikt ze. Of vertel je van tevoren dat je je snel verveelt en binnen een maand weer op zoek moet naar vervanging?
Zoals een drugsverslaafde op zoek gaat naar zijn volgende shot, de alcoholist zijn kater wegdrinkt met een nieuwe fles wijn, de roker met trillende handen een nieuwe sigaret opsteekt.
Het heeft niks met die minnaar te maken, daar is niks mis mee. Ik denk dat het te maken heeft met een leegte in jezelf en wat je doet vluchten in de jacht op nieuwe mannen. Is hij binnen, gaaaaaap, de volgende maar weer.
Ik vraag me af waarom je zo met mensen om zou willen gaan. Kijk, die sigaretjes of dat andere verslavende middel, doe je er geen pijn mee, maar die mannen hebben ook gevoel. Zijn mensen van vlees en bloed. Zou jij willen dat iemand zo met jou om zou gaan? Alsof je de verpakking van een hamburger bent en nadat je hem opgegeten hebt, mik je hem in de prullenbak.
Kun je allemaal afschuiven op 'ik ben nu eenmaal seksverslaafd', maar daarmee dek je niet de lading - je speelt met mensen en gebruikt ze. Of vertel je van tevoren dat je je snel verveelt en binnen een maand weer op zoek moet naar vervanging?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
vrijdag 8 november 2013 om 10:39
Naar mijn idee ben jij niet verslaafd aan seks Appolonia, als jij wel seksverslaafd was dan waren een aantal vaste mannen die jou gegarandeerd van goede seks kunnen voorzien voldoende geweest.
Doordat jij een sterk wisselend mannenbestand nodig lijkt te hebben denk ik dat jij verslaafd bent aan veroveren en zodra de prijs binnen is verlies jij jouw interesse in hem, ga jij op zoek naar een nieuwe uitdaging. Jouw zelfbeeld lijkt te teren op de kicks die jouw veroveringsspel geeft.
Doordat jij een sterk wisselend mannenbestand nodig lijkt te hebben denk ik dat jij verslaafd bent aan veroveren en zodra de prijs binnen is verlies jij jouw interesse in hem, ga jij op zoek naar een nieuwe uitdaging. Jouw zelfbeeld lijkt te teren op de kicks die jouw veroveringsspel geeft.
volg je verstand, gebruik je gevoel
vrijdag 8 november 2013 om 10:49
Heeedi en Highlander, deze minnaar is heel lief en wil ik juist geen pijn doen. Daarom wil ik weten wat mij drijft. Ik ben toch ook getrouwd en ik wil eeuwig bij hem blijven, hij is in mijn ogen een perfecte man en heel goed voor mij. Net zoals minnaar dat nu is. Ik wil mijn man toch ook niet snel inruilen zoals ik vroeger bij minnaars deed? Deze minnaar is misschien wel te lief? Normaal waren mijn minnaars toch wel een beetje klootzakken, maar dat vond ik spannend en aantrekkelijk. Foute mannen zijn ook vaak aantrekkelijker vind ik omdat ze iets onaantastbaar hebben en dat trekt mij aan.
Ik ga weer nadenken. Ik zet deze ook niet aan de kant want hij is lekker en lief.
Ik ga weer nadenken. Ik zet deze ook niet aan de kant want hij is lekker en lief.
vrijdag 8 november 2013 om 10:58
Als zowel jouw man als jouw minnaar allebei perfect en goed voor jou zijn en jij hen allebei wilt houden, doe dat dan.
Wees er dan wel op voorbereid dat jij dan ook niet langer van verovering naar verovering kunt vluchten, op de vlucht voor iets in jou en dat dat iets dan naar de voorgrond zal komen. Dat proces zie ik nu bij een vriendin van mij en dat iets onder ogen komen is voor haar intensief achterstallig onderhoud.
Wees er dan wel op voorbereid dat jij dan ook niet langer van verovering naar verovering kunt vluchten, op de vlucht voor iets in jou en dat dat iets dan naar de voorgrond zal komen. Dat proces zie ik nu bij een vriendin van mij en dat iets onder ogen komen is voor haar intensief achterstallig onderhoud.

vrijdag 8 november 2013 om 11:00
Even een andere insteek. "Men" beweert dat een man een keer of 5 seks nodig heeft om een vrouw te bevruchten, als een man meer dan 5 keer met je wil daten speelt het oer-bevrucht gedoe geen rol meer dus is er meer aan de hand. Maw, als een man je vaker dan die 5 keer wil zien is hij bepaalde gevoelens voor je aan het ontwikkelen. Even kort door de bocht hoor.
Het zou natuurlijk kunnen, appeltje dat ook jij een diepliggende angst hebt voor dat gevoel. Je wilt wel lekkere seks en alles dat erbij hoort, de aandacht enz. maar je wilt je niet dubbelbinden. Zeker bij zo'n lieverd ligt dat op de loer. Je gaat je losmaken, je zoekt irritatiepunten, je gaat die binding tegen. Je hebt hem 3 keer gezien maar ook is er tussendoor veel contact, koffie enz, allemaal funest voor je hart. Dus ga je in de contra.
Ik zeg niet dat het zo is, het is gewoon even een andere invalshoek.
Wat je eraan zou kunnen doen?
Stoppen met die binding aangaan met andere mannen. Hou die binding voor thuis en doe die schoftig lekkere seks met je minnaar. Weinig tussendoor contact en al helemaal geen koffie.
Het zou natuurlijk kunnen, appeltje dat ook jij een diepliggende angst hebt voor dat gevoel. Je wilt wel lekkere seks en alles dat erbij hoort, de aandacht enz. maar je wilt je niet dubbelbinden. Zeker bij zo'n lieverd ligt dat op de loer. Je gaat je losmaken, je zoekt irritatiepunten, je gaat die binding tegen. Je hebt hem 3 keer gezien maar ook is er tussendoor veel contact, koffie enz, allemaal funest voor je hart. Dus ga je in de contra.
Ik zeg niet dat het zo is, het is gewoon even een andere invalshoek.
Wat je eraan zou kunnen doen?
Stoppen met die binding aangaan met andere mannen. Hou die binding voor thuis en doe die schoftig lekkere seks met je minnaar. Weinig tussendoor contact en al helemaal geen koffie.
vrijdag 8 november 2013 om 11:16
Als je minnaar perfect zou zijn, zou hij je, volgens mij, niet zo snel al vervelen. Het is een mindset, een gewoonte die je aangeleerd hebt, om mensen als gebruiksvoorwerpen op te gebruiken en weg te gooien. Niks meer en niks minder, lijkt wel.
Te lief of niet, wat maakt het verschil dan? Vroeger wisselde je ze als nieuwe sokken, nu nog steeds. Of het nu een lieverd is of een klootzak, ze verslijten net zo snel.
Hoe stel je je dat 'houden' voor dan, als je je nu al verveelt en deze toch houdt, hoe moet het dan over een maand?
En ik ben wel heel benieuwd naar het antwoord op de vraag die ik je stelde - hoe zou jij het vinden als iemand zo met jou om zou gaan? Dat je een van velen bent, en het je minnaar niet boeit.
Te lief of niet, wat maakt het verschil dan? Vroeger wisselde je ze als nieuwe sokken, nu nog steeds. Of het nu een lieverd is of een klootzak, ze verslijten net zo snel.
Hoe stel je je dat 'houden' voor dan, als je je nu al verveelt en deze toch houdt, hoe moet het dan over een maand?
En ik ben wel heel benieuwd naar het antwoord op de vraag die ik je stelde - hoe zou jij het vinden als iemand zo met jou om zou gaan? Dat je een van velen bent, en het je minnaar niet boeit.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
vrijdag 8 november 2013 om 13:49
Heeedi, ik wil natuurlijk ook niet als oud vuil behandeld worden. En ik heb dat zelf ook nooit bij mannen gedaan. De mannen die ik na een paar keer dumpte waren de foute mannen. Daar heb ik geen medelijden mee. Al hebben die ook gevoel natuurlijk. Ik denk dat Roos er weer eens niet ver naast zit. Bedankt Roos, dat meen ik echt. Ik wil niet binden aan een minnaar. Ik zal hem ook vragen om niet meer zoveel contact met mij te zoeken omdat het inderdaad heel dichtbij komt. Ik wil hem als lover niet kwijt en al helemaal geen pijn doen. Mijn SF accountje is gesloten ik richt me nu op hem. Highlander, ik hou inderdaad van het spel veroveren. Ik kan daar echt van genieten. Mannen die met mij flirten schrikken vaak als ik na een aantal flirts recht op mijn doel af ga. Ik vond dat spel gewoon leuk....
vrijdag 8 november 2013 om 17:00
Appolonia, veroveren is erg leuk om een tijd te doen. Wat betreft jouw nieuwe minnaar denk ik dat afstand nemen een handig idee is om hechting te voorkomen. Elkaar drie keer in één maand ontmoeten vind ik overkill. Schroef die contactfrequentie terug naar een niveau dat jou niet benauwd, zet het geluid van jouw berichtjes uit en houdt hem van jouw werkvloer af.
vrijdag 8 november 2013 om 18:47
quote:highlander schreef op 08 november 2013 @ 17:00:
Appolonia, veroveren is erg leuk om een tijd te doen. Wat betreft jouw nieuwe minnaar denk ik dat afstand nemen een handig idee is om hechting te voorkomen. Elkaar drie keer in één maand ontmoeten vind ik overkill. Schroef die contactfrequentie terug naar een niveau dat jou niet benauwd, zet het geluid van jouw berichtjes uit en houdt hem van jouw werkvloer af.Highlander, je hebt gelijk. Maar al dat contact komt tot nu toe van zijn kant af, ik reageer daar dan weer op. Ik zal hem laten weten dat ik minder contact wil. Bedankt voor jullie reacties.
Appolonia, veroveren is erg leuk om een tijd te doen. Wat betreft jouw nieuwe minnaar denk ik dat afstand nemen een handig idee is om hechting te voorkomen. Elkaar drie keer in één maand ontmoeten vind ik overkill. Schroef die contactfrequentie terug naar een niveau dat jou niet benauwd, zet het geluid van jouw berichtjes uit en houdt hem van jouw werkvloer af.Highlander, je hebt gelijk. Maar al dat contact komt tot nu toe van zijn kant af, ik reageer daar dan weer op. Ik zal hem laten weten dat ik minder contact wil. Bedankt voor jullie reacties.
vrijdag 8 november 2013 om 20:15
Waarom noem je het in je eerste post 'vervelen'? Wat gebeurt er dan eigenlijk precies?
Je blijft wel reageren tot nu toe toch?.
En die klootzakken begonnen ook te vervelen toch? Waarom zou het nu anders zijn, dit vervelen?
En die klootzakken begonnen ook te vervelen toch? Waarom zou het nu anders zijn, dit vervelen?
vrijdag 8 november 2013 om 20:23
@Roos: dank voor de reminder! Het gaat wel steeds beter en makkelijker allemaal hoor. Het is gewoon nog erg wennen.Vanmiddag was ik met 1 van mijn beste vrienden aan het lunchen en toen zei hij "het is ook zo dat je natuurlijk steeds niet lang genoeg bij elkaar bent om elkaar zat te worden. Dat maakt ook dat de spanning aanwezig blijft en niet snel inzakt". Volgens mij heeft hij daar helemaal gelijk in.

vrijdag 8 november 2013 om 20:26
zaterdag 9 november 2013 om 06:12
quote:Heeeidi schreef op vrijdag 08 november 2013 20:15 Waarom noem je het in je eerste post 'vervelen'? Wat gebeurt er dan eigenlijk precies?
Heeedi, vervelen in de zin van "heb je hem weer.." Hij heeft mijn " echte" 06 nummer. Klootzakken hadden alleen mijn 2de 06 en die zette ik alleen op het einde van de dag even aan om te checken. Ik zie dus de hele dag zijn whatsappies binnen komen en ik reageer omdat ik wel de seks wil en zoals gezegd. Hij is heel lief.
Klootzakken verveelde mij na een paar keer seksueel. Maar ik had overdag nauwelijks contact met ze.
Heeedi, vervelen in de zin van "heb je hem weer.." Hij heeft mijn " echte" 06 nummer. Klootzakken hadden alleen mijn 2de 06 en die zette ik alleen op het einde van de dag even aan om te checken. Ik zie dus de hele dag zijn whatsappies binnen komen en ik reageer omdat ik wel de seks wil en zoals gezegd. Hij is heel lief.
Klootzakken verveelde mij na een paar keer seksueel. Maar ik had overdag nauwelijks contact met ze.
zaterdag 9 november 2013 om 07:59
quote:apollonia1974 schreef op 08 november 2013 @ 18:47: al dat contact komt tot nu toe van zijn kant af, ik reageer daar dan weer op. apollonia1974 schreef op 09 november 2013 @ 06:12: vervelen in de zin van "heb je hem weer.." [..] Ik zie dus de hele dag zijn whatsappies binnen komen en ik reageer omdat ik wel de seks wil.Het is geen verplichting om meteen te reageren, dat kun jij ook aan het eind van jouw werkdag doen, heb jij meteen minder actie-reactie. Daar gaat hij niet dood van. Doordat mijn minnares afstand bewaard vind ik juist haar interessant om telkens te verleiden. Zij geeft zich nooit helemaal gewonnen, zij begrijpt het spel. Altijd net buiten bereik, wat afstand stimuleert mijn verlangen. Ik denk dat jij hem vervelend vind doordat hij uit zichzelf in jouw weitas lijkt te springen, ook nog de hele dag kinderlijk om jouw aandacht vraagt.

zaterdag 9 november 2013 om 09:39
Highlander, dat lijkt me op den duur ook wel vermoeiend eigenlijk. Soms is het toch gewoon fijn als je wél even meteen antwoord krijgt of als ze er wél even gewoon is?
Appol, je reageert omdat je seks wilt? Staat één niet compleet los van ander? Je wilt seks en je bent al verveeld, ik ben wel benieuwd hoe jouw minnaar zich zou voelen als hij dit zou weten.
Ik zou in jouw geval de kaarten herschudden met hem. Hem vertellen dat je een stapje terug doet in contact en date frequentie. Juist omdat je hem zo lief vindt is het niet leuk om verveeld te zijn toch?
Appol, je reageert omdat je seks wilt? Staat één niet compleet los van ander? Je wilt seks en je bent al verveeld, ik ben wel benieuwd hoe jouw minnaar zich zou voelen als hij dit zou weten.
Ik zou in jouw geval de kaarten herschudden met hem. Hem vertellen dat je een stapje terug doet in contact en date frequentie. Juist omdat je hem zo lief vindt is het niet leuk om verveeld te zijn toch?
zaterdag 9 november 2013 om 10:12
quote:Rooss4 schreef op zaterdag 09 november 2013 09:39 Highlander, dat lijkt me op den duur ook wel vermoeiend eigenlijk. Soms is het toch gewoon fijn als je wél even meteen antwoord krijgt of als ze er wél even gewoon is?
Ik zou in jouw geval de kaarten herschudden met hem. Hem vertellen dat je een stapje terug doet in contact en date frequentie. Juist omdat je hem zo lief vindt is het niet leuk om verveeld te zijn toch? Roos, de seks is fantastisch en als hij beschikbaar is, en dat laat hij via de app weten dan gooi ik mijn agenda leeg en ga naar het hotel waar hij op me wacht. Ik ben zijn eerste minnares en hij weet dus nog niet helemaal hoe het spel te spelen. Alle berichtjes erna vindt ik vervelend en houden mij teveel van mijn werk af. Ik zie hem maandag (koffiedate) en dan zal ik met hem bespreken wat voor mij en ook uiteindelijk voor hem beter werkt.
Ik zou in jouw geval de kaarten herschudden met hem. Hem vertellen dat je een stapje terug doet in contact en date frequentie. Juist omdat je hem zo lief vindt is het niet leuk om verveeld te zijn toch? Roos, de seks is fantastisch en als hij beschikbaar is, en dat laat hij via de app weten dan gooi ik mijn agenda leeg en ga naar het hotel waar hij op me wacht. Ik ben zijn eerste minnares en hij weet dus nog niet helemaal hoe het spel te spelen. Alle berichtjes erna vindt ik vervelend en houden mij teveel van mijn werk af. Ik zie hem maandag (koffiedate) en dan zal ik met hem bespreken wat voor mij en ook uiteindelijk voor hem beter werkt.
zaterdag 9 november 2013 om 10:27
Oei, je schrijft terug omdat je de seks wilt?? En hij is wel heel lief? Ik weet het niet hoor, ik lees hele kille postings. Het zal de afstand zijn die je inbouwt om hem niet te dichtbij te laten komen, maar dat strookt niet met je acties.
Op afroep alles laten vallen en hem ontmoeten in het hotel omdat hij op dat moment daar is en de tijd voor je heeft? Dan ben jij toch ook altijd en eeuwig beschikbaar? Wat prima is hoor, als je elkaar leuk&lekker vindt en elkaar wilt zien, dan wil je elkaar ook graag horen overdag en zou dat niet moeten irriteren.
Ik zou het heel erg naar vinden als mijn minnaar zou denken 'pffffff, heb je haaaar weer…'. Dan klopt er toch iets niet? ZO leuk is hij dan niet voor je, tenminste, als ik je postings lees, haal ik dat er niet uit. Ik lees er niks liefs uit iig, jouw houding in dit geheel.
Wel lees ik afstand, kilte, ongeïnteresseerdheid behalve als het over de seks gaat, en HIJ weet niet hoe het spel gespeeld moet worden (nee, jij wel, op jouw manier). Als die berichtjes je van je werk afhouden, moet je dat tegen hem zeggen.
Als jij alsmaar beschikbaar bent ook, weet hij toch ook niet dat je daar niet op zit te wachten?
Verveeld zijn of raken hoort niet in een spannende, leuke minnaarsrelatie. Of je nu de hele dag door appt of belt, of dat niet doet en er meer afstand in houdt, iets dat nog maar een maand loopt en nu al vervelend is, klopt gewoon niet.
Op afroep alles laten vallen en hem ontmoeten in het hotel omdat hij op dat moment daar is en de tijd voor je heeft? Dan ben jij toch ook altijd en eeuwig beschikbaar? Wat prima is hoor, als je elkaar leuk&lekker vindt en elkaar wilt zien, dan wil je elkaar ook graag horen overdag en zou dat niet moeten irriteren.
Ik zou het heel erg naar vinden als mijn minnaar zou denken 'pffffff, heb je haaaar weer…'. Dan klopt er toch iets niet? ZO leuk is hij dan niet voor je, tenminste, als ik je postings lees, haal ik dat er niet uit. Ik lees er niks liefs uit iig, jouw houding in dit geheel.
Wel lees ik afstand, kilte, ongeïnteresseerdheid behalve als het over de seks gaat, en HIJ weet niet hoe het spel gespeeld moet worden (nee, jij wel, op jouw manier). Als die berichtjes je van je werk afhouden, moet je dat tegen hem zeggen.
Als jij alsmaar beschikbaar bent ook, weet hij toch ook niet dat je daar niet op zit te wachten?
Verveeld zijn of raken hoort niet in een spannende, leuke minnaarsrelatie. Of je nu de hele dag door appt of belt, of dat niet doet en er meer afstand in houdt, iets dat nog maar een maand loopt en nu al vervelend is, klopt gewoon niet.
zaterdag 9 november 2013 om 10:31
quote:Rooss4 schreef op 09 november 2013 @ 09:39:Soms is het toch gewoon fijn als je wél even meteen antwoord krijgt of als ze er wél even gewoon is?Klopt, wanneer we direct contact willen bellen we en hebben we elkaar direct aan de lijn om zo nodig elkaar op korte termijn te treffen. Alles wat niet serieus is waaronder ons verleidingsspel kan ook wel via berichtjes.
zaterdag 9 november 2013 om 12:39
Mate en manier van contact is iets persoonlijks, lijkt mij. Als het maar voor beiden past.
Ik vind het nogal vreemd om de contactfreq veel te hoog te vinden, maar er wel in mee te gaan omdat er seks uit voort komt (slechts drie maal overigens, dus eigenlijk valt dat ook nog wel mee).
Minnaar krijgt de schuld van het vele contact, maar ondertussen heeft Apoll wel haar privenummer gegeven, antwoordt ze regelmatig, laat ze alles uit haar handen vallen op het moment dat er seks kan plaatsvinden, en is ze gewoon de hele dag beschikbaar. Dus die signalen zijn ook tegenstrijdig, want eigenlijk wil ze dat helemaal niet. Logisch toch dat minnaar denkt dat dit 'normaal' is en hij ook Apoll hier een plezier mee doet??
Mensen die ik lief vind, kunnen mij niet irriteren met een hoge contactfreq. Want die heb ik graag om me heen. Mensen die me irriteren door veel contact te zoeken - dan zit er in het contact iets scheef en loop ik daar tegenaan.
Ik vind het nogal vreemd om de contactfreq veel te hoog te vinden, maar er wel in mee te gaan omdat er seks uit voort komt (slechts drie maal overigens, dus eigenlijk valt dat ook nog wel mee).
Minnaar krijgt de schuld van het vele contact, maar ondertussen heeft Apoll wel haar privenummer gegeven, antwoordt ze regelmatig, laat ze alles uit haar handen vallen op het moment dat er seks kan plaatsvinden, en is ze gewoon de hele dag beschikbaar. Dus die signalen zijn ook tegenstrijdig, want eigenlijk wil ze dat helemaal niet. Logisch toch dat minnaar denkt dat dit 'normaal' is en hij ook Apoll hier een plezier mee doet??
Mensen die ik lief vind, kunnen mij niet irriteren met een hoge contactfreq. Want die heb ik graag om me heen. Mensen die me irriteren door veel contact te zoeken - dan zit er in het contact iets scheef en loop ik daar tegenaan.
zaterdag 9 november 2013 om 13:17
quote:apollonia1974 schreef op 09 november 2013 @ 10:12:Ik zie hem maandag (koffiedate) en dan zal ik met hem bespreken wat voor mij en ook uiteindelijk voor hem beter werkt.Ik zie jou aan de ene kant sputteren dat jij zijn hoge contactfrequentie vervelend vind terwijl jij tegelijkertijd alles uit jouw handen laat vallen om de contactfrequentie met hem hoog te houden. Weet jij zelf wel duidelijk wat jij nu wilt?
highlander wijzigde dit bericht op 09-11-2013 20:30
Reden: nuance
Reden: nuance
% gewijzigd
zaterdag 9 november 2013 om 18:06
quote:apollonia1974 schreef op 09 november 2013 @ 10:12:
[...]Ik zie hem maandag (koffiedate) en dan zal ik met hem bespreken wat voor mij en ook uiteindelijk voor hem beter werkt..... ik kan het mis hebben. Maar lees ik hier dat je met je minnaar min of meer gaat vergaderen over hoe je je minnaarsrelatie vormgeeft? We polderen samen wel in goed overleg richting een tot ieders tevredenheid stemmende consensus...? Over hoe ik bruut vreemd ga met jou....? Zeg apollonia, het is (mag ik hopen) een volwassen man. Die kunnen wel een stootje hebben hoor. Al dat overleg... als je helderheid duidelijkheid en veiligheid wilde bleef je wel veilig bij manlief tussen de lakens. Het hele idee van vreemdgaan is toch juist dat het buiten de orde is? Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden, rekening houden met de gevoelens van je minnaar. Hij weet waar hij aan begint.
[...]Ik zie hem maandag (koffiedate) en dan zal ik met hem bespreken wat voor mij en ook uiteindelijk voor hem beter werkt..... ik kan het mis hebben. Maar lees ik hier dat je met je minnaar min of meer gaat vergaderen over hoe je je minnaarsrelatie vormgeeft? We polderen samen wel in goed overleg richting een tot ieders tevredenheid stemmende consensus...? Over hoe ik bruut vreemd ga met jou....? Zeg apollonia, het is (mag ik hopen) een volwassen man. Die kunnen wel een stootje hebben hoor. Al dat overleg... als je helderheid duidelijkheid en veiligheid wilde bleef je wel veilig bij manlief tussen de lakens. Het hele idee van vreemdgaan is toch juist dat het buiten de orde is? Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden, rekening houden met de gevoelens van je minnaar. Hij weet waar hij aan begint.
zaterdag 9 november 2013 om 20:22
quote:vuilnisman schreef op 09 november 2013 @ 18:06: Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden, rekening houden met de gevoelens van je minnaar. Hij weet waar hij aan begint.Jij houdt geen rekening met de gevoelens van anderen? Waarom zeg jij in onderstaand citaat dan van wel?quote:vuilnisman schreef op 08 september 2013 @ 20:09:]ik weet ondertussen waar zij (mijn minnares) gevoelig voor is, waar ze jaloers van wordt, dus ik houd er rekening mee. Dat doet zij ook met mij.